Var min baby grim ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Lullaby

Altså jeg synes han ligner en lille alien. Men come on, jeg tror aldrig at jeg har set en lille baby som var køn. Ikke engang mine egne. Synes først de er søde når de får lidt sul på kroppen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Heidimed lea

jeg synes din søn er dejlig,, og at din mor skulle have holdt sin mening for sig selv..  hun har vist glemt hvordan det er at være mor til små...   det er sårende

kram Heidi

Anmeld

7. november 2010

Stepmom87

Hvor tarveligt af din mor! Og nej jeg synes IKKE at han er grim! Han er vildt bedårende med de store øjne..

Anmeld

7. november 2010

Ryberg

Lullaby skriver:

Altså jeg synes han ligner en lille alien. Men come on, jeg tror aldrig at jeg har set en lille baby som var køn. Ikke engang mine egne. Synes først de er søde når de får lidt sul på kroppen.

Det med at han ligner en alien er ikke første gang jeg har hørt det heller.... ikke den fedeste sammenligning.. men tak for din ærlighed!

Anmeld

7. november 2010

Lullaby

KittyGirl skriver:

Det med at han ligner en alien er ikke første gang jeg har hørt det heller.... ikke den fedeste sammenligning.. men tak for din ærlighed!

Her er et billede af min ældste datter da hun var 1 dag gammel og nu da jeg ser hende synes jeg absolut ikke hun var køn, tværtimod altså. Men dengang synes jeg at hun var den smukkeste baby

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. november 2010

anna-jonas

Hvor er jeg ked af det, på dine vegne, at din mor lader sådan en bemærkning falde. Det var meget ubetænksomt og taktløst af hende. Jeg synes du skal fortælle hende, hvad det fik dig til at føle.................for jeg tror ikke helt hun er klar over det.

Din søn ser præmatur ud.............en lille fugleunge, med små dun og store smukke øjne. Dette udseende er på ingen måde grimt, det får moderfølelsen op i os kvinder, og vi vil bare passe godt på ham. Ham kan du godt være stolt af................en lille fighter.

Mette

Anmeld

7. november 2010

merichs

Han er da for lækker! Hele vejen igennem. Synes på ingen måde at han er grim.

Anmeld

7. november 2010

twinboys

Tarvelig mor...( mormor )

Fortidlig fødte børn er så unikke...

Synes han er dejlig...

Majbritt moar til 2 fortidlig fødte

Anmeld

7. november 2010

Laulund87

Han var fandme ikke grim, nej! De gange du har lagt billeder ind har jeg bare tænkt..Suuuuuuuuuuk!

Og det er helt ærlig snak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.