Vælger at gå fra manden, får i stedet endnu et barn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Det er fuldstændig uansvarligt!! Hører ingen steder hjemme...

Det er det samme når de får et barn mere for bare at skulle gå hjemme og ikke sendes i arbejde eller aktivering!!

Det er FORKASTELIGT!! Har ikke andre ord for det!!

Anita

Nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Mor til prinsessen :-)

nej der skal først arbejdes på forholdet INDEN der planlægges barn....

Synes det er fuldstændig naivt at tænke " et barn gør vores forhold meget bedre".......

Ved ikke hvad folk tænker på.....

Anmeld

5. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Trine89 skriver:

Jeg har engang oplevet noget lignende. 

Jeg har jo i laang tid gerne vil starte med projekt baby og før jeg mødte ham jeg er samme med nu. 

Da jeg var sammen med min eks, har jeg snakket lidt om det med børn osv. men det var han da SLET ikke klar til. og det er jo også fint nok det måtte jeg indefinde mig med. 

vi havde så flere stor som små konflikter (flest af de store) og da min veninde endelig får banket ind med syvtommer søm at det ikke er han jeg skal være sammen med fordi der er hverken godt for ham eller mig. 

da jeg så siger at jeg syntes vi skulle stoppe vores forhold blev han pludselig klar på at skulle igang med projekt baby :s men jeg var stærk nok til at stå ved min beslutning om at stoppe det forhold..

stærkt gået!!!

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Jeg har engang oplevet noget lignende. 

Jeg har jo i laang tid gerne vil starte med projekt baby og før jeg mødte ham jeg er samme med nu. 

Da jeg var sammen med min eks, har jeg snakket lidt om det med børn osv. men det var han da SLET ikke klar til. og det er jo også fint nok det måtte jeg indefinde mig med. 

vi havde så flere stor som små konflikter (flest af de store) og da min veninde endelig får banket ind med syvtommer søm at det ikke er han jeg skal være sammen med fordi der er hverken godt for ham eller mig. 

da jeg så siger at jeg syntes vi skulle stoppe vores forhold blev han pludselig klar på at skulle igang med projekt baby :s men jeg var stærk nok til at stå ved min beslutning om at stoppe det forhold..

Rigtig flot af dig at se fornuftigt på det og ikke falde for det der; Lad-os-lege-familie-og-gemme-problemerne-væk

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Hende med maven :-) skriver:

stærkt gået!!!

Mange tak  

Det var sku også hårdt.. men det var en nødvendighed. 

Han var meget aggresiv og tildels voldig (dog ikke noget med at slå mig..) han smadret sin hånd ind i skab og brækkede en finger (det var et par dage inden jeg gik fra ham) og det var det der gjorde udslaget, for som min veninde sagde så før eller senere ville han være så sur at det ville være mig det gik ud over og det har hun jo ret i.. og det ville jeg ikke være med det til. 

Og senere fandt jeg så også ud af at han tog stoffer under stort set hele vores forhold :s hmm ikke så fedt..

Så ikke lige en drømmefar til sine børn.  

Anmeld

5. november 2010

Anonym

Anonym skriver:

Jeg forstår det bare ikke! Nu har jeg oplevet flere gange at en kvinde har store problemer med manden/kæresten og brokker sig højlydt..Vælger egentlig at gå fra ham, men hov pludselig er projekt baby sat i gang i stedet for Hvorfor tror folk at man løser sine problemer ved at få et barn mere? Det er da dybt uansvarligt

Nu har jeg oplevet det i det virkelige liv, men jeg har også oplevet nogle stykker herinde der vælger den "løsning"..Selvfølgelig Kan der ligge flere ting bag og jeg kan egentlig være ligeglad, men jeg forstår det bare ikke 

Debatten lyder: Hvis der er krise i forholdet, er løsningen så barn/endnu et barn??

Der kan svares anonymt..

Jeg vælger lige at svare anonymt da jeg selv har skrevet en del om mig og kærestens problemer her inde De er desværre først dukket op da jeg gik hen og blev gravid  

Men jeg synes bestemt ik det er en løsning at få et barn hvis man er ved at gå hvert til sit , og havde jeg kunne forudse alt det her , havde jeg bestemt heller ikk valgt at få barn nu . 

Men det hele var så lyserødt mellem os inden jeg overhovedet var gravid , men er desværre bare vendt ufattelig meget efter . Ved ik om det er fordi man er  så sårbar og tager alt så nært eller hvad det er .

Men jeg selv vil ikk have flere børn med min kæreste hvis ikk det her snart tager og vender . 

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Anonym skriver:

Rigtig flot af dig at se fornuftigt på det og ikke falde for det der; Lad-os-lege-familie-og-gemme-problemerne-væk

Selvom jeg meget gerne ville igang med projekt baby, var det ikke lige ham det skulle være.

Han var ikke lige frem en drømmefar. og jeg ville ikke have et barn for enhver pris. :s det skulle/skal være med den rigtig.. (som jeg har fundet nu)

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vælger lige at svare anonymt da jeg selv har skrevet en del om mig og kærestens problemer her inde De er desværre først dukket op da jeg gik hen og blev gravid  

Men jeg synes bestemt ik det er en løsning at få et barn hvis man er ved at gå hvert til sit , og havde jeg kunne forudse alt det her , havde jeg bestemt heller ikk valgt at få barn nu . 

Men det hele var så lyserødt mellem os inden jeg overhovedet var gravid , men er desværre bare vendt ufattelig meget efter . Ved ik om det er fordi man er  så sårbar og tager alt så nært eller hvad det er .

Men jeg selv vil ikk have flere børn med min kæreste hvis ikk det her snart tager og vender . 

Øv en situation Men du har jo ikke valgt at gå et barn for at holde på din mand eller for at gemme problemerne

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Hende med maven :-) skriver:

nej der skal først arbejdes på forholdet INDEN der planlægges barn....

Synes det er fuldstændig naivt at tænke " et barn gør vores forhold meget bedre".......

Ved ikke hvad folk tænker på.....

Jeg tror at når man først er der hvor man tænker at det ikke er ham man vil være sammen med, så er det en dum ide at begynde at få børn sammen.. 

Men det kan sku være svært at sige

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Selvom jeg meget gerne ville igang med projekt baby, var det ikke lige ham det skulle være.

Han var ikke lige frem en drømmefar. og jeg ville ikke have et barn for enhver pris. :s det skulle/skal være med den rigtig.. (som jeg har fundet nu)

Dejligt du ventede og fandt den rette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.