Fed tråd Trine! Vi har også haft tudeturssnakken herhjemme allerede, og er heldigvis fuldstændig enige! Hvis vi skal give de der 3-5000 for at det står det rigtige sted, på det rigtige papir og de rigtige mennesker får det, gør vi det! Men jeg er nødt til lige at spørge ind til det med ikke at eje noget, hvis Ditte/DK gider blive ved med at agere advokathjælp herinde..
Vi ejer intet - min kæreste ejer en bil. Vi vil jo selvfølgelig gerne, at jeg kan beholde bilen, hvis min kæreste skulle dø mens vores barn er lille. Men hvad er der ellers at arve? - Pt. har vi store invaliditetssummer på vores forsikringer, men ingen dødssum. Det har hele tiden været planen at det skal ændres INDEN fødslen. Men så kræver det vel også et "rigtigt" testamente, for at jeg får penge efter kæresten og omvendt - så barnet ikke behøver have sin tvangsarv med det samme - eller hvad?
Ej - er lidt lost, kan godt mærke jeg kun har tænkt på sikring hvis vi begge dør samtidigt. Ikke hvad den efterladte kan/skal/må, hvis kun én af os dør...
Trine - undskyld jeg huggede tråden lidt!
Anmeld