Tak for lort!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.343 visninger
45 svar
0 synes godt om
3. november 2010

densmukkeline

jeg fik oprettet et emne her forleden! gider simpelthen ikke notere hvad dette emne handlede om, da jeg blot vil tilføje at til jer der kaster en ligegyldig diskussion op med hinanden som BLOT ikke har noget at gøre med mit emne!! næsten hele min bebat blev til en HØNSEGÅRD! - OG NOGLE AF JER SNAKKER OM AT VÆRE MODEN OVS OVS ! og så sidder i kraftedme og diskotere hele bunden! og har ikke fået en skid ud det! jeg vil bare tilføje at jeg ikke har en skid tilovers for det pjat!! MINE DEBATTER skal ikke misbruges men blot hjælpe mig lidt på vej!!! TAK FOR LORT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Leonora

vmullepiigen skriver:

jeg fik oprettet et emne her forleden! gider simpelthen ikke notere hvad dette emne handlede om, da jeg blot vil tilføje at til jer der kaster en ligegyldig diskussion op med hinanden som BLOT ikke har noget at gøre med mit emne!! næsten hele min bebat blev til en HØNSEGÅRD! - OG NOGLE AF JER SNAKKER OM AT VÆRE MODEN OVS OVS ! og så sidder i kraftedme og diskotere hele bunden! og har ikke fået en skid ud det! jeg vil bare tilføje at jeg ikke har en skid tilovers for det pjat!! MINE DEBATTER skal ikke misbruges men blot hjælpe mig lidt på vej!!! TAK FOR LORT!

...ej må da lige vide hvad det handler....

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Leonora skriver:

...ej må da lige vide hvad det handler....

du kan kigge under min tideliger debatter(kummunen er over mig)

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

vmullepiigen skriver:

Jeg har lige læst den tråd du omtaler, og skrev et svar til dit spørgsmål - og først derefter læste jeg hvad de andre havde skrevet... Jeg håber du kan bruge mit svar til noget  Den ene af debatørene er enten slettet eller har selv slettet sin profil? Ved det ikke, men er da ked af, at det er gået ud over dit indlæg. Ønsker dig fortsat held og lykke med det hele

Anmeld

3. november 2010

Leonora

vmullepiigen skriver:

du kan kigge under min tideliger debatter(kummunen er over mig)

Aahaaa...det gør jeg så....

Uden at have læst debatten så ja det er da skide irri når der går høns i det...men det er nok desværre det der sker når folk bliver ivrige og så glemmer de hvad tråden begyndte med....

Anmeld

3. november 2010

Vial

Jamen for pokker - det ER en hønsegård..

Du må bare sortere i det du læser. Tage det du kan bruge - og lade det overflødige ligge. Kunsten er at plukke det ud, som man kan bruge.

Nogle gange så ryger en debat helt i vasken og det tager en drejning, så man slet ikke kan finde hale i den igen.

Håber, at du vil prøve igen, og så være ligeglad med, at nogle bruger den til at stikke afsted ned af deres egen vej. Sådan er debat jo også.

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Louisiana28 skriver:

Jeg har lige læst den tråd du omtaler, og skrev et svar til dit spørgsmål - og først derefter læste jeg hvad de andre havde skrevet... Jeg håber du kan bruge mit svar til noget  Den ene af debatørene er enten slettet eller har selv slettet sin profil? Ved det ikke, men er da ked af, at det er gået ud over dit indlæg. Ønsker dig fortsat held og lykke med det hele

jeg kunne godt bruge dit svar søde! det var nok også det eneste jeg fattede! jeg synes bare det er SÅ langt ude alt det andet! det er en stor forvirringed det hele.. har ikke overkommet at læse alt det pjat!

Anmeld

3. november 2010

Laulund87

Jeg synes også det er s*** irriterende når man har oprettet et emne hvor det kører af sporet! Heldigvis var der da nogle stykker der kunne svare på hvad du egentlig spurgte om

Men ja, nogle gange tænker man sit

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

KaMa skriver:

Jamen for pokker - det ER en hønsegård..

Du må bare sortere i det du læser. Tage det du kan bruge - og lade det overflødige ligge. Kunsten er at plukke det ud, som man kan bruge.

Nogle gange så ryger en debat helt i vasken og det tager en drejning, så man slet ikke kan finde hale i den igen.

Håber, at du vil prøve igen, og så være ligeglad med, at nogle bruger den til at stikke afsted ned af deres egen vej. Sådan er debat jo også.

men jeg synes den tog overhåned! kunne slet ikke få sagt et ord! så først nu har jeg kigger noget af det igennem, og er vildt overrasket

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Leonora skriver:

Aahaaa...det gør jeg så....

Uden at have læst debatten så ja det er da skide irri når der går høns i det...men det er nok desværre det der sker når folk bliver ivrige og så glemmer de hvad tråden begyndte med....

lig præcis.. men det er sku da træls! blir bare så gal! havde jeg ikke lige været udsat for før.. så jeg kunne ikke rigtig forholde mig til det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.