Anonym skriver:
Har du lavet noget du ikke er stolt af og som andre ikke ved?
Jeg har haft en turbulent barndom/ungdom hvor jeg skar mig selv i armen og jeg har stjålet småting fra veninder
Jeg er i dag 23 år og det er lagt bag mig, der er aldrig nogen der får det af vide..
Der kan svares anonymt..Det behøver forresten ikke være så dystert som mit, bare noget du ikke vil have andre får af vide
Ja, der er sku en masse jeg ikke er stolt af.. Det er så bare ikke så slemt som med de andre svar jeg har læst..
Hvis der var noget jeg kunne gøre om, så var det faktisk at være lidt mere en "bitch" overfor folk.. Gennem hele livet har jeg ladt folk træde på mig, og veninder behandle mig dårligt, og den dag i dag, kan jeg stadig ikke sige fra.. Har åbenbart et for stort hjerte..
Så hvis der var en ting jeg kunne lave om, så var det at sige fra over for dem der ikke behandlede mig pænt.. Ja ved godt det måske lyder lidt selvvisk det her, men faktum er faktisk at det overhovedet ikke er sjovt ikke at have nosser nok til at sige fra og være en "hård banan"
Men det er bare ikke min natur at sige; Det var over stregen det der!
Så jeg fortryder jeg ikke har banket i bordet, eftersom det har givet sine usynlige ar senere hen i mit liv..
Anmeld