Anonym skriver:
Jeg forstår det bare ikke! Nu har jeg oplevet flere gange at en kvinde har store problemer med manden/kæresten og brokker sig højlydt..Vælger egentlig at gå fra ham, men hov pludselig er projekt baby sat i gang i stedet for
Hvorfor tror folk at man løser sine problemer ved at få et barn mere? Det er da dybt uansvarligt
Nu har jeg oplevet det i det virkelige liv, men jeg har også oplevet nogle stykker herinde der vælger den "løsning"..Selvfølgelig Kan der ligge flere ting bag og jeg kan egentlig være ligeglad, men jeg forstår det bare ikke
Debatten lyder: Hvis der er krise i forholdet, er løsningen så barn/endnu et barn??
Der kan svares anonymt..
Jeg vælger lige at svare anonymt da jeg selv har skrevet en del om mig og kærestens problemer her inde
De er desværre først dukket op da jeg gik hen og blev gravid
Men jeg synes bestemt ik det er en løsning at få et barn hvis man er ved at gå hvert til sit , og havde jeg kunne forudse alt det her , havde jeg bestemt heller ikk valgt at få barn nu .
Men det hele var så lyserødt mellem os inden jeg overhovedet var gravid , men er desværre bare vendt ufattelig meget efter . Ved ik om det er fordi man er så sårbar og tager alt så nært eller hvad det er . 
Men jeg selv vil ikk have flere børn med min kæreste hvis ikk det her snart tager og vender .
Anmeld