Tak for lort!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Pige2009

vmullepiigen skriver:

jeg fik oprettet et emne her forleden! gider simpelthen ikke notere hvad dette emne handlede om, da jeg blot vil tilføje at til jer der kaster en ligegyldig diskussion op med hinanden som BLOT ikke har noget at gøre med mit emne!! næsten hele min bebat blev til en HØNSEGÅRD! - OG NOGLE AF JER SNAKKER OM AT VÆRE MODEN OVS OVS ! og så sidder i kraftedme og diskotere hele bunden! og har ikke fået en skid ud det! jeg vil bare tilføje at jeg ikke har en skid tirs for det pjat!! MINE DEBATTER skal ikke misbruges men blot hjælpe mig lidt på vej!!! TAK FOR LORT!

Jamen sødeste dig. Ja, din tråd udviklede sig mindre hensigtsmæssigt, men det gør trådene nu engang imellem herinde.

Som jeg skrev, så prøv at selekter og derefter smid det væk, du mener er irrelevant.

P.S. Husk at tale i en pæn tone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

DK

Altså vi er jo ikke på job her! Vi er her frivilligt og kan jo svare i øst og vest hvis vi ønsker det!

Du kan ikke forlange at folk skal svare kort, præcist og KUN på det du spørger om! Især ikke når det er om et så omtåleligt emne som det du havde lagt op til! Det var jo ikke et ja/nej spørgsmål, eller et hvornår fødte du spørgsmål du kom med!

Derudover synes jeg kun det er hyggeligt når mine tråde får deres eget liv!! Det er baby.dk det her, ikke en offentlig service-virksomhed til din disposition!

Knus Ditte

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Louisiana28 skriver:

Det er jeg glad for

Jeg læste heller ikke det hele, måtte give op, for det var ærlig talt for langt ude. Og sjovt, at de nævner din unge alder for derefter at opfører sig sådan selv  Men sådan er det desværre ofte, når så mange kvinder er samlet  Måske er det også bedst ikke at læse det, når du alligevel ikke kan bruge det til noget

GIDER IKKE LÆSE ALT DERES LORT! jeg bliver for det første rigtig støt! og rigtig ked! så jeg måtte simpelthen ud med det med vræde!! for synes ikke de kan være sig selv bekendt!! ): men jeg synes der var MANGE GODE TING I DET DU SRKEV! det tager jeg hatten af for, (hvis jeg havde en på) hehe.. jamen jeg læser det ikk.. har ikke lyst til at smide et blik ind der...!

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Baagøe skriver:

Jamen sødeste dig. Ja, din tråd udviklede sig mindre hensigtsmæssigt, men det gør trådene nu engang imellem herinde.

Som jeg skrev, så prøv at selekter og derefter smid det væk, du mener er irrelevant.

P.S. Husk at tale i en pæn tone

ja skal jeg nok.. prøver bare komme ud med det for kan jo ikke råbe det

Anmeld

3. november 2010

Laulund87

vmullepiigen skriver:

så ved jeg bare det til næste gang! UMODENHED!!

Nemlig

For noget helt andet..Vi har kommunen inde over fordi jeg fik en depression i min graviditet. Det har kun været en positiv oplevelse og jeg tør ikke tænke på hvor vi ville have været uden deres hjælp

Det er selvfølgelig på grund af noget andet end dig, men det behøver ikke altid at være negativt at kommunen har øje på en..De vil kun hjælpe og det sidste de vil, er at fjerne barnet fra sine forældre Så hvis/når du bliver gravid og du bliver kontaktet (hvis du gør det) så tag det stille og roligt og samarbejd så meget som muligt med dem

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

vmullepiigen skriver:

ja skal jeg nok.. prøver bare komme ud med det for kan jo ikke råbe det

Du er sød. Nogle gange har vi alle lyst til at råbe det ud

Prøv i stedet at lave smileys

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

DK skriver:

Altså vi er jo ikke på job her! Vi er her frivilligt og kan jo svare i øst og vest hvis vi ønsker det!

Du kan ikke forlange at folk skal svare kort, præcist og KUN på det du spørger om! Især ikke når det er om et så omtåleligt emne som det du havde lagt op til! Det var jo ikke et ja/nej spørgsmål, eller et hvornår fødte du spørgsmål du kom med!

Derudover synes jeg kun det er hyggeligt når mine tråde får deres eget liv!! Det er baby.dk det her, ikke en offentlig service-virksomhed til din disposition!

Knus Ditte

nej men så skal de ikke sidde og snakke om modenhed ovs.. og derefter te sig som børn! altså.. siger heller ikke jeg beder om alt! men derfor behøves mit inlæg ikke laves om til en hønesgård.. det bad jeg ikke om..

Anmeld

3. november 2010

Laulund87

DK skriver:

Knus Ditte

Men det er ret frustrerende når nogle stykker fører private samtaler, som slet ikke har noget med tråden at gøre..Eller ligefrem skændes

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Baagøe skriver:

Du er sød. Nogle gange har vi alle lyst til at råbe det ud

Prøv i stedet at lave smileys

tja det kunne jeg vel istedet..  men hold da op hvor er jeg

Anmeld

3. november 2010

Vial

Louisiana28 skriver:

Sådan har det vist været alle dage  Ikke at det skal retfærdiggøre noget! Der er bare et par stykker i den debat som farer fuldstændig i flint over hinanden, da de åbenbart har været uenige mange gange før. Men det skal jo ikke gå ud over TS. Tror ikke jeg har oplevet noget lignende herinde, og vil næsten tro, at når admins herinde har læst det hele, bliver tråden lukket...

Må indrømme, at jeg ikke har læst det hele.

Siden jeg blev mor til twins har jeg ikke læst noget, der fyldte mere end et par linier... lever totalt i overhalingsbanen. Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.