Jeg tror ikke du skal tage dig så meget af det... drenge er jo så forskellige
Min dreng har virkelig altid været eksemplarisk!!! Han har sovet natten igennem siden han kom til verden, man kunne stille uret efter det - kom han i seng kl 20, ja så vågnede han kl 08 om morgenen og sådan er det stort set stadig.
Min dreng er nu 2 år og han er så mild, forstående, lyttende, opmærksom og fornuftig - han husker ALTING og er begyndt, at gentage mange af de ting jeg kun har fortalt ham en gang. Ja han er fantastisk og det kan drenge altså godt være 
Ohh gud hvor jeg bare ikke kunne undvære ham for noget i verden... I den seneste tid er han begyndt, at sammensætte ord og sætninge, han synger også og man kan endda høre hvilke sange det er ... det har ført med sig, at vi er blevet endnu mere knyttet - pga sproget... Jeg er virkelig en lykkelig mor til en FANTASTISK dreng på 2!
Hvordan man selv er af sind spiller jo virkelig en stor rolle for hvordan børn udvikler sig og tro det eller ej, så er jeg fantisk et ganske roligt menneske hvilket har virket ganske afsmittende på min lille dreng. Du har jo ALT at glæde dig til 
Anmeld