Se, hvad JEG har fåååååååået af min kæreste<3 <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

GUSO

Hej Søde..
Hvor må det være dejligt at se ham igen, og hvor er det dog sødt af ham at købe flotte lilla blomster med hjem til dig, han er da bare en dejlig kæreste.. håber Smilla er ved at komme ovenpå igen.. ses vi mandag?? Knus Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

misslea

lisbethita skriver:

HEJ I DEJLIGE TØSER,

Jeg vil bare lige blære mig lidt!! Jeg har været meget alene med vores datter på 7 1/2 måned, da min kæreste har rejst meget med sit arbejde. Da han så kom hjem i går, da havde han masser af gaver og blomster med!!

Jeg fik 2 chanel neglelakker og en chanel øjneskygge med 4 i (Les 4 ombres). OOOOOG så fik jeg dælme også en stor stor buket LILLA blomster. Lilla er jo min yndlingsfarve, så det var bare SÅ sødt af ham.

Det var fantastisk ! IM IN LOOOOOOVE ;-) 

Synes lige jeg ville dele det med jer. 

KRAM Lisbeth

EEEJJJ altså hvor skønt

Og selvfølgelig skal du have lov at blære dig lidt... hihi

fra Lea

Anmeld

29. oktober 2010

M.O.A.R.

Årh hvor du altså bare heldig..

Og hvor er det bare sødt af ham

Jeg må da liiige ha fat i manden herhjemme, jeg vil også ha gaver

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

misslea skriver:

EEEJJJ altså hvor skønt

Og selvfølgelig skal du have lov at blære dig lidt... hihi

fra Lea

Taaaak søde ;-) Ja vi deler jo alt på godt og ondt herinde ;-) Det her var en af de dejlige indlæg, hi hi hi!! 

Håber du og prinsessen har det godt ;-) 

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

MarianneSonne skriver:

Hvor dejligt

Min mand kommer kun med blomster til mig, når han om sommeren kører nogle af mine roser over med plæneklipperen. Så kommer han ind med dem som ikke er fuldstændig maltrakteret.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Der måtte jeg lige slå en stor latter op!!!! ....ihh altså...! Men så er han sikkert god til at huske dig på andre tidspunkter ;-)

De mænd, de mænd!! De skal åbenbart skoles lidt for at lære det, hi hi! 

Knuser

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

MaleneF skriver:

Årh hvor du altså bare heldig..

Og hvor er det bare sødt af ham

Jeg må da liiige ha fat i manden herhjemme, jeg vil også ha gaver

Jaaaaaaaah...ikke?? Min svigermor mente, at det var velfortjent, fordi jeg har været selv meget. Men jeg var glad for at blive værdsat ;-) Og var i det hele taget bare lykkelig over at have ham hjemme ;-)

Anmeld

29. oktober 2010

otlitrom

Ihhh hvor er de fine!! det har han sørme gjort godt!

Dejligt at få gaver en gang i mellem, og blomster, når man allermindst venter det. Det er der de varmer mest! Tak for din sms igår! Jeg er bare så træt så træt, mittetat hænger sammen i en tynd tråd

Håber du snart får noget søvn, når den lille dame bliver frisk og får sin nattero tilbage!!

Anmeld

29. oktober 2010

sarahb

skøøøønt der er ikke noget mere skønt end når vores mænd tænker på os.

i fredags kom min mand også med min yndlings parfume jeg ønsker mig. clean, fresh laundry såååå dejligt.

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Årh en dejlig mand   Sådan en dejlig mand har jeg også i dag ..

Ind i mellem skete det at min ex mand kom med blomster og så vidste man bare han havde fået en fart bøde

Ha ha... jeg disse blomster er dårlig samvittighed fordi jeg ikke har sovet i 2 uger.... Det har været mig, der har taget tørnen, fordi han har haft travlt på arbejde ;-) Dejligt at blive påskønnet... 

Anmeld

29. oktober 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Ha ha... jeg disse blomster er dårlig samvittighed fordi jeg ikke har sovet i 2 uger.... Det har været mig, der har taget tørnen, fordi han har haft travlt på arbejde ;-) Dejligt at blive påskønnet... 

Det er helt bestemt dejligt at de påskønner en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.