Tak for lort!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Vial

Baagøe skriver:

Lige præcis - selektér og smid væk

Det er en af charmerne ved Baby.dk

Ja, og en anden charme er da jeres nye profilbillede  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

densmukkeline

Laulund87 skriver:

Nemlig

For noget helt andet..Vi har kommunen inde over fordi jeg fik en depression i min graviditet. Det har kun været en positiv oplevelse og jeg tør ikke tænke på hvor vi ville have været uden deres hjælp

Det er selvfølgelig på grund af noget andet end dig, men det behøver ikke altid at være negativt at kommunen har øje på en..De vil kun hjælpe og det sidste de vil, er at fjerne barnet fra sine forældre Så hvis/når du bliver gravid og du bliver kontaktet (hvis du gør det) så tag det stille og roligt og samarbejd så meget som muligt med dem

det er også det jeg har tænkt mig vil bruge alt den hjælp jeg kan sluge til mig..! men jeg vil for alt i verden ikke få taget mit barn fra mig, og ville høre hvordan og hvorledes de gjorde..

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

KaMa skriver:

hehe thanks ..

Anmeld

3. november 2010

Laulund87

vmullepiigen skriver:

det er også det jeg har tænkt mig vil bruge alt den hjælp jeg kan sluge til mig..! men jeg vil for alt i verden ikke få taget mit barn fra mig, og ville høre hvordan og hvorledes de gjorde..

Selvfølgelig vil du ikke miste dit barn og det bedste du kan gøre er at være åbne overfor dem, så er de det også overfor dig

Det er ingen skam at tage imod hjælp..Det måtte jeg sige til mig selv og derefter kunne vi samarbejde og det kører bare på skinner nu

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

vmullepiigen skriver:

tja det kunne jeg vel istedet..  men hold da op hvor er jeg

Forståeligt. Men nogle gange må man bare bide det i sig, da det skrevne ord står det helt alene og virker meget stærkt på nogle. Bare se, hvordan du tog indlæggene i din egen tråd

Det skrevne virker ofte mere voldsomt end hensigten...

Anmeld

3. november 2010

Vial

vmullepiigen skriver:

ja sådan vil det jo ALTID være! men trods min alder vil jeg SKIDE højt og helligt på om jeg er for ung ovs.. for jeg bor i egen lejlighed og vi begge har penge NOK! så de skal ikke tale om penge hos mig! stadigvæk!

skyldes det blot min ADHD .. som kan være arvlig for min mor lider af det.. men jeg trives ellers som de fleste udover jeg kan have nogle dage hvor jeg blir stresset.. jeg er jo ikke handicapet vel

Alle bliver stresset i dagens danmark jo!

Unge mødre kan jo både være gode og dårlige - lige som ældre mødre. Det er meget individuelt, hvis du i samråd med rette mennesker finder ud af, at du er klar til et barn, så go for it.

Det ville være uendelig trist, hvis det blev fjernet fra jer, så jeg synes, at det er så flot, at du tager fat i det FØR du bliver gravid.

Var du helt ude i skoven havde du jo bare blevet gravid og set, hvad der skete.. Det ville være uansvarligt. Så pluspoint til dig.

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig vil du ikke miste dit barn og det bedste du kan gøre er at være åbne overfor dem, så er de det også overfor dig

Det er ingen skam at tage imod hjælp..Det måtte jeg sige til mig selv og derefter kunne vi samarbejde og det kører bare på skinner nu

det lyder bare rigtig godt..!!!  jeg må igang med at tage fat i dem og samtid vise dem jeg er villig til at tage støtten, og bevise mig selv og andre at det her VIL OG KAN JEG!

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

KaMa skriver:

Tak søde Håber Alvin og Viola er i hopla og ikke er for hårde ved deres mor!

Undskyld TS!

Anmeld

3. november 2010

Laulund87

vmullepiigen skriver:

det lyder bare rigtig godt..!!!  jeg må igang med at tage fat i dem og samtid vise dem jeg er villig til at tage støtten, og bevise mig selv og andre at det her VIL OG KAN JEG!

Super god idé!

Anmeld

3. november 2010

Vial

hehe thanks ..

Det var faktisk til Baagøe, som har fået nyt profilbillede - men det ændrer bestemt ikke på, at du også hæver standarden herinde. Flot pige er du i hvert fald. Hvem der bare var ung og smuk...suk.

Jeg blev lige 10 år ældre at se på, da jeg fik børn - så nyd din skøbhed mens du ikke er døjer med poser under øjnene osv.. haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.