Vælger at gå fra manden, får i stedet endnu et barn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Anonym trådstarter

Line1987 skriver:

Jamen der er vi så bare uenige 

Men mener ikke nogen kan se sig fri fra at have egoistiske årsager til at få børn. Tror det er meget naturligt

Og som sagt er det jo ikke en selvfølge at det går ud over barnet, der mener jeg ikke man kan gardere sig eller skære det ud i pap på den måde

Jamen jeg mener skam at det er 100% egoistisk at få et  barn, sådan er det bare..Og det er heller ikke fordi jeg tror at barnet vil få en dårlig barndom eller lignende, det er bare et forkert grundlag at få et barn på..

Men nej vi bliver ikke enige God aften til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Giraffen

Anonym skriver:

Jamen jeg mener skam at det er 100% egoistisk at få et  barn, sådan er det bare..Og det er heller ikke fordi jeg tror at barnet vil få en dårlig barndom eller lignende, det er bare et forkert grundlag at få et barn på..

Men nej vi bliver ikke enige God aften til dig

Hehe nej sådan er det jo så smukt at alle har forskellige meninger om tingene 

Men synes helt sikkert heller ikke det er det optimale grundlag, men for dem hvor det faktisk bringer mennsker sammen og får det rigtig godt, så kan nogle smukke ting jo komme af problematiske startskud 

Sådan er livet så vidunderligt uforudsigeligt 

Anmeld

7. november 2010

Anonym

Personligt, ville jeg ikke have barn med en, hvis forholdet ikke rigtig kørte, og slet ikke for at holde på manden, men ja meget spiller ind, men hvis man kun får barn, fordi så bliver det hele meget bedre, så forstår jeg det ikke, ellers tror jeg godt man kan få et chok, kendte engang en som fik barn med kæresten, hun var ung og det var ikke planlagt, pludselig blev hun gravid med nr 2, og han fik hende overtalt fra at få en abort, men deres forhold kørte stadig ikke. De valgte at blive gift, men året efter blev de skilt... Det giver slet ingen mening for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.