Vælger at gå fra manden, får i stedet endnu et barn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hmm.. Man vælger det vel fordi man mener at det er noget der kan redde forholdet. Og måske kan det faktisk godt det? Bare en tanke

Jeg mener nu det er helt forkasteligt at bringe et barn til verden for at redde et forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mener nu det er helt forkasteligt at bringe et barn til verden for at redde et forhold

Ja muligvis, men tænk engang at det måske har været lige det, som disse personer manglede.

Anmeld

6. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja muligvis, men tænk engang at det måske har været lige det, som disse personer manglede.

Det kan jeg slet ikke se meningen i, må jeg indrømme..

Anmeld

6. november 2010

Anonym

Anonym skriver:

Det kan jeg slet ikke se meningen i, må jeg indrømme..

okay

Anmeld

7. november 2010

3xM

jeg er jo en af dem der har knas i forholdet, og vi vil også gerne have en fælles bebs.

dog hvis vi blir sammen,men jeg har haft mange tråde omkring ham og os oppe det seneste stk tid, hmmm måske mange tråde bliver opfattet som brokke tråde,men jeg føler selv mine tråde var en : ber om hjælp tråd.

jeg vil ikke blive gravid med ham inden for de næste ½ år hvis og såfremt vi ikke kommer videre bedre sammen inden, men vi har jo også muligheden for at vælge-ikke flere hovsa babyer, men skete der en hovsa så ville jeg også beholde det.

hmmm

men vil hellere ikke vente flere år, marcus er 6 år milas er ny endnu og manden 41, så skal det være vi skal have flere så går det da ikke 4 år ...såerhhh men kan da godt se det ville virke som en desperat løsning hvis ikke det blir bedre m manden og jeg...men så kommer der nok ikke flere...

Anmeld

7. november 2010

june1987

et barn redder langt fra forhold, de gør det kun værre, for man skal virkelig kunne sammen for at få det hele til at fungere når man skal have sådan en lille en

men ikke noget der sætter mit pis i kog, folk må gøre hvad de vil, men alle kan undres og det gør man jo indimellem.

jeg tror bare at par regner med at et barn løser alt men som kunne man ikke før kan man slet ikke når barnet er kommet og derfor går par fra hinanden tit inden barnet er 1 år det er hårdt

Anmeld

7. november 2010

A&F

Anonym skriver:

Jeg forstår det bare ikke! Nu har jeg oplevet flere gange at en kvinde har store problemer med manden/kæresten og brokker sig højlydt..Vælger egentlig at gå fra ham, men hov pludselig er projekt baby sat i gang i stedet for Hvorfor tror folk at man løser sine problemer ved at få et barn mere? Det er da dybt uansvarligt

Nu har jeg oplevet det i det virkelige liv, men jeg har også oplevet nogle stykker herinde der vælger den "løsning"..Selvfølgelig Kan der ligge flere ting bag og jeg kan egentlig være ligeglad, men jeg forstår det bare ikke 

Debatten lyder: Hvis der er krise i forholdet, er løsningen så barn/endnu et barn??

Der kan svares anonymt..

Anmeld

7. november 2010

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg forstår det bare ikke! Nu har jeg oplevet flere gange at en kvinde har store problemer med manden/kæresten og brokker sig højlydt..Vælger egentlig at gå fra ham, men hov pludselig er projekt baby sat i gang i stedet for Hvorfor tror folk at man løser sine problemer ved at få et barn mere? Det er da dybt uansvarligt

Nu har jeg oplevet det i det virkelige liv, men jeg har også oplevet nogle stykker herinde der vælger den "løsning"..Selvfølgelig Kan der ligge flere ting bag og jeg kan egentlig være ligeglad, men jeg forstår det bare ikke 

Debatten lyder: Hvis der er krise i forholdet, er løsningen så barn/endnu et barn??

Der kan svares anonymt..

Jeg tror slet ikke man kan skildre det som enten/eller

Som andre har skrevet herinde har et ups'er-baby været årsagen til at man lige nosser sig sammen og finder kærligheden igen

Jeg tror det kommer meget an på de enkelte mennesker og deres konflikter - er det småskænderier om opvasken der eskalerer, er det fordi man bare er meget konfliktsøgende mennesker, er det fordi man vil forskellige ting med sit liv... Der kan være mange årsager og jeg har ligeså tit oplevet at et barn har splittet som samlet to mennesker.

Derfor kan jeg da godt ærge mig over dem der bruger det som en løsning, men folk får børn af SÅ mange egoistiske årsager i forvejen:

JEG vil være mor, Jeg vil føle mig elsket, Jeg vil se mine gener videre, Jeg vil have en Familie.

Jeg tror ingen 100% kan sige at de kun får børn af uselviske, helt ærbødige årsager. Så længe barnet har det godt, og det er ikke en selvfølge at barnet får det SKIDT fordi det er kommet til verden som "plaster"

Så altså jeg kender den der rysten på hovedet, men verden er bare sjældent sort og hvid og tror ingen kan se sig fri fra egoistiske handlemønstre bag det at få børn

Anmeld

7. november 2010

Anonym trådstarter

Line1987 skriver:

Jeg tror slet ikke man kan skildre det som enten/eller

Som andre har skrevet herinde har et ups'er-baby været årsagen til at man lige nosser sig sammen og finder kærligheden igen

Jeg tror det kommer meget an på de enkelte mennesker og deres konflikter - er det småskænderier om opvasken der eskalerer, er det fordi man bare er meget konfliktsøgende mennesker, er det fordi man vil forskellige ting med sit liv... Der kan være mange årsager og jeg har ligeså tit oplevet at et barn har splittet som samlet to mennesker.

Derfor kan jeg da godt ærge mig over dem der bruger det som en løsning, men folk får børn af SÅ mange egoistiske årsager i forvejen:

JEG vil være mor, Jeg vil føle mig elsket, Jeg vil se mine gener videre, Jeg vil have en Familie.

Jeg tror ingen 100% kan sige at de kun får børn af uselviske, helt ærbødige årsager. Så længe barnet har det godt, og det er ikke en selvfølge at barnet får det SKIDT fordi det er kommet til verden som "plaster"

Så altså jeg kender den der rysten på hovedet, men verden er bare sjældent sort og hvid og tror ingen kan se sig fri fra egoistiske handlemønstre bag det at få børn

Tja jeg må indrømme at jeg ser meget sort/hvid på det her..At man KUN kan redde forholdet ved at få et barn, DET er sgu sørgeligt..Især for barnet

Anmeld

7. november 2010

Giraffen

Tja jeg må indrømme at jeg ser meget sort/hvid på det her..At man KUN kan redde forholdet ved at få et barn, DET er sgu sørgeligt..Især for barnet

Jamen der er vi så bare uenige 

Men mener ikke nogen kan se sig fri fra at have egoistiske årsager til at få børn. Tror det er meget naturligt

Og som sagt er det jo ikke en selvfølge at det går ud over barnet, der mener jeg ikke man kan gardere sig eller skære det ud i pap på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.