Noget du ikke er stolt af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.162 visninger
46 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Har du lavet noget du ikke er stolt af og som andre ikke ved?

Jeg har haft en turbulent barndom/ungdom hvor jeg skar mig selv i armen og jeg har stjålet småting fra veninder Jeg er i dag 23 år og det er lagt bag mig, der er aldrig nogen der får det af vide..

Der kan svares anonymt..Det behøver forresten ikke være så dystert som mit, bare noget du ikke vil have andre får af vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Anonym

Anonym skriver:

Har du lavet noget du ikke er stolt af og som andre ikke ved?

Jeg har haft en turbulent barndom/ungdom hvor jeg skar mig selv i armen og jeg har stjålet småting fra veninder Jeg er i dag 23 år og det er lagt bag mig, der er aldrig nogen der får det af vide..

Der kan svares anonymt..Det behøver forresten ikke være så dystert som mit, bare noget du ikke vil have andre får af vide

Er du okay nu mht og skære i dig selv?

Har selv været der, men har også lagt det bag mig..

Noget jeg ikke er stolt af, så er det noget jeg har gjort overfor en mødregruppe herinde. De har fået et stort undskyld, men føler selv det ikke er nok, er stadig så flov over det, og fortryder det noget så inderligt...

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym

Jeg har i mine teenageår skåret i mig selv, og forsægt at begå selvmord flere gange! Er absolut ikke stolt af det!

Især ikke når jeg kigger på det liv jeg har nu! Jeg skammer mig meget over det!

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du okay nu mht og skære i dig selv?

Har selv været der, men har også lagt det bag mig..

Noget jeg ikke er stolt af, så er det noget jeg har gjort overfor en mødregruppe herinde. De har fået et stort undskyld, men føler selv det ikke er nok, er stadig så flov over det, og fortryder det noget så inderligt...

Jah jeg er ok, men lyster vender tilbage en gang imellem..Arrene er der jo altid og det er ikke rart.

Øv det lyder da træls

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har i mine teenageår skåret i mig selv, og forsægt at begå selvmord flere gange! Er absolut ikke stolt af det!

Især ikke når jeg kigger på det liv jeg har nu! Jeg skammer mig meget over det!

Kender det!

Anmeld

31. oktober 2010

Thalia

Da jeg var 17-18 år gammel arbejdede jeg som bartender på et diskotek i den by hvor jeg boede. I den tid fik jeg "prøvet" både amfetamin og kokain ved festlige lejligheder, for i de kredse jeg kom i var det bare sådan man gjorde, og jeg tænkte aldrig videre over konsekvenserne.

Jeg endte med at se det som en velsignelse at jeg blev gravid og derfor trak mig meget ud af det hele. Mens jeg ventede mig begyndte de andre bartendere at lege meget med e-piller og frimærker og den slags og fordi jeg var gravid fik jeg virkeligt øjnene op for hvor ubehagelige de mennesker jeg ellers betragtede som mine venner blev så snart det blev weekend og stofferne ligesom tog over.

Enkelte af dem er jeg stadig venner med i dag, og ligesom jeg er de et helt andet sted i deres liv nu. Men en stor gruppe af min faste kreds fra dengang er blevet skrottet helt og aldeles.

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym

mit liv som det har været indtil nu.....

jeg ville ønske så mange ting kunne være anderledes. 

jeg har forsøgt at begå selvmord en del gange, ikke indset der var noget med mig, været en kælling over for andre. 

jeg kan ikke holde på veninder, så derfor holder jeg mig væk fra det emne. 

jeg er ikke stolt af den måde jeg har ladet min krop stå til og være ligeglad.

jeg er ikke stolt af den måde jeg sommetider behandler folk på

har svært ved at sige følser og hvis jeg bare gjorde det engang i mellem ville det redde en del

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Da jeg var 17-18 år gammel arbejdede jeg som bartender på et diskotek i den by hvor jeg boede. I den tid fik jeg "prøvet" både amfetamin og kokain ved festlige lejligheder, for i de kredse jeg kom i var det bare sådan man gjorde, og jeg tænkte aldrig videre over konsekvenserne.

Jeg endte med at se det som en velsignelse at jeg blev gravid og derfor trak mig meget ud af det hele. Mens jeg ventede mig begyndte de andre bartendere at lege meget med e-piller og frimærker og den slags og fordi jeg var gravid fik jeg virkeligt øjnene op for hvor ubehagelige de mennesker jeg ellers betragtede som mine venner blev så snart det blev weekend og stofferne ligesom tog over.

Enkelte af dem er jeg stadig venner med i dag, og ligesom jeg er de et helt andet sted i deres liv nu. Men en stor gruppe af min faste kreds fra dengang er blevet skrottet helt og aldeles.

Rigtig flot du er kommet videre og tør stå frem!

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym

Anonym skriver:

Jah jeg er ok, men lyster vender tilbage en gang imellem..Arrene er der jo altid og det er ikke rart.

Øv det lyder da træls

Hm det er jeg ked af, jeg er heldigvis én af dem der ikke har ar..

Ja, det er træls, men er glad for jeg blev "opdaget" og glad for de fik en undskyldning, selvom den kom for sent..

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hm det er jeg ked af, jeg er heldigvis én af dem der ikke har ar..

Ja, det er træls, men er glad for jeg blev "opdaget" og glad for de fik en undskyldning, selvom den kom for sent..

Tit er det for sent at undskylde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.