tak skal du have DK, ja det er meget vigtigt for os at der simpelthen ikke er noget at rafle om i forhold til dokumentet. Vi vil ikke at z må anbringes indtil striden er afgjort (og vi er fuldkommen overbeviste om at en strid vil opstå hvis det var), vi vil jo helst, at det kan afgøres hurtigt og smertefrit of hun kan rykke hen til mennesker hun er tryg ved.
puha, jeg får helt ondt i maven bare af at tænke på det 
selvom min familie bor i københavn, så er det allerede nu dem hun kender bedst. sørens familie bor i nordjylland, så det er jo også et stykke væk, men udover det har de ikke været interesserede i at komme og hilse på frøkenen. men sådan som det var da Sørens mor døde for snart 3 år siden, så kan jeg udmærket se hvordan det hele ville blive hvis det forfærdelige en dag skulle ske - og når Søren så selv siger, at han er utryg ved ikke at have orden i papirerne fordi han ved hvad de kan finde på, så blir man jo ret emsig!!
planen er jo også at rykke tilbage til sjælland/københavn når jeg er færdig med kandidaten om en 3 års tid, så det vil blive endnu mere zs miljø hos min familie. og så er hele min familie og HELE vores vennekreds i københavn, så alle de mennesker der vil få en rolle i hendes liv fra fødslen og frem findes der.
nåh, men det er jo ikke dig jeg skal overbevise
du skal i hvert fald have rigtig mange gange tak for hjælpen, det er rigtig rart at vide lidt om hvad der vægter osv. i den slags sager. og vi skal helt helt sikkert have lavet dokumentet helt og aldeles officielt og gyldigt og alting!!
Anmeld