Noget du ikke er stolt af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

mit liv som det har været indtil nu.....

jeg ville ønske så mange ting kunne være anderledes. 

jeg har forsøgt at begå selvmord en del gange, ikke indset der var noget med mig, været en kælling over for andre. 

jeg kan ikke holde på veninder, så derfor holder jeg mig væk fra det emne. 

jeg er ikke stolt af den måde jeg har ladet min krop stå til og være ligeglad.

jeg er ikke stolt af den måde jeg sommetider behandler folk på

har svært ved at sige følser og hvis jeg bare gjorde det engang i mellem ville det redde en del

Vil bare lige give en

Kender en del til det meste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Anonym

Anonym skriver:

Tit er det for sent at undskylde

Ja det er det 

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym

Puha, hvor har I alle været en masse igennem...

Inden jeg fik mit barn, så min verden sådan ud:

Verden var til for mig, og KUN mig!
Penge blev brugt på tøj og fester. IKKE husleje og andre regninger.
Stoffer, fester, alkohol og følelsen af at forlade min egen krop, var min lykke.
Familien kunne sk**e mig et stykke... Og alligevel har de altid været der, lige meget hvad det var!
Røg fra fyr til fyr. Mistede jeg en kæreste, fandt jeg bare en ny at kæreste rundt med. Jeg vil ikke betegne mig selv som billig, for jeg har faktisk ikke været i seng med særlig mange... Men trygheden og kyssene og krammene var dejlige!
Jeg spillede meget på min charme, og min evne til at overtale, og generalt tale!

Der er mange mennesker jeg ikke har behandlet særlig godt og det fortryder jeg inderligt.
Det jeg dog fortryder mest er den måde jeg fik ophobet gæld på (den er heldigvis væk nu) og den måde jeg behandlede de mennesker der ville mig det aller bedst... Min familie!

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er det 

Er det så slemt at det ikke kan glemmes?

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym

Har i mine tidlige teenageår haft en spiseforstyrrelse og været deprimeret, været i et voldeligt forhold fra 15-17 år ìg som 18-19 årig været afhængig af stoffer.

Stoppede den dystre stil lige inden jeg fyldte 20 år, startede på en videregående uddannelse, som jeg bestod med topkarakter. Har i dag et godt job i en kæmpe kendt virksomhed, og bor sammen med verdens dejligste mand:-) og så er jeg i øvrigt lykkelig:-)

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Puha, hvor har I alle været en masse igennem...

Inden jeg fik mit barn, så min verden sådan ud:

Verden var til for mig, og KUN mig!
Penge blev brugt på tøj og fester. IKKE husleje og andre regninger.
Stoffer, fester, alkohol og følelsen af at forlade min egen krop, var min lykke.
Familien kunne sk**e mig et stykke... Og alligevel har de altid været der, lige meget hvad det var!
Røg fra fyr til fyr. Mistede jeg en kæreste, fandt jeg bare en ny at kæreste rundt med. Jeg vil ikke betegne mig selv som billig, for jeg har faktisk ikke været i seng med særlig mange... Men trygheden og kyssene og krammene var dejlige!
Jeg spillede meget på min charme, og min evne til at overtale, og generalt tale!

Der er mange mennesker jeg ikke har behandlet særlig godt og det fortryder jeg inderligt.
Det jeg dog fortryder mest er den måde jeg fik ophobet gæld på (den er heldigvis væk nu) og den måde jeg behandlede de mennesker der ville mig det aller bedst... Min familie!

Hold da op..Godt du er ovre alt det

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym

Anonym skriver:

Er det så slemt at det ikke kan glemmes?

Det synes jeg.. Jeg løg mig til ting, for at komme ind i deres gruppe, fordi jeg var blevet gal på dem, over en anden bruger der havde haft problemer med dem..

Men jeg har ihvertfald lært af det 

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym

Anonym skriver:

Vil bare lige give en

Kender en del til det meste..

tak men heldigvis er den person lagt bag sig på nogen områder...

jeg har fundet ud af at jeg bare generalt er dårlig til venskaber det er en af de ting jeg vil undgå så jeg ikke får dårlige oplevelser eller samvittighed. 

men som sagt jeg er et langt bedre menneske nu og jeg har sat pris på de ting der kan gøre mig lykkelig

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det synes jeg.. Jeg løg mig til ting, for at komme ind i deres gruppe, fordi jeg var blevet gal på dem, over en anden bruger der havde haft problemer med dem..

Men jeg har ihvertfald lært af det 

Puha, godt du har lært af det

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har i mine tidlige teenageår haft en spiseforstyrrelse og været deprimeret, været i et voldeligt forhold fra 15-17 år ìg som 18-19 årig været afhængig af stoffer.

Stoppede den dystre stil lige inden jeg fyldte 20 år, startede på en videregående uddannelse, som jeg bestod med topkarakter. Har i dag et godt job i en kæmpe kendt virksomhed, og bor sammen med verdens dejligste mand:-) og så er jeg i øvrigt lykkelig:-)

Sikke en solstrålehistorie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.