Var min baby grim ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

Riksen

Jeg synes at 'grim' er et meget voldsomt og aldeles upassende ord at bruge om babyer generelt. Babyer er per definition søde og nuttede... sådan er det bare. Og jeg er egentlig lidt målløs over at din mor kalder ham grim, for det er han slet ikke! Men jeg vil så sige, når nu du beder om et ærligt svar, at han på det første billede ikke er en af de der super yndige, nærmest smukke reklame-agtige babyer - men det er der ikke mange babyer der er. Og ja, han er præmatur, og det kan da ses, men det gør ham bestemt ikke mindre lækker. Hans store øjne er netop dem, der gør ham ekstra nuser - ham kan du sagtens være stolt af!

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

B&J

Helt ærligt dem der siger han er grim burde skamme sig ja nogle babyer er ikke særlig kønne men din søn han er sku da vildt kær og de øjne de lyser bare af glæde han er da dejlig

Anmeld

6. november 2010

slettet_7530

Ved du hvad jeg synes din søn er en jeg har lyst til at tage op og snuse til hans lille hoved, røre hans lille dunede hoved og bare sidde med, jeg synes overhovdet ikke han er grim, tværtimod synes jeg han er rigtig sød at se på.

Nogel præmaturbørn har nogle karakteristiske træk men det synes jeg ikke din søn har, han er meget meget fin

Anmeld

6. november 2010

Mor-til-asta-09

KittyGirl skriver:

Jeg var oppe og besøge min mor idag... det var 2 mdr. siden hun sidst havde set Lasse...

Så siger hun "ja nu er han da ved at være køn at se på" ...

Jeg spørger selvfølgelig hvad hun mente... "ja han var fanme da ikke køn som lille pga. de øjne" ...

Jeg har ellers altid fået at vide de var charmerende fordi de var så store siger jeg så til hende...

"ja det siger de bare pga. de er høflige"...

NÅ!

Nu sidder jeg så og tænker... var han grim? Man kan jo ikke selv se det..... så derfor tænker jeg.. jeg lige ville spørge jer... og i må gerne være ærlige!!

Han var jo 49 cm og vejede kun 2400 g, og var meget skind og ben... rigtig præmatur barn...

Var min baby grim? og er han blevet "kønnere" ... ?

Vedlægger lidt blandede billeder..

Billede 1: 5 dage gammel
Billede 2: 10 dage gammel
Billede 3: 17 dage gammel
Billede 4: 21 dage gammel
Billede 5: 26 dage gammel
Billede 6: 3 måneder gammel
Billede 7: 5 måneder gammel

Absolut ikke GRIM.. Han er da total nuttet med de øjne... Og er min helt ærlige mening..

Anmeld

6. november 2010

Sasja77

Lad du din mor om sin mening og bed hende om næste gang at holde den for sig selv hvis ikke hun har noget pænt at sige!!!

Min uforbeholdne mening om din lille søn er:
Han er da for sød! Han ser ud som om at der er en masse visdom i de øjne! Lige som om at han ikke er helt ny :-) Hvis han var min søn ville jeg fordybe mig i de fantastiske øjne hele tiden! Ja, han ser lille og skrøbelig ud på de første billeder men vækker det ikke bare ens beskyttertrang til det lille kønne menneske med den lille søde næse og den lille søde mund og så igen de der store skønne øjne? -Det gør det i hvert tilfælde hos mig:-)

Tillykke med ham! Ham kan du sgu være stolt af!!

Anmeld

6. november 2010

CA

De ølne er absolut ikke til at stå for. Han er skøøn! Øjnene er store ja, men dejlige at se på! Han ligner en rigtig charmetrold

Anmeld

6. november 2010

TineA

quar20 skriver:

grim? NAAAAHEJ han var da en søde lille chamebøf med de dejlige store øjne man kan falde i staver over..

Og på de sidste billeder ja der er han da bare blevet en stor chamebøf som er ligeså chamerende som da han var spæd..

Lige præcist hvad jeg tænker! Han er da for lækker!! Sikke en ubehagelig kommentar at få - og så af sin mor

Anmeld

6. november 2010

helora

KittyGirl skriver:

Jeg ved da godt, at han har store øjne og det måske ikke lige passer helt sammen.. men præmatur børn har jo deres charme? og synes altid jeg er faldet ind i hans øjne, fordi de har været så dejlige og store...

Ved godt man kunne fange ham på billeder hvor det ikke ligefrem så kønt ud... Men.. ja...

Det gjorde egentlig lidt ondt da hun sagde det... for grim?

Ved godt han ikke var "normal" af udseende som andres 3-4 kgs babyer ....

Åh det gør altid ondt i ens moderhjerte, hvis andre ikke synes, at ens baby er ligeså bedårende som man selv synes. Men tag dig ikke af det. Det er med garanti ikke ondt ment.

Da min mormor så mine for tidligt fødte piger første gang udbrød hun om den ene: Gud hvor er hun yndig, og om den anden: hun skal nok også blive køn en gang

Og din dreng er da for cute

Anmeld

6. november 2010

heaven

nej nej nej nej nej - han er da så overhovedet ikke grim....! og hvad er det for noget at sige - og så som barnets mormor??? det fatter man jo ikke!!!!

Han er rigtig rigtig rigtig sød og nuttet og se på - kan du hilse hende og sige!!!!!

Knuz Jannie - der nok ikke ville holde mund, hvis det var min mor - uha

Anmeld

6. november 2010

Dot D

Han er absolut ikke grim. Jeg synes de små er sød med store øjne, de ser så dejligt forbavsede ud Han er især dejlig på billed to, rigtig køn knejt... Dum mor, duu har, nåååh nej, må ikke kalde nogen dumme... Men ikke særlig sød så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.