Se, hvad JEG har fåååååååået af min kæreste<3 <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

lisbethita skriver:

He he... jaa det husker jeg! Er også fristet...men også lidt fattig. Men bestemt også fristet...

Thi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

lisbethita

twinboys skriver:

Thi hi

Jeg vender fluks tilbage når jeg har fortrudt, ok?? Fnis....

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

lisbethita skriver:

Jeg vender fluks tilbage når jeg har fortrudt, ok?? Fnis....

Du skal være hjertelig velkommen

Anmeld

31. oktober 2010

misslea

lisbethita skriver:

Taaaak søde ;-) Ja vi deler jo alt på godt og ondt herinde ;-) Det her var en af de dejlige indlæg, hi hi hi!! 

Håber du og prinsessen har det godt ;-) 

JAAAAH præcis... og det er jo skønt, at vi både skriver, når det hele er skønt, og også når der er ting, som ikke lige kører på skinder!!!!

Jep... vi har det fantastisk alle sammen.... og Wilma er en sand engel  (indtil videre)

Vi glæder os dog til, at hun sover lidt længere af gangen om natten (indtil videre er det ca. 3-4 timer i starten af natten, og derefter hver anden time hun får mad).....!!! Men men men... hun er jo heller ikke så stor endnu

fra Lea

Anmeld

31. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lisbethita skriver:

HEJ I DEJLIGE TØSER,

Jeg vil bare lige blære mig lidt!! Jeg har været meget alene med vores datter på 7 1/2 måned, da min kæreste har rejst meget med sit arbejde. Da han så kom hjem i går, da havde han masser af gaver og blomster med!!

Jeg fik 2 chanel neglelakker og en chanel øjneskygge med 4 i (Les 4 ombres). OOOOOG så fik jeg dælme også en stor stor buket LILLA blomster. Lilla er jo min yndlingsfarve, så det var bare SÅ sødt af ham.

Det var fantastisk ! IM IN LOOOOOOVE ;-) 

Synes lige jeg ville dele det med jer. 

KRAM Lisbeth

Ihhhh hvor dejligt!

Anmeld

31. oktober 2010

dorthemus

Ihh hvor skønt..dejligt med gaver og påskønnelse

Anmeld

31. oktober 2010

lisbethita

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhhh hvor dejligt!

Ja ikke??? Ihhhh blev så glad ;-)

Anmeld

31. oktober 2010

lisbethita

misslea skriver:

JAAAAH præcis... og det er jo skønt, at vi både skriver, når det hele er skønt, og også når der er ting, som ikke lige kører på skinder!!!!

Jep... vi har det fantastisk alle sammen.... og Wilma er en sand engel  (indtil videre)

Vi glæder os dog til, at hun sover lidt længere af gangen om natten (indtil videre er det ca. 3-4 timer i starten af natten, og derefter hver anden time hun får mad).....!!! Men men men... hun er jo heller ikke så stor endnu

fra Lea

He he...det skal nok komme. Smilla sov igennem 4 mrd i streg.... og SÅ var det slut, fnis. Nu er hun så begyndt at sove igennem igen. JUHUUUU!!! 

Ha det godt søde ;-)

Anmeld

31. oktober 2010

misslea

lisbethita skriver:

He he...det skal nok komme. Smilla sov igennem 4 mrd i streg.... og SÅ var det slut, fnis. Nu er hun så begyndt at sove igennem igen. JUHUUUU!!! 

Ha det godt søde ;-)

Ja - man kan jo ikke gøre så meget ved det... de små sover, når de sover

Jeg kan klare mig med 6 timers søvn - så er jeg frisk... så vi mangler bare 2 timer mere, så er jeg ganske tilfreds... hihi!!!

Øv øv... at Smilla skulle stoppe sin gode vane  Men det er da lstid noget, at hun er ved at finde den gode rytme igen!!! Så må vi håbe, at et holder denne gang

Anmeld

31. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lisbethita skriver:

Ja ikke??? Ihhhh blev så glad ;-)

Jo helt bestemt. Må vist lige vise min mand denne tråd.. hehee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.