Kan folk da ikke bare holde deres mund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

klmf

DK skriver:

Dejligt!! Altså jeg VED jo også godt at det ikke SKAL være sådan. Det var bare lige et helt bagholdsangreb og jeg var bare helt ked af det bag efter!

Det forstår jeg også godt... Der var en der sagde til mig under min graviditet, at jeg skulle huske at nyde det mens han stadig gad mig, for når drenge blev en 4-5 år, så ville de kun snakke med deres far for fremtiden Øhhhmmm......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Mathilde

Det var da noget af en generelisering

Men altså...vi har en pige og hun er lidt som han beskriver sin søn, så det er bestemt ikke afhængig af køn!

Der skal ske noget hele tiden, hun gider aldrig at sidde stille (heller ikke når hun skal spise), hun er svær at få til at sove, vågner flere gange om natten, gider ikke køre bil, gør alt det hun ikke må fx tømmer skabe og skuffer osv.

Så det med at drenge er sådan...tja det kan piger altså også være

Anmeld

4. november 2010

DK

Tdittmann skriver:

helt enig.

Jeg har 2 piger på 5 og 7 år og så kom Anders som er 5 mdr.

Da jeg ventede ham havde jeg det ligesom du har det. Men jeg er helt enig - det kommer an på hvordan man opdrager barnet.

Jeg synes det har været meget sjovt at prøve at få en dreng også - men ja der er mere fart over feltet hele tiden - i hvert fald mere fart end der har været på mine piger i den alder.

Men sikke en tosse at sige sådan noget til dig. 

Er sikker på at du også bliver vildt glad for den skønne dreng der snart kommer til verdenen. 

Glæder mig til at læse FB og se billeder når endnu en dejlig dreng ser dagens lys.

Knus Tanja ( mor til 2 piger og en dreng)

Tak!!

Naturligvis bliver han en dejlig dreng! Og jeg håååber, ej jeg VED at jeg da ved gud ikke jeg sidder om et par år og er så bitter som han var i dag!! UF

Anmeld

4. november 2010

MariaJ

DK skriver:

Taaaak! Nej det kan han nemlig ikke vide!

Jeg blev bare så paf! Altså hvad svarer man lige på det?

Nej, det er ikke godt at vide, hvordan man giver igen på den . Folk er bare så mærkelige indimellem.

Anmeld

4. november 2010

DK

Valle81 skriver:

Ha ha - altså han skulle da vist ikke have haft børn:0)

Altså piger er også som han beskriver - ha ha - ej kan ikke lade være at grine:0) Har bare en Asta krudtrøv sidder aldrig stille - så jeg drømmer om en pige der bare kan fordybe sig i en malebog elelr med perler:0)

Funny, hans børn er jo ikke typisk for resten af befolkningen:0)

Nej, det kan jo også være at efternøleren var en ups'er og det var konen der insisterede?

Anmeld

4. november 2010

Skouboe

DK skriver:

Ejjj, ved i hvad der er sket i dag?

Jeg sidder og taler med en medstuderende på universitetet. Han er vel 40 og har 3 børn. To på 9 og 11 og en på 2,5 år.

Han siger så til mig: Ja du må bare ønske det er en pige og ikke er en dreng! Det er vores den yngste og det er ganske forfærdeligt! Han sidder aldrig stille, han larmer rundt, han er SÅ vild og han har bare vildt meget krudt i røven hele tiden. Hver eneste nat er vi inde ved ham en 2-3 gange for at ligge ham til at sove igen/give sutten eller hjælpe ham fordi hans arme er kommet ud gennem tremmerne og sidder fast! Det er SÅ hårdt og træls at have en dreng, ihvertfald indtil de kommer i puberteten!

Nå. Jamen det ER så faktisk en dreng!

ØV!! Det var bare så træls sagt. Eller træls at få at vide. Især fordi jeg nu endelig er kommet overens med at han ER en dreng, og en helt vildt DEJLIG dreng og jeg bare glæææder mig til han kommer ud! Og glæææder mig til at få en lille Mikkel-kopi herhjemme! Men ham den åndsbolle fik nok bare lige sagt alle de ting som jeg gik/går og frygter lidt!

Øv. Jeg blev helt harm på Bimmerens vegne og tænkte: sådan bliver MIN dreng ihvertfald ikke!! Men på den anden side ved jeg jo godt at drenge er mere vilde osv end piger!

Men alligevel. ØV. Hvorfor i al verden sige sådan noget til en gravid, når man ikke ved om det er en dreng eller pige de venter! Altså helt ærligt!!

Jeg vil godt lige sige at jeg har 2 piger og den ældste har altså også krudt i bleen - hun er i alt over alt hele tiden. Min svigermor der har haft tvillinge drenge bliver helt svedt over at passe hende i 3-4 timer, så det er altså ikke kun drenge...

Anmeld

4. november 2010

DK

lotchen skriver:

Det forstår jeg også godt... Der var en der sagde til mig under min graviditet, at jeg skulle huske at nyde det mens han stadig gad mig, for når drenge blev en 4-5 år, så ville de kun snakke med deres far for fremtiden Øhhhmmm......

HA HA HA... JAmen så bliver det da super nemt når han bliver 4-5 år. Så er den potte ude!

Ejj helt ærligt!

Det hjælper allerede at alle siger sådan nogle søde ting, men når man sidder i situationen og er helt fyldt med graviditets hormoner så rammer den slags bare!!

Anmeld

4. november 2010

DK

Skouboe skriver:

Jeg vil godt lige sige at jeg har 2 piger og den ældste har altså også krudt i bleen - hun er i alt over alt hele tiden. Min svigermor der har haft tvillinge drenge bliver helt svedt over at passe hende i 3-4 timer, så det er altså ikke kun drenge...

Ja! Altså han var bare en tosse!!

Anmeld

4. november 2010

Diana...

Åhh sikke et FJOLS altså!!! Vi har altid fået det modsatte at vide af alle vores venner som både har piger og drenge at vi skulle bare holde os til den ene for TÆNK nu hvis den næste bliver en pige ha ha det bliver det så. 

Men de siger alle at det er så meget nemmere at have en dreng end en pige og sjovt nok så det faktisk også det som jeg lidt har erfaret ud fra bla. min mødregruppe og venner. Der skriger mere og larmer mere ha ha hvor drenge er nogen være banditter og sådan er det jo ikke i alle tilfælde. 

Jeg elsker vores lille nemme dreng som virkelig er DRENG og en være rod men han er nem og dejlig og jeg vil elske vores lille pige lige så meget om hun vil være en lille stede pige eller ikk 

Knus Diana der sikke på i får den dejligste lille mini mikkel som vil drille sin storesøster rigtig meget 

Anmeld

4. november 2010

Kats

Tak skæbne, en kæmpe nar - han er da ikke for kvik!!
Det er selve situationen der er tåbelig.... altså at han da ikke slår hjernen til!

I øvrigt bliver Bimmeren selvfølgelig skøn og vidunderlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.