Noget du ikke er stolt af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Anonym trådstarter

Den kommer lige op igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

michella88

Anonym skriver:

Har du lavet noget du ikke er stolt af og som andre ikke ved?

Jeg har haft en turbulent barndom/ungdom hvor jeg skar mig selv i armen og jeg har stjålet småting fra veninder Jeg er i dag 23 år og det er lagt bag mig, der er aldrig nogen der får det af vide..

Der kan svares anonymt..Det behøver forresten ikke være så dystert som mit, bare noget du ikke vil have andre får af vide

Ja, der er sku en masse jeg ikke er stolt af.. Det er så bare ikke så slemt som med de andre svar jeg har læst..

Hvis der var noget jeg kunne gøre om, så var det faktisk at være lidt mere en "bitch" overfor folk.. Gennem hele livet har jeg ladt folk træde på mig, og veninder behandle mig dårligt, og den dag i dag, kan jeg stadig ikke sige fra.. Har åbenbart et for stort hjerte..

Så hvis der var en ting jeg kunne lave om, så var det at sige fra over for dem der ikke behandlede mig pænt.. Ja ved godt det måske lyder lidt selvvisk det her, men faktum er faktisk at det overhovedet ikke er sjovt ikke at have nosser nok til at sige fra og være en "hård banan"

Men det er bare ikke min natur at sige; Det var over stregen det der!

Så jeg fortryder jeg ikke har banket i bordet, eftersom det har givet sine usynlige ar senere hen i mit liv..

Anmeld

3. november 2010

Anonym

Har faktisk lavet en del jeg ikke er stolt af.. Jeg var ikke med i det bedste slæng i teenageårene.. Som de fleste andre lavede vi kriminalitet, sloges, stjal, tog stoffer osv. Er sikker på at havde jeg ikke fundet sammen med min nuværende mand, ville jeg være ligeså langt ude som de fleste af dem er idag.

Jeg mistede min mødom nytårsaften i år 2000 imod min vilje. Dette ved ingen udover min mor. Jeg ville ikke melde det.

Var min ungdomskæreste utro adskillige gange med hans bedste ven, fordi vi aldrig havde sex..

Anmeld

3. november 2010

Anonym

Jeg er ikke stolt af at i mange år har haft et stort problem med sex. Var i et rigtig dårlig forhold med min første kæreste, som voldtog gentagende gange i gennem 4½ mdr. Så i min optik (i mange år) var sex mere en straf end en nydelse. Hvilket betød at jeg ofte når jeg havde det dårligt var sammen med mænd jeg dybest set ikke brød mig særlig meget om. I dag er jeg 25 og kan slet slet slet ikke huske halvdelen af mine sexpartner eller antallet, men det er tæt på 80 tror jeg. Jeg har endnu ikke været i et fast forhold, fordi jeg ikke har undet mig selv af finde en sød fyr.

Jeg har fundet mig en rigtig sød "ven" som har lært mig at nyde sex igen, og vi har hygget os i snart 4 år, dog uden at være i forhold. Selvom det tiltider har været med til at holde mig tilbage fra at møde andre er jeg glad for at kende ham.

Nu har jeg endelig mødt en sød sød sød fyr som jeg har været på hele 5 dates med, og har stadig ikke så meget som kysset ham, og manden er stadig interesseret  Jeg har efterhånden lært at elske mig selv mere, og min krop, for nu er mit ansvar ikke kun mig selv, men også min søn. Og han fortjener den glad og rask mor :-)

Anmeld

3. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er ikke stolt af at i mange år har haft et stort problem med sex. Var i et rigtig dårlig forhold med min første kæreste, som voldtog gentagende gange i gennem 4½ mdr. Så i min optik (i mange år) var sex mere en straf end en nydelse. Hvilket betød at jeg ofte når jeg havde det dårligt var sammen med mænd jeg dybest set ikke brød mig særlig meget om. I dag er jeg 25 og kan slet slet slet ikke huske halvdelen af mine sexpartner eller antallet, men det er tæt på 80 tror jeg. Jeg har endnu ikke været i et fast forhold, fordi jeg ikke har undet mig selv af finde en sød fyr.

Jeg har fundet mig en rigtig sød "ven" som har lært mig at nyde sex igen, og vi har hygget os i snart 4 år, dog uden at være i forhold. Selvom det tiltider har været med til at holde mig tilbage fra at møde andre er jeg glad for at kende ham.

Nu har jeg endelig mødt en sød sød sød fyr som jeg har været på hele 5 dates med, og har stadig ikke så meget som kysset ham, og manden er stadig interesseret  Jeg har efterhånden lært at elske mig selv mere, og min krop, for nu er mit ansvar ikke kun mig selv, men også min søn. Og han fortjener den glad og rask mor :-)

Hvor dejligt du har fået det bedre og har mødt en sød mand

Anmeld

3. november 2010

Anonym

Jeg blev udsat for seksuelle overgreb da jeg var barn (fra jeg var 7-11 år). Vælger at svare anonymt, fordi det her er en meget privat og personlig ting at skrive om. De kærester jeg har haft, har jeg løjet overfor. Havde ikke lyst til sex med dem, så i stedet for at fortælle dem, hvad der var sket mig som barn, har jeg bare altid sagt til dem at jeg bare var typen, der ikke havde den store lyst til sex. Så i stedet for At gøre noget ved problemet, har jeg droppet den ene kæreste efter den anden, når det er gået hen og blevet lidt for alvorligt. Har haft svært ved alt for meget nærkontakt, bare en hånd på min skulder, kan give mig myrekryb. mit længste forhold varede 5 år, og jeg tvang mig selv til sex, det var aldrig en nydelse, men bare noget der skulle overstås. En slags pligt. jeg følte væmmelse, og hver gang følte jeg mig som den her lille pige igen. For at undgå at følelserne vælder op i en igen, ja så har jeg helst holdt mig fra alvorlige forhold. Jeg er godt klar over at det her er noget jeg skal have arbejdet med, men tiden er ikke den rette lige nu.

Anmeld

3. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev udsat for seksuelle overgreb da jeg var barn (fra jeg var 7-11 år). Vælger at svare anonymt, fordi det her er en meget privat og personlig ting at skrive om. De kærester jeg har haft, har jeg løjet overfor. Havde ikke lyst til sex med dem, så i stedet for at fortælle dem, hvad der var sket mig som barn, har jeg bare altid sagt til dem at jeg bare var typen, der ikke havde den store lyst til sex. Så i stedet for At gøre noget ved problemet, har jeg droppet den ene kæreste efter den anden, når det er gået hen og blevet lidt for alvorligt. Har haft svært ved alt for meget nærkontakt, bare en hånd på min skulder, kan give mig myrekryb. mit længste forhold varede 5 år, og jeg tvang mig selv til sex, det var aldrig en nydelse, men bare noget der skulle overstås. En slags pligt. jeg følte væmmelse, og hver gang følte jeg mig som den her lille pige igen. For at undgå at følelserne vælder op i en igen, ja så har jeg helst holdt mig fra alvorlige forhold. Jeg er godt klar over at det her er noget jeg skal have arbejdet med, men tiden er ikke den rette lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.