vmullepiigen skriver:
jeg fik oprettet et emne her forleden! gider simpelthen ikke notere hvad dette emne handlede om, da jeg blot vil tilføje at til jer der kaster en ligegyldig diskussion op med hinanden som BLOT ikke har noget at gøre med mit emne!! næsten hele min bebat blev til en HØNSEGÅRD! - OG NOGLE AF JER SNAKKER OM AT VÆRE MODEN OVS OVS ! og så sidder i kraftedme og diskotere hele bunden! og har ikke fået en skid ud det! jeg vil bare tilføje at jeg ikke har en skid tilovers for det pjat!! MINE DEBATTER skal ikke misbruges men blot hjælpe mig lidt på vej!!! TAK FOR LORT!

Jeg kan sagtens forstå, at det er frustrerende hvis du føler at du ikke bliver hørt, i dit spørgsmål, og at du synes det kører af sporet med urelevante hønserier.
Dog vil jeg sige, at det jo er et debatforum, så når man opretter et indlæg, kan man kommer ud for at det fører til mere eller mindre heftige debatter. Det kan jo også være super godt, at alle synspunkter bliver vendt.
Det der kan gøre mig lidt
, er det sprogbrug du vælger at lægge for dagen. Det skærer mig i øjnene, at så meget skal stå med STORT og masser af !!!!!! og sure smileyer. Så bliver det hele enormt negativt, og det behøver det måske ikke ?
Uanset, så brug og smid væk, og hvis der virkelig er noget der går over dine grænser, så send en PB. Det er det nemmeste, og det der skaber et rarest debatforum for alle.

Anmeld