Ikke råd til baby og kat !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

hehe.. Jah, mon ikke han bare var træt af at skulle ud at køre om aftenen for at komme til dyrlæge.. Det virker jo også til på det du skriver at han er glad for den..

Lige præcis Men det er da unfair at sige det på den måde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Maria-s

Tror du ikke bare han har været lidt irreteret over at skulle til dyrelægen efter lukketid?... For ellers vil jeg da sige at jeres økonomi måske lige er en anelse for stram til at starte familie, hvis I ikke har råd til en enkelt dyrelægeregning (som forhåbentlig ikke sker for tit).

Hvis jeg var dig ville jeg lige trække vejret og så tage den med ham igen, når i begge to lige ser lidt mere "klart"..

Jeg havde nu også sagt som dig at SÅ BLIVER DER INGEN BABY!! For man elsker jo sine dyr. Jeg har selv en hund og min kæreste har delehund med sin eks og de er da OGSÅ som vores små drenge og vi kunne aldrig finde på at skille os af med dem. Så hellere en bytur mindre, eller færre gange til pizzamanden Ja jeg har da ligget om aftenen og tudet nogengange fordi jeg kom til at tænke på; hvad nu hvis min lille "dreng" en dag kom til at løbe ud foran en bil? Min verden ville bryde sammen. Jeg ELSKER den hund.

Når I skal tage snakken igen, kan du da også lige inden kigge på HVAD det koster jer at have jeres kat. Se på hvad du ca. har haft af udgifter det sidste års tid på mad, dyrelæge, evt. forsikringer og divider det så med 12 så du har hvad i hver måned bruger. Jeg kunne virkelig ikke forstille mig det blev ret meget??

Maria der også elsker dyr, især sine egne

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

A. skriver:

nååå ok det er så noget helt andet

Ja, hvis vi begge havde været under udd. eller lignende kunne jeg forstå det Men så havde vi nok heller ikke tænkt baby tanker endnu

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

øØhhh... UNdskyld. Men altså... Det er jo gratis at have en baby den koster jo ikeke dyrlægepenge eller noget

Babytøj: Alle vil gerne af med babytøj=man kan faktisk få rigelig gratis.

Mad: Babser er gratis

Bleer: De billige bleer fra Aldi er rigtig fine. de koster under 100 kr om ugen.

Legetøj mv.: Man får tonsvis smækket i hovedet... Mere end rigelig...

Så altså - Oveni regnestukket, får man jo børnepenge. Så kan børnepengene betale katten

Jeg tror simpelthen bare det var en frustrtions udtalelse man siger i et skænderi. Få talt om tingene, når I igen, er gode venner

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Tror du ikke bare han har været lidt irreteret over at skulle til dyrelægen efter lukketid?... For ellers vil jeg da sige at jeres økonomi måske lige er en anelse for stram til at starte familie, hvis I ikke har råd til en enkelt dyrelægeregning (som forhåbentlig ikke sker for tit).

Hvis jeg var dig ville jeg lige trække vejret og så tage den med ham igen, når i begge to lige ser lidt mere "klart"..

Jeg havde nu også sagt som dig at SÅ BLIVER DER INGEN BABY!! For man elsker jo sine dyr. Jeg har selv en hund og min kæreste har delehund med sin eks og de er da OGSÅ som vores små drenge og vi kunne aldrig finde på at skille os af med dem. Så hellere en bytur mindre, eller færre gange til pizzamanden Ja jeg har da ligget om aftenen og tudet nogengange fordi jeg kom til at tænke på; hvad nu hvis min lille "dreng" en dag kom til at løbe ud foran en bil? Min verden ville bryde sammen. Jeg ELSKER den hund.

Når I skal tage snakken igen, kan du da også lige inden kigge på HVAD det koster jer at have jeres kat. Se på hvad du ca. har haft af udgifter det sidste års tid på mad, dyrelæge, evt. forsikringer og divider det så med 12 så du har hvad i hver måned bruger. Jeg kunne virkelig ikke forstille mig det blev ret meget??

Maria der også elsker dyr, især sine egne

Jo, det er da helt sikkert grunden

- Men kan blive godt gal i skralden når man får sådan noget kastet i hovedet Især fordi det er min lille dreng. Og man blir så urolig når der sker noget

Men ja, vi fik også snakket om det, og han mente det jo slet ikke sådan. Det er bare surt at få en regning på 1350 kroner :p 

Jeg tør slet ikke at tænke på hvis der skulle ske noget med min lille dreng. Og derfor var der heller ikke noget at rafle om da jeg besluttede vi skulle afsted. Nogle gange kan man godt føle sig lidt pylret, men der var så også en grund til at katten pev. 

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

øØhhh... UNdskyld. Men altså... Det er jo gratis at have en baby den koster jo ikeke dyrlægepenge eller noget

Bleer: De billige bleer fra Aldi er rigtig fine. de koster under 100 kr om ugen.

Så altså - Oveni regnestukket, får man jo børnepenge. Så kan børnepengene betale katten

Jeg tror simpelthen bare det var en frustrtions udtalelse man siger i et skænderi. Få talt om tingene, når I igen, er gode venner

Haha :p 

Jaja, selvfølgelig. Man siger jo så mange "dumme" ting når man er irriteret. Tror det der irriterede ham mest var at han skulle gå glip at Danmarks næste topmodel...... FNIS Hehe

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Haha :p 

Jaja, selvfølgelig. Man siger jo så mange "dumme" ting når man er irriteret. Tror det der irriterede ham mest var at han skulle gå glip at Danmarks næste topmodel...... FNIS Hehe

HAHA... Nej lækre damer i tv, eller en tur til dyrlægen. Det er sku heller ikke sjovt altså!!

Anmeld

4. november 2010

lisesp83

Zafir skriver:

Ikke alle kan amme.

Men ellers er jeg enig i alt det andet du nævner.

Anmeld

4. november 2010

SaNiNa

Åååh for pokker, jeg ville da ikke kunne undvære vores dreng eller vores to missekatte.

Jeg elsker dem ubeskrivelig alle 3 på hver deres måde.

Og ved ikke om det er dyrt at have kat. vi køber foder for ca 500 kr hver 3 månede og katteperler for 200kr hver 3 månede.

Det er i hver fald noget jeg/vi tager os penge til. og vi har ikke haft vores katte til dyrlæge i lang lang tid. (de er begge indekatte og bliver ikke vacc da de ikke kommer ud)

Men sæt jer ned og se hvor meget i bruger på den og om det ikke kan lade sig gøre at beholde katten.

Anmeld

4. november 2010

Mor til prinsessen :-)

tror du ikke bare det var et surt opstød fordi i skulle bruge aftenene på det, eller han dag ikke har været helt god....

Hvis det bare er en enkel gang han siger det, vill jeg ikke tage det så tungt. Hvis han  gentager det, ville jeg tage en snak med ham :-)

Det kan sagten rende rundt økonomisk, med dyr og baby.... Det er jo en prioteringssag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.