Tak for lort!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

sandratobias

Har lige skrevet et indlæg i den...  
Men håber du ku bruge mit svar til noget...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Louisiana

DK skriver:

Altså vi er jo ikke på job her! Vi er her frivilligt og kan jo svare i øst og vest hvis vi ønsker det!

Du kan ikke forlange at folk skal svare kort, præcist og KUN på det du spørger om! Især ikke når det er om et så omtåleligt emne som det du havde lagt op til! Det var jo ikke et ja/nej spørgsmål, eller et hvornår fødte du spørgsmål du kom med!

Derudover synes jeg kun det er hyggeligt når mine tråde får deres eget liv!! Det er baby.dk det her, ikke en offentlig service-virksomhed til din disposition!

Knus Ditte

Jeg tror heller ikke, at det dét ts er ked af. Jeg tror hun blev ked af, at der var nogen der kørte en hetz-debat mod hinanden. Det kørte i dén grad af sporet. Selvfølgelig må folk svare som de vil, men der er da stadig grænser, og man burde mene, at nogen havde lidt pli.

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

vmullepiigen skriver:

GIDER IKKE LÆSE ALT DERES LORT! jeg bliver for det første rigtig støt! og rigtig ked! så jeg måtte simpelthen ud med det med vræde!! for synes ikke de kan være sig selv bekendt!! ): men jeg synes der var MANGE GODE TING I DET DU SRKEV! det tager jeg hatten af for, (hvis jeg havde en på) hehe.. jamen jeg læser det ikk.. har ikke lyst til at smide et blik ind der...!

Det glæder mig, at du fik bare lidt ud af dit debatindlæg

Anmeld

3. november 2010

Thereseh

vmullepiigen skriver:

jeg fik oprettet et emne her forleden! gider simpelthen ikke notere hvad dette emne handlede om, da jeg blot vil tilføje at til jer der kaster en ligegyldig diskussion op med hinanden som BLOT ikke har noget at gøre med mit emne!! næsten hele min bebat blev til en HØNSEGÅRD! - OG NOGLE AF JER SNAKKER OM AT VÆRE MODEN OVS OVS ! og så sidder i kraftedme og diskotere hele bunden! og har ikke fået en skid ud det! jeg vil bare tilføje at jeg ikke har en skid tilovers for det pjat!! MINE DEBATTER skal ikke misbruges men blot hjælpe mig lidt på vej!!! TAK FOR LORT!

Jeg kan sagtens forstå, at det er frustrerende hvis du føler at du ikke bliver hørt, i dit spørgsmål, og at du synes det kører af sporet med urelevante hønserier. 

Dog vil jeg sige, at det jo er et debatforum, så når man opretter et indlæg, kan man kommer ud for at det fører til mere eller mindre heftige debatter. Det kan jo også være super godt, at alle synspunkter bliver vendt. 

Det der kan gøre mig lidt , er det sprogbrug du vælger at lægge for dagen. Det skærer mig i øjnene, at så meget skal stå med STORT og masser af !!!!!! og sure smileyer. Så bliver det hele enormt negativt, og det behøver det måske ikke ? 

Uanset, så brug og smid væk, og hvis der virkelig er noget der går over dine grænser, så send en PB. Det er det nemmeste, og det der skaber et rarest debatforum for alle.

Anmeld

3. november 2010

Meliora

En debat er jo ligesom til for at debatere, ikke KUN for at svare specifikt på dit emne. Folk må jo kommentere det de vil, når noget springer dem i øjnene. So lighten up, og tag de råd du kan bruge ìg lad resten være.

Anmeld

4. november 2010

Louisiana

FruRafn skriver:

En debat er jo ligesom til for at debatere, ikke KUN for at svare specifikt på dit emne. Folk må jo kommentere det de vil, når noget springer dem i øjnene. So lighten up, og tag de råd du kan bruge ìg lad resten være.

Det er jeg til dels enig i. Den debat ts hentyder til, gik så bare over gevind, da to begynder at skændes over tidligere uenigheder i andre debatindlæg - det synes jeg ikke hører til, det må man tage i pb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.