Ikke råd til baby og kat !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.595 visninger
41 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Anonym trådstarter

Igår aftes kom et brag nede fra kælderen, og vores kat kom løbende op ad trappen, og så skræmt ud. Min kæreste tog ham op, og han (katten) begyndte at beklage sig. Katten lagde sig ind i sengen i en times tid, og derefter beklagede/hylede han igen. Min kæreste og jeg besluttede at tage til dyrlægen (selvom det koster kassen efter lukketid) Men vi var lidt urolige. Da vi så sidder i bilen på vej til dyrlægen, siger min kæreste, godt irriteret "Ja, du må jo så lige overveje at der nok ikke er råd til både en baby og en kat" (Vi prøver at lave baby) Jeg blev skide sur, og sagde så "Jamen så må vi jo udelukke baby" Det kan da for f*nden ikke være rigtigt at han skal sige at vi skal sælge katten, pga vi også skal ha en baby i fremtiden. Alle andre har da også dyr, eller to børn? Eller en dyr bil? Argh, hvad fanden bilder han sig ind?!?!?  

Er jeg helt forkert på den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Igår aftes kom et brag nede fra kælderen, og vores kat kom løbende op ad trappen, og så skræmt ud. Min kæreste tog ham op, og han (katten) begyndte at beklage sig. Katten lagde sig ind i sengen i en times tid, og derefter beklagede/hylede han igen. Min kæreste og jeg besluttede at tage til dyrlægen (selvom det koster kassen efter lukketid) Men vi var lidt urolige. Da vi så sidder i bilen på vej til dyrlægen, siger min kæreste, godt irriteret "Ja, du må jo så lige overveje at der nok ikke er råd til både en baby og en kat" (Vi prøver at lave baby) Jeg blev skide sur, og sagde så "Jamen så må vi jo udelukke baby" Det kan da for f*nden ikke være rigtigt at han skal sige at vi skal sælge katten, pga vi også skal ha en baby i fremtiden. Alle andre har da også dyr, eller to børn? Eller en dyr bil? Argh, hvad fanden bilder han sig ind?!?!?  

Det handler vel bare om at have en konto til uforudsete ting... såsom at katten skal til dyrlægen.
nej jeg syns ikke du er helt urimlig.. det kan jo sagtens lade sig gøre at have begge dele

vi har en søn, hus, ny bil og både hund og kat...

Anmeld

4. november 2010

saxa

Hmm.. Tænker - hvorfor er der ikke råd til det?? Ja det er dyrt med dyrlæge, men det er da ikke noget man render til hver og hveranden dag.. Men ville nok heller ikke vælge en kat frem for en baby.. Hm..

(Har selv 2 blebørn og en hund + en mand - føler nogle gange jeg er alene mor til 4)

Anmeld

4. november 2010

A.

ærlig talt så kun ejg selv finde på at sige det altså hvis i har ikke helt vild go´økonomi så kan jeg gost forstår at han siger sådan man kan desværre ikke får alt og ja andre har biller osv osv men de har nok råd t il det..

Anmeld

4. november 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Slet ikke. Jeg er helt enig med dig. Anskaffer man sig dyr må man betale hvad det koster. Det er jo også begrænset hvor tit de skal til lægen. Jeg har 4 race katte og om jeg så skulle sulte i en måned så kom de til lægen.

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Hmm.. Tænker - hvorfor er der ikke råd til det?? Ja det er dyrt med dyrlæge, men det er da ikke noget man render til hver og hveranden dag.. Men ville nok heller ikke vælge en kat frem for baby.. Hmm..

(Har selv 2 blebørn og en hund + en mand - føler nogle gange jeg er alene mor til 4)

Nej nej, men når man får det smidt sådan i hovedet, siger man jo ikke " Jo lad os sætte katten til salg imorgen" Hehe Men jeg mener jo også selv, at der er råd til begge dele Var nok bare fordi han var irriteret, men så længe det er mig der betaler dyrlæge regningen

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

A. skriver:

ærlig talt så kun ejg selv finde på at sige det altså hvis i har ikke helt vild go´økonomi så kan jeg gost forstår at han siger sådan man kan desværre ikke får alt og ja andre har biller osv osv men de har nok råd t il det..

Vi har råd, altså vi arbejder begge, og tjener okay Det er jo bare fordi det er dyrt lige nu!  

Anmeld

4. november 2010

saxa

Anonym skriver:

Nej nej, men når man får det smidt sådan i hovedet, siger man jo ikke " Jo lad os sætte katten til salg imorgen" Hehe Men jeg mener jo også selv, at der er råd til begge dele Var nok bare fordi han var irriteret, men så længe det er mig der betaler dyrlæge regningen

hehe.. Jah, mon ikke han bare var træt af at skulle ud at køre om aftenen for at komme til dyrlæge.. Det virker jo også til på det du skriver at han er glad for den..

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Slet ikke. Jeg er helt enig med dig. Anskaffer man sig dyr må man betale hvad det koster. Det er jo også begrænset hvor tit de skal til lægen. Jeg har 4 race katte og om jeg så skulle sulte i en måned så kom de til lægen.

Dejligt at der er en ligesom mig Min er også en race, en exotic :p Og han er jo mit lille barn. Så selvfølgelig vil jeg betale hvad det koster, for at han har det godt Kunne forstå hvis man havde en mis, med kronisk sygdom, så man skulle til dyrlæge i tide og utide

Anmeld

4. november 2010

A.

Anonym skriver:

Vi har råd, altså vi arbejder begge, og tjener okay Det er jo bare fordi det er dyrt lige nu!  

nååå ok det er så noget helt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.