Kan folk da ikke bare holde deres mund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

DK

18januar/kats skriver:

Tak skæbne, en kæmpe nar - han er da ikke for kvik!!
Det er selve situationen der er tåbelig.... altså at han da ikke slår hjernen til!

I øvrigt bliver Bimmeren selvfølgelig skøn og vidunderlig.

Jamen lige præcis! Det var nemlig en super træls situation som bare kun er loose/loose!!

(han læste naturligvis heller ikke jura, men var en bygningsingeniør på "visit" på mit hold i entrepriseret)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Kats

DK skriver:

Jamen lige præcis! Det var nemlig en super træls situation som bare kun er loose/loose!!

(han læste naturligvis heller ikke jura, men var en bygningsingeniør på "visit" på mit hold i entrepriseret)

Ahhh bare på visit... se, det gav mere mening
Men ændrer jo ikke på, at han godt måtte bruge hovedet!

Anmeld

4. november 2010

Faith

DK skriver:

Ejjj, ved i hvad der er sket i dag?

Jeg sidder og taler med en medstuderende på universitetet. Han er vel 40 og har 3 børn. To på 9 og 11 og en på 2,5 år.

Han siger så til mig: Ja du må bare ønske det er en pige og ikke er en dreng! Det er vores den yngste og det er ganske forfærdeligt! Han sidder aldrig stille, han larmer rundt, han er SÅ vild og han har bare vildt meget krudt i røven hele tiden. Hver eneste nat er vi inde ved ham en 2-3 gange for at ligge ham til at sove igen/give sutten eller hjælpe ham fordi hans arme er kommet ud gennem tremmerne og sidder fast! Det er SÅ hårdt og træls at have en dreng, ihvertfald indtil de kommer i puberteten!

Nå. Jamen det ER så faktisk en dreng!

ØV!! Det var bare så træls sagt. Eller træls at få at vide. Især fordi jeg nu endelig er kommet overens med at han ER en dreng, og en helt vildt DEJLIG dreng og jeg bare glæææder mig til han kommer ud! Og glæææder mig til at få en lille Mikkel-kopi herhjemme! Men ham den åndsbolle fik nok bare lige sagt alle de ting som jeg gik/går og frygter lidt!

Øv. Jeg blev helt harm på Bimmerens vegne og tænkte: sådan bliver MIN dreng ihvertfald ikke!! Men på den anden side ved jeg jo godt at drenge er mere vilde osv end piger!

Men alligevel. ØV. Hvorfor i al verden sige sådan noget til en gravid, når man ikke ved om det er en dreng eller pige de venter! Altså helt ærligt!!

Ja så skal vi da godt nok være ekstremt bekymrede.... Vi har tvillingedrenge.

Sikke en dum kommentar! Folk tænker sig sku ikke om

I går var manden og jeg i bilka med begge drenge (de er knap 5 måneder gamle). Så kom der en gammel dame hen og sagde "gy gy" til Mikkel og prøvede at få øjenkontakt med ham. Men Mikkel var i fuld gang med at kigge på lys oppe i loftet og ignorerede hende totalt! Ved du hvad hun så sagde: "Hold da op han er da godt nok noget bagefter i sin udvikling hva". Det siger man sku da ikke altså!

Jeg tog bare min vogn og vendte om og gik. Dumme kælling!

Anmeld

4. november 2010

DK

smillaluna skriver:

Ja så skal vi da godt nok være ekstremt bekymrede.... Vi har tvillingedrenge.

Sikke en dum kommentar! Folk tænker sig sku ikke om

I går var manden og jeg i bilka med begge drenge (de er knap 5 måneder gamle). Så kom der en gammel dame hen og sagde "gy gy" til Mikkel og prøvede at få øjenkontakt med ham. Men Mikkel var i fuld gang med at kigge på lys oppe i loftet og ignorerede hende totalt! Ved du hvad hun så sagde: "Hold da op han er da godt nok noget bagefter i sin udvikling hva". Det siger man sku da ikke altså!

Jeg tog bare min vogn og vendte om og gik. Dumme kælling!

Ejjjj???

Altså folk de skal bare HOLDE DERES MUND hvis de ikke har noget rart og positivt at sige til folk de slet ikke kender som oven i købet IKKE har bedt om deres mening!

Anmeld

4. november 2010

mortilflere

drenge  er  nemmere end piger det gælder både børn og forældre her

Anmeld

4. november 2010

Sofia

DK skriver:

Ej hvor er han da bare en idiot. Tror virkelig også jeg var blevet paf, og ked af det hvis jeg havde fået sådan en kommentar! Jeg elsker, at han selvfølgelig ikke læste jura!

Anmeld

4. november 2010

DK

Sofia skriver:

Ej hvor er han da bare en idiot. Tror virkelig også jeg var blevet paf, og ked af det hvis jeg havde fået sådan en kommentar! Jeg elsker, at han selvfølgelig ikke læste jura!

He he he... Det var aldrig sket for en jura-fyr!! De ANER ikke hvad en baby er tror jeg!!

Anmeld

4. november 2010

mortil4dejligepiger

Hej med dig.

Nu har jeg ikke læst svarene, så jeg håber ikke, jeg skriver helt det samme som alle andr

Men jeg er chokeret over, at man som far kan sidde og sige sådan noget skidt om sit eget barn! Sådan ville jeg ALDRIG tale om mine børn!

Ved du hvad - jeg tror det langt hen ad vejen handler meget om opdragelse. Og jeg er da sikker på, at Jeres lille dreng bliver skøn og dejlig. Frygt ej - luk hans dumme ord ude og glæd dig over, at du barer rundt på en lækker lille dreng i din mave!

Knus T

Anmeld

4. november 2010

Louisiana

DK skriver:

Ejjj, ved i hvad der er sket i dag?

Jeg sidder og taler med en medstuderende på universitetet. Han er vel 40 og har 3 børn. To på 9 og 11 og en på 2,5 år.

Han siger så til mig: Ja du må bare ønske det er en pige og ikke er en dreng! Det er vores den yngste og det er ganske forfærdeligt! Han sidder aldrig stille, han larmer rundt, han er SÅ vild og han har bare vildt meget krudt i røven hele tiden. Hver eneste nat er vi inde ved ham en 2-3 gange for at ligge ham til at sove igen/give sutten eller hjælpe ham fordi hans arme er kommet ud gennem tremmerne og sidder fast! Det er SÅ hårdt og træls at have en dreng, ihvertfald indtil de kommer i puberteten!

Nå. Jamen det ER så faktisk en dreng!

ØV!! Det var bare så træls sagt. Eller træls at få at vide. Især fordi jeg nu endelig er kommet overens med at han ER en dreng, og en helt vildt DEJLIG dreng og jeg bare glæææder mig til han kommer ud! Og glæææder mig til at få en lille Mikkel-kopi herhjemme! Men ham den åndsbolle fik nok bare lige sagt alle de ting som jeg gik/går og frygter lidt!

Øv. Jeg blev helt harm på Bimmerens vegne og tænkte: sådan bliver MIN dreng ihvertfald ikke!! Men på den anden side ved jeg jo godt at drenge er mere vilde osv end piger!

Men alligevel. ØV. Hvorfor i al verden sige sådan noget til en gravid, når man ikke ved om det er en dreng eller pige de venter! Altså helt ærligt!!

Nu vil jeg da lige berolige dig lidt så  Jeg har en søn der er 11 år, og han er, og har altid været, det mest rolige du kan forestille dig. Det er muligt, at det bare ligger til hans natur, men hvem ved, måske vil det også ligge til din søns natur  Børn er SÅ forskellige, og det hele har jo også noget med opdragelse at gøre. Ham din kollega, eller hvad han var, er jo selv skyld i, at de skal rende det halve af natten for deres søn - de har jo selv lært ham, at de kommer hele tiden, hver gang han kalder. Det er også muligt, at deres søn har en sygdom de ikke har opdaget endnu. Der kan være alle mulige årsager til deres søns opførsel, men det betyder bestemt ikke, at alle drengebørn er sådan. Som sagt, er min søn en rolig gut, og var det også da han var helt lille - sådan er han bare. Måske er din det også

Anmeld

4. november 2010

Isabella_mor

det er sgu da ikke sikkert at din dreng er lige så træls som han siger hans er.. det er da åndssvagt af ham men ud til højre med det... pff.. drenge er sgu dejlige.... 

siger jeg som også skal have en dreng og som jeg glæder mig UTROLIG MEGET TIL... og det skal du da også gøre... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.