Tror du ikke bare han har været lidt irreteret over at skulle til dyrelægen efter lukketid?... For ellers vil jeg da sige at jeres økonomi måske lige er en anelse for stram til at starte familie, hvis I ikke har råd til en enkelt dyrelægeregning (som forhåbentlig ikke sker for tit).
Hvis jeg var dig ville jeg lige trække vejret og så tage den med ham igen, når i begge to lige ser lidt mere "klart".. 
Jeg havde nu også sagt som dig at SÅ BLIVER DER INGEN BABY!! For man elsker jo sine dyr. Jeg har selv en hund og min kæreste har delehund med sin eks og de er da OGSÅ som vores små drenge og vi kunne aldrig finde på at skille os af med dem. Så hellere en bytur mindre, eller færre gange til pizzamanden
Ja jeg har da ligget om aftenen og tudet nogengange fordi jeg kom til at tænke på; hvad nu hvis min lille "dreng" en dag kom til at løbe ud foran en bil? Min verden ville bryde sammen. Jeg ELSKER den hund.
Når I skal tage snakken igen, kan du da også lige inden kigge på HVAD det koster jer at have jeres kat. Se på hvad du ca. har haft af udgifter det sidste års tid på mad, dyrelæge, evt. forsikringer og divider det så med 12 så du har hvad i hver måned bruger. Jeg kunne virkelig ikke forstille mig det blev ret meget??
Maria der også elsker dyr, især sine egne
Anmeld