Anonym skriver:
Igår aftes kom et brag nede fra kælderen, og vores kat kom løbende op ad trappen, og så skræmt ud. Min kæreste tog ham op, og han (katten) begyndte at beklage sig. Katten lagde sig ind i sengen i en times tid, og derefter beklagede/hylede han igen. Min kæreste og jeg besluttede at tage til dyrlægen (selvom det koster kassen efter lukketid) Men vi var lidt urolige. Da vi så sidder i bilen på vej til dyrlægen, siger min kæreste, godt irriteret "Ja, du må jo så lige overveje at der nok ikke er råd til både en baby og en kat" (Vi prøver at lave baby) Jeg blev skide sur, og sagde så "Jamen så må vi jo udelukke baby" Det kan da for f*nden ikke være rigtigt at han skal sige at vi skal sælge katten, pga vi også skal ha en baby i fremtiden. Alle andre har da også dyr, eller to børn? Eller en dyr bil? Argh, hvad fanden bilder han sig ind?!?!? 
Er jeg helt forkert på den?
Jeg er studerende har næsten ny bil to hunde og barn min kæreste er VVS. Vi har også for noget tid siden haft tre katte. Vi er ikk rige men kan betale det vi ska
Anmeld