Se, hvad JEG har fåååååååået af min kæreste<3 <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

lisbethita

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jo helt bestemt. Må vist lige vise min mand denne tråd.. hehee

Det må du hellere, fnis...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

lisbethita

misslea skriver:

Ja - man kan jo ikke gøre så meget ved det... de små sover, når de sover

Jeg kan klare mig med 6 timers søvn - så er jeg frisk... så vi mangler bare 2 timer mere, så er jeg ganske tilfreds... hihi!!!

Øv øv... at Smilla skulle stoppe sin gode vane  Men det er da lstid noget, at hun er ved at finde den gode rytme igen!!! Så må vi håbe, at et holder denne gang

Sjovt nok har hun sovet igennem i nat. Jeg var helt forvirret, da JEG vågnede først op i morges, fnis...

Anmeld

1. november 2010

misslea

lisbethita skriver:

Sjovt nok har hun sovet igennem i nat. Jeg var helt forvirret, da JEG vågnede først op i morges, fnis...

Guuuud hvor dejligt altså!!!

Gid det var os!!!

Wilma har haft rigtig meget mavekneb de sidste par dage, og nu er jeg SÅ bekymret for, om det er noget jeg spiser, der er årsagen!!! Hun plejer at være sååå glad og nem, og nu er hun ret ked i perioder af dage og om aftenen!!! Hun prutter konstant og vi kan tydeligt se, at hun er rigtig generet af det!!!

Jeg forsøger idag at undgå ALT, der kan gå i mælken og give mavekneb og håber virkelig at det hjælper!!!

Men iiihhh hvor dejligt, at I har fået sååå meget søvn... glæder mig til, at det blir os!!!

Wilma sov fra 24-04!! Så fik hun mad og sov 2 timer igen!!! Og så fik hun mad igen og sov 1½ time!!

Anmeld

1. november 2010

lisbethita

misslea skriver:

Guuuud hvor dejligt altså!!!

Gid det var os!!!

Wilma har haft rigtig meget mavekneb de sidste par dage, og nu er jeg SÅ bekymret for, om det er noget jeg spiser, der er årsagen!!! Hun plejer at være sååå glad og nem, og nu er hun ret ked i perioder af dage og om aftenen!!! Hun prutter konstant og vi kan tydeligt se, at hun er rigtig generet af det!!!

Jeg forsøger idag at undgå ALT, der kan gå i mælken og give mavekneb og håber virkelig at det hjælper!!!

Men iiihhh hvor dejligt, at I har fået sååå meget søvn... glæder mig til, at det blir os!!!

Wilma sov fra 24-04!! Så fik hun mad og sov 2 timer igen!!! Og så fik hun mad igen og sov 1½ time!!

Det er også rigtigt flot faktisk!!! Øv...håber da ikke hun har mavekneb.... ..

knuser

Anmeld

1. november 2010

Valle81

lisbethita skriver:

HEJ I DEJLIGE TØSER,

Jeg vil bare lige blære mig lidt!! Jeg har været meget alene med vores datter på 7 1/2 måned, da min kæreste har rejst meget med sit arbejde. Da han så kom hjem i går, da havde han masser af gaver og blomster med!!

Jeg fik 2 chanel neglelakker og en chanel øjneskygge med 4 i (Les 4 ombres). OOOOOG så fik jeg dælme også en stor stor buket LILLA blomster. Lilla er jo min yndlingsfarve, så det var bare SÅ sødt af ham.

Det var fantastisk ! IM IN LOOOOOOVE ;-) 

Synes lige jeg ville dele det med jer. 

KRAM Lisbeth

Hey skønne:0)

Du er da lige et heldigt asen hva:0) Hvor er de smukke de blomster.

Åhh lilla er også en af mine ynglingsfarver - har er der lilla og limegrønt overalt:09 He he - sågar julekuglerne til juletræet har de farver:0)

Knus

Anmeld

1. november 2010

misslea

lisbethita skriver:

Det er også rigtigt flot faktisk!!! Øv...håber da ikke hun har mavekneb.... ..

knuser

Ja hun sover faktisk okay...  Men en del af mine veninder har haft børn, som nærmest sov igennem helt fra start... SNYD.. heheh!!

Nej... stakkels lille Wilma!!! Idag tænker jeg helt vidt over hvad jeg spiser, og så håber jeg, at det vil hjælpe hende!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.