Vælger at gå fra manden, får i stedet endnu et barn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

du ved jo intet om det er desperation...

kan jo tænkes man virkelig gerne vil være sammen og få det til at fungere

Hvis man den ene dag vil gå fra manden og den næste dag melder ud at de vil forsøge at få et barn mere, er det da i desperation..I hvert fald er det da uansvarligt at planlægge et barn hvis man har villet gå fra hinanden for få sekunder siden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

du ved jo intet om det er desperation...

kan jo tænkes man virkelig gerne vil være sammen og få det til at fungere

Forresten får man det da ikke til at fungere ved at få et barn mere

Anmeld

5. november 2010

aarhusmor

Jeg er helt enig, det er forfærdeligt at man ikke tænker længere. Kender også en der bliver slået af sin mand/samleverog lige har fået et barn. Hun ville forlade ham og lige pludselig, vupti så blev de gift istedet

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg er helt enig, det er forfærdeligt at man ikke tænker længere. Kender også en der bliver slået af sin mand/samleverog lige har fået et barn. Hun ville forlade ham og lige pludselig, vupti så blev de gift istedet

Ej føj siger jeg bare

Anmeld

6. november 2010

Margorie

Så er jeg da ikke den eneste der tænker det.. Har en veninde hvor kæresten boller uden om konstant og de konstant snakker om at gå hver til sit fordi deres skænderier om hans tøser går ud over barn nr 1.. Nu har de så lige fortalt alle at projekt baby nr 2 starter efter jul???!!! WHAT siger jeg bare.. Fatter det slet ikke..

Ja og så er der jo de piger der får børn med andres mænd for at få dem til at forlade konen.. Tsk, de tøser har jeg heller ingen respekt for

Anmeld

6. november 2010

morx4

vi havde nogle personlige problemer kort efter vores 2. barns fødsel. og havde valgt at gå hvert til sit, da jeg så uvented stod med en posiktiv test.. det var absolut ikke vented og vi blev begge meget overraskede. vores søns fødsel har bragt os sammen og nu har vi lige fået barn nr 4 og er lykkeligere end vi har været i flere år.

en graviditet efter et ´breake up´ behøver ikke altid at være planlagt, eller en dårlig situation. :-)

Anmeld

6. november 2010

mor-til-vanessa

min søster og hendes kæreste var gået fra hinanden, men de så stadig hinanden og så lige pludselig var hun gravid. deres datter er 10 mdr og de er stadig sammen.

så det behøver altså ikke at være en dårlig ting.

man kan ikke være lykkelig hele tiden. 

Anmeld

6. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Shibby skriver:

Fatter ikk dem der gør sådan..En jeg kender fik et barn med hendes kæreste da de var på vippen til at gå hvert til sit. Fattede hende lige så meget dengang som i dag

ja jeg havde en veninde der gjorde det samme, de endte så bare med at gå fra hinanden da pigen var 3 uger... total egoistisk

Anmeld

6. november 2010

Mormilla

Kan ikke være mere enig med dig!!!

Anmeld

6. november 2010

Anonym

hmm.. Man vælger det vel fordi man mener at det er noget der kan redde forholdet. Og måske kan det faktisk godt det? Bare en tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.