Ikke råd til baby og kat !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

B&J

Anonym skriver:

Igår aftes kom et brag nede fra kælderen, og vores kat kom løbende op ad trappen, og så skræmt ud. Min kæreste tog ham op, og han (katten) begyndte at beklage sig. Katten lagde sig ind i sengen i en times tid, og derefter beklagede/hylede han igen. Min kæreste og jeg besluttede at tage til dyrlægen (selvom det koster kassen efter lukketid) Men vi var lidt urolige. Da vi så sidder i bilen på vej til dyrlægen, siger min kæreste, godt irriteret "Ja, du må jo så lige overveje at der nok ikke er råd til både en baby og en kat" (Vi prøver at lave baby) Jeg blev skide sur, og sagde så "Jamen så må vi jo udelukke baby" Det kan da for f*nden ikke være rigtigt at han skal sige at vi skal sælge katten, pga vi også skal ha en baby i fremtiden. Alle andre har da også dyr, eller to børn? Eller en dyr bil? Argh, hvad fanden bilder han sig ind?!?!?  

Er jeg helt forkert på den? 

Nu har jeg ikke lige læst hvad de andre skrev.. men som sagt i kan da ligge lidt til side hver månede til katten hvis nu den skal til dyrlægen så skal i ikke rigtig tænke på pengene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Igår aftes kom et brag nede fra kælderen, og vores kat kom løbende op ad trappen, og så skræmt ud. Min kæreste tog ham op, og han (katten) begyndte at beklage sig. Katten lagde sig ind i sengen i en times tid, og derefter beklagede/hylede han igen. Min kæreste og jeg besluttede at tage til dyrlægen (selvom det koster kassen efter lukketid) Men vi var lidt urolige. Da vi så sidder i bilen på vej til dyrlægen, siger min kæreste, godt irriteret "Ja, du må jo så lige overveje at der nok ikke er råd til både en baby og en kat" (Vi prøver at lave baby) Jeg blev skide sur, og sagde så "Jamen så må vi jo udelukke baby" Det kan da for f*nden ikke være rigtigt at han skal sige at vi skal sælge katten, pga vi også skal ha en baby i fremtiden. Alle andre har da også dyr, eller to børn? Eller en dyr bil? Argh, hvad fanden bilder han sig ind?!?!?  

Er jeg helt forkert på den? 

Det kommer jo helt an på, hvordan jeres økonomiske situation ser ud

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Du er ikke alene mænd tænker bare nogen gange med røven. Men han har sikkert ikke ment det. Prøv evt at tage en snak med ham senere.

Nej han mente det ikke Vi fik det også afklaret igår, men tænk at han kan finde på at sige sådan, når jeg egentlig godt ved hvor meget han eeeelsker katten  

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det kommer jo helt an på, hvordan jeres økonomiske situation ser ud

Ved jeg godt Men den ser fin nok ud Ellers havde vi bestemt heller ikke prøvet at lave baby Det ville være dumt at sætte et barn i verden, og så ikke ha råd til det  

Anmeld

4. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ved jeg godt Men den ser fin nok ud Ellers havde vi bestemt heller ikke prøvet at lave baby Det ville være dumt at sætte et barn i verden, og så ikke ha råd til det  

Oki doki. Tror du nu ikke bare din kæreste var lidt bekymret for katten? Jeg synes måske du overreagerer lidt Hvad har han at sige til sit forsvar?

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Oki doki. Tror du nu ikke bare din kæreste var lidt bekymret for katten? Jeg synes måske du overreagerer lidt Hvad har han at sige til sit forsvar?

Ja, jeg ved det godt Men det var heller ikke mere end det Er bare overrasket over at han kunne finde på at sige sådan, når han mindst ligeså meget som mig både vil ha katten OG babyen på samme tid hehe.. 

Anmeld

4. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, jeg ved det godt Men det var heller ikke mere end det Er bare overrasket over at han kunne finde på at sige sådan, når han mindst ligeså meget som mig både vil ha katten OG babyen på samme tid hehe.. 

Smiler... Han får lige sådan en

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Smiler... Han får lige sådan en

Ja lige præcis :p Det er det der med at tale før man tænker Hehe.. 

Anmeld

4. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja lige præcis :p Det er det der med at tale før man tænker Hehe.. 

Nemlig - Held og lykke med Projekt Baby

Anmeld

4. november 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Nej han mente det ikke Vi fik det også afklaret igår, men tænk at han kan finde på at sige sådan, når jeg egentlig godt ved hvor meget han eeeelsker katten  

Det var godt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.