aftensmad... hvad skal i have???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Trine89

Her står den på Kalkungryde med Timian og løse ris MUMS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Bruus

Sees. skriver:

TARTELETTER!!

Oooorh Tartletter!!!! det er da for længe siden vi har fået det! Det skal jeg helt klart lave i morgen Hehe!!

Anmeld

1. november 2010

Sees

Mette:)) skriver:

Oooorh Tartletter!!!! det er da for længe siden vi har fået det! Det skal jeg helt klart lave i morgen Hehe!!

Jeg ELSKER tarteletter .. Fik det igår, så det er jo rester - Men stadig TARTELETTER!!

Anmeld

1. november 2010

Jibbe

Vi skal have forloren hare. Det er mandens fødselsdag så hans ønske. Til dessert skal vi have skovbær tærte:-)

Anmeld

1. november 2010

Bruus

Vi skal have rester fra i går. Der lavede jeg en ordentlig omgang Svinemørbrad, stegt på panden, sovs lavet på panden med lidt fløde, bullionvand, osv.. Så tilbage med banditterne og så lidt bløde løg oven på. Der til hasselbagte kartofler og marinerede ovnbagte rodfrugter. Måske lidt utraditionelt med hasselbagte kartofler til, men kæresten æææælsker dem Hehe.
I dag bliver det med halve kartofler, penslet med en anelse olie, og så krydderier på. Mmh, de dufter allerede.

Men de må godt snart blive færdige, er SÅÅ sulten allerede!!!

Knus, Mette 8+4

Anmeld

1. november 2010

Bruus

Sees. skriver:

Jeg ELSKER tarteletter .. Fik det igår, så det er jo rester - Men stadig TARTELETTER!!

Ja for filan!!!! Og ved at det er et hit hos kæresten, så den får jeg nemt kørt i hus

Anmeld

1. november 2010

Majbriteriksen

Rester fra i går. Fransk oksegryde, ris og hjemmebagt kartoffel-purløgsbrød. Det er kun Magnus på 1 år og jeg selv der er hjemme. Den store på 3 år er på ferie ved farmor og kæresten er på kursus på et 5 stjernet hotel (han får nok lækker mad)

Anmeld

1. november 2010

mor_sabina

Vi skal have en ovnret. En bund af kartoffelmos og så et lag ristet løg, hvidløg, frisk spinat og bacon og så ost på toppen. Er meget spændt har ikke prøvet det før

Anmeld

1. november 2010

mor_sabina

Majbriteriksen skriver:

Rester fra i går. Fransk oksegryde, ris og hjemmebagt kartoffel-purløgsbrød. Det er kun Magnus på 1 år og jeg selv der er hjemme. Den store på 3 år er på ferie ved farmor og kæresten er på kursus på et 5 stjernet hotel (han får nok lækker mad)

Uhh det lyder spændende vil du dele opskrift på fransk oksegryde og kartoffel-purløgsbrød?

Anmeld

1. november 2010

Bom

Vi skal have noget så kedeligt som æggekage på rugbrød og Matilde skal have kart-grønsags mos, jeg skal nemlig til zumba, så gider ikke stå og lave det helt vilde og ja hønsene ligger jo æg hver dag og de skal jo også bruges...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.