Tak for lort!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Vial

vmullepiigen skriver:

men jeg synes den tog overhåned! kunne slet ikke få sagt et ord! så først nu har jeg kigger noget af det igennem, og er vildt overrasket

Pyhh jeg gav også helt op, da jeg så, at der er 12 sider i din debat.

Det er bare et emne, som er meget sårbart. Ung mor og så det med sociale myndigheder..

Det er meget tit her på siden, at folk farer i blækhuset, når det handler om unge mødre. De unge mødre har tralvt med at forsvare sig, og de ældre har travlt med at sige, at man skal vente med at få børn til man har haft sin ungdom osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

mor til 2 skønne piger .

sker desværre tit herinde , det rigtig rigtig synd at der ik bliver svaret på ens spørgsmål men a folk blander andre ting ind i det og snakker !

Anmeld

3. november 2010

Leonora

vmullepiigen skriver:

lig præcis.. men det er sku da træls! blir bare så gal! havde jeg ikke lige været udsat for før.. så jeg kunne ikke rigtig forholde mig til det!

jeg forstår dig 100%

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Laulund87 skriver:

Jeg synes også det er s*** irriterende når man har oprettet et emne hvor det kører af sporet! Heldigvis var der da nogle stykker der kunne svare på hvad du egentlig spurgte om

Men ja, nogle gange tænker man sit

ja åbenbart! ville bare ud med vræden en gang for alle! for det kan sku da ikke være rigtigt

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

vmullepiigen skriver:

jeg kunne godt bruge dit svar søde! det var nok også det eneste jeg fattede! jeg synes bare det er SÅ langt ude alt det andet! det er en stor forvirringed det hele.. har ikke overkommet at læse alt det pjat!

Det er jeg glad for

Jeg læste heller ikke det hele, måtte give op, for det var ærlig talt for langt ude. Og sjovt, at de nævner din unge alder for derefter at opfører sig sådan selv  Men sådan er det desværre ofte, når så mange kvinder er samlet  Måske er det også bedst ikke at læse det, når du alligevel ikke kan bruge det til noget

Anmeld

3. november 2010

Laulund87

vmullepiigen skriver:

ja åbenbart! ville bare ud med vræden en gang for alle! for det kan sku da ikke være rigtigt

Nej det er utroligt, men uundgåeligt på sådan en side..

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

KaMa skriver:

Det er bare et emne, som er meget sårbart. Ung mor og så det med sociale myndigheder..

Det er meget tit her på siden, at folk farer i blækhuset, når det handler om unge mødre. De unge mødre har tralvt med at forsvare sig, og de ældre har travlt med at sige, at man skal vente med at få børn til man har haft sin ungdom osv..

Sådan har det vist været alle dage  Ikke at det skal retfærdiggøre noget! Der er bare et par stykker i den debat som farer fuldstændig i flint over hinanden, da de åbenbart har været uenige mange gange før. Men det skal jo ikke gå ud over TS. Tror ikke jeg har oplevet noget lignende herinde, og vil næsten tro, at når admins herinde har læst det hele, bliver tråden lukket...

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

KaMa skriver:

Jamen for pokker - det ER en hønsegård..

Du må bare sortere i det du læser. Tage det du kan bruge - og lade det overflødige ligge. Kunsten er at plukke det ud, som man kan bruge.

Nogle gange så ryger en debat helt i vasken og det tager en drejning, så man slet ikke kan finde hale i den igen.

Håber, at du vil prøve igen, og så være ligeglad med, at nogle bruger den til at stikke afsted ned af deres egen vej. Sådan er debat jo også.

Lige præcis - selektér og smid væk

Det er en af charmerne ved Baby.dk

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

KaMa skriver:

ja sådan vil det jo ALTID være! men trods min alder vil jeg SKIDE højt og helligt på om jeg er for ung ovs.. for jeg bor i egen lejlighed og vi begge har penge NOK! så de skal ikke tale om penge hos mig! stadigvæk!

skyldes det blot min ADHD .. som kan være arvlig for min mor lider af det.. men jeg trives ellers som de fleste udover jeg kan have nogle dage hvor jeg blir stresset.. jeg er jo ikke handicapet vel

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Laulund87 skriver:

Nej det er utroligt, men uundgåeligt på sådan en side..

så ved jeg bare det til næste gang! UMODENHED!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.