Vælger at gå fra manden, får i stedet endnu et barn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.210 visninger
53 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg forstår det bare ikke! Nu har jeg oplevet flere gange at en kvinde har store problemer med manden/kæresten og brokker sig højlydt..Vælger egentlig at gå fra ham, men hov pludselig er projekt baby sat i gang i stedet for Hvorfor tror folk at man løser sine problemer ved at få et barn mere? Det er da dybt uansvarligt

Nu har jeg oplevet det i det virkelige liv, men jeg har også oplevet nogle stykker herinde der vælger den "løsning"..Selvfølgelig Kan der ligge flere ting bag og jeg kan egentlig være ligeglad, men jeg forstår det bare ikke 

Debatten lyder: Hvis der er krise i forholdet, er løsningen så barn/endnu et barn??

Der kan svares anonymt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Anonym trådstarter

- skriver:

Enig, kan følge dig så godt...

Tak! Rart at vide det ikke bare er mig der er sær når jeg synes det er helt hen i skoven

Anmeld

5. november 2010

Miamaja

det er ihvertfald ingen god ide for at prove 'at holde paa manden'.... Jeg er lige modsat. Min partner blev provet godt af i flere aar foer jeg ville kaste mig ud i barn projektet, for jeg er super realist paa mange omraader og det er han iovrigt ogsaa. men jeg vil da indromme at da jeg liige havde modt ham og var saa betaget, at folelserne lob lobsk at jeg gerne ville lave en baby med ham med det samme

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Inden andre der har en holdning til det her?

Anmeld

5. november 2010

miss freja

Det der med forsogningsbørn, det holder bare over hovedet ikke. Nå først barn er født, så kommer de alm. hverdagspligter, også opstår problemerne påny.

Det er simpelthen det dummeste man kan gøre, og jeg synes ikke det er fair mod barnet heller.

Anmeld

5. november 2010

Shibby

Fatter ikk dem der gør sådan..En jeg kender fik et barn med hendes kæreste da de var på vippen til at gå hvert til sit. Fattede hende lige så meget dengang som i dag

Anmeld

5. november 2010

Pige2009

JO, da! Jeg synes i lighed med dig, at det er dybt uansvarligt - direkte forkasteligt, hvis man får børn på det grundlag.

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Fatter ikk dem der gør sådan..En jeg kender fik et barn med hendes kæreste da de var på vippen til at gå hvert til sit. Fattede hende lige så meget dengang som i dag

Det er utroligt

Anmeld

5. november 2010

Hansen97

Anonym skriver:

Jeg forstår det bare ikke! Nu har jeg oplevet flere gange at en kvinde har store problemer med manden/kæresten og brokker sig højlydt..Vælger egentlig at gå fra ham, men hov pludselig er projekt baby sat i gang i stedet for Hvorfor tror folk at man løser sine problemer ved at få et barn mere? Det er da dybt uansvarligt

Nu har jeg oplevet det i det virkelige liv, men jeg har også oplevet nogle stykker herinde der vælger den "løsning"..Selvfølgelig Kan der ligge flere ting bag og jeg kan egentlig være ligeglad, men jeg forstår det bare ikke 

Debatten lyder: Hvis der er krise i forholdet, er løsningen så barn/endnu et barn??

Der kan svares anonymt..

Det er fuldstændig uansvarligt!! Hører ingen steder hjemme...

Det er det samme når de får et barn mere for bare at skulle gå hjemme og ikke sendes i arbejde eller aktivering!!

Det er FORKASTELIGT!! Har ikke andre ord for det!!

Anita

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Jeg har engang oplevet noget lignende. 

Jeg har jo i laang tid gerne vil starte med projekt baby og før jeg mødte ham jeg er samme med nu. 

Da jeg var sammen med min eks, har jeg snakket lidt om det med børn osv. men det var han da SLET ikke klar til. og det er jo også fint nok det måtte jeg indefinde mig med. 

vi havde så flere stor som små konflikter (flest af de store) og da min veninde endelig får banket ind med syvtommer søm at det ikke er han jeg skal være sammen med fordi der er hverken godt for ham eller mig. 

da jeg så siger at jeg syntes vi skulle stoppe vores forhold blev han pludselig klar på at skulle igang med projekt baby :s men jeg var stærk nok til at stå ved min beslutning om at stoppe det forhold..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.