Ikke råd til baby og kat !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Dejligt at der er en ligesom mig Min er også en race, en exotic :p Og han er jo mit lille barn. Så selvfølgelig vil jeg betale hvad det koster, for at han har det godt Kunne forstå hvis man havde en mis, med kronisk sygdom, så man skulle til dyrlæge i tide og utide

Du er ikke alene mænd tænker bare nogen gange med røven. Men han har sikkert ikke ment det. Prøv evt at tage en snak med ham senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisesp83 skriver:

Ikke alle kan amme.

Men ellers er jeg enig i alt det andet du nævner.

Det er vel de fleste der prøver at starte med det Og anywyas, så spiser en baby jo vel ikke for mange 100 kroner om måneden?...

Anmeld

4. november 2010

lisesp83

Zafir skriver:

Det er vel de fleste der prøver at starte med det Og anywyas, så spiser en baby jo vel ikke for mange 100 kroner om måneden?...

Jeg taler af egen erfaring mht at amme.

Ville vildt gerne have ammet, men sådan gik det ikke.

Og nej, tror vi brugte 200 kr om mdr på MME de første 4 mdr.

Så det er ikke dyrt. Var også bare sagt med kærlig tone bag. Smiler

Anmeld

4. november 2010

Moderator

lisesp83 skriver:

Jeg taler af egen erfaring mht at amme.

Ville vildt gerne have ammet, men sådan gik det ikke.

Og nej, tror vi brugte 200 kr om mdr på MME de første 4 mdr.

Så det er ikke dyrt. Var også bare sagt med kærlig tone bag. Smiler

Har ingen erfaring med mme, så jeg aner faktisk heller ikke rigtig hvad det koster. MEN - de har jo ikke verdens største mave i verden. Så derfor kunne jeg heller ikke forestille mig at det var så mega dyrt ... Men 200 kr om måneden er jo ikke alverden

Anmeld

4. november 2010

DLM

er enig med de andre man kan sagtens have begge dele det har vi

forresten var der noget galt med den lille kisser?

Anmeld

4. november 2010

lisesp83

Zafir skriver:

Har ingen erfaring med mme, så jeg aner faktisk heller ikke rigtig hvad det koster. MEN - de har jo ikke verdens største mave i verden. Så derfor kunne jeg heller ikke forestille mig at det var så mega dyrt ... Men 200 kr om måneden er jo ikke alverden

Nej det blir ikke dyrere end man gør det til.

Og  for Aldi's bleer, som jeg syns er de bedste på marked.

Anmeld

4. november 2010

Moderator

lisesp83 skriver:

Nej det blir ikke dyrere end man gør det til.

Og  for Aldi's bleer, som jeg syns er de bedste på marked.

Syntes også at det er rigtig gode bleer Der er ikke så meget plastik i, så man slipper for rød numse Helt perfekt...

Og ja - man bestemmer jo selv om man skal have en barnevogn til 8000 kr eller tager imod naboens gamle, der alligevel bare står og står Der er mange ting man kan gøre, for at få det til at være billigt.

Da vi fik Idun, havde vi SERIØST ikke saltet til et æg. Jeg aner den dag idag, ikke hvordan vi klarede os igennem de første 4 år Men det gjorde vi altså Men vi brugte ikke en øre, andet end bleerne på Idun. Vi havde simpelthen ikke pengene...

Anmeld

4. november 2010

lisesp83

Zafir skriver:

Syntes også at det er rigtig gode bleer Der er ikke så meget plastik i, så man slipper for rød numse Helt perfekt...

Og ja - man bestemmer jo selv om man skal have en barnevogn til 8000 kr eller tager imod naboens gamle, der alligevel bare står og står Der er mange ting man kan gøre, for at få det til at være billigt.

Da vi fik Idun, havde vi SERIØST ikke saltet til et æg. Jeg aner den dag idag, ikke hvordan vi klarede os igennem de første 4 år Men det gjorde vi altså Men vi brugte ikke en øre, andet end bleerne på Idun. Vi havde simpelthen ikke pengene...

Se, det er jo ærlig snak. . Og tro mig, vi har også været der.

Barnevognen købte vi brugt, og meget af det tøj vi har til Julie er fra veninder osv. Det sker da, at jeg køber nyt. Men sjældent.

Og meget af det vi har af udstyr osv, har slet ikke været nødvendigt, så derfor er jeg glad for, at jeg købte det brugt. Tænk på alle de penge man sparer.

Og baby er ligeglad med matrielle ting, for det er jo kærlighed og omsorg, samt lykkelige forældre der tæller.

Anmeld

4. november 2010

klmf

Jeg vil give jer begge ret. Bare fordi andre har råd til alt muligt er det jo ikke sikkert I har (kender jo ikke jeres økonomi) - men at fyre den af sådan der er bare for fladt. Herhjemme har vi en grænse for, hvad budgettet kan holde til af dyrlægeregninger - overstiger den det, så må katten aflives.

Anmeld

4. november 2010

Moderator

lisesp83 skriver:

Se, det er jo ærlig snak. . Og tro mig, vi har også været der.

Barnevognen købte vi brugt, og meget af det tøj vi har til Julie er fra veninder osv. Det sker da, at jeg køber nyt. Men sjældent.

Og meget af det vi har af udstyr osv, har slet ikke været nødvendigt, så derfor er jeg glad for, at jeg købte det brugt. Tænk på alle de penge man sparer.

Og baby er ligeglad med matrielle ting, for det er jo kærlighed og omsorg, samt lykkelige forældre der tæller.

Sådan ser jeg også på det Det var faktisk bedre for Idun at vi var arbejdsløse osv... For så havde hun mere tid med os og det var meget mere værd end det andet

Idun opdagede faktisk aldrig at vi manglede noget

Det er da RIGTIG dejligt ikke at skulle have ondt i maven, når man skal betale regninger, men det er jo 'kun' noget voksne tænker på. Bebser tænker på kys og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.