Se, hvad JEG har fåååååååået af min kæreste<3 <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

lisbethita

kitty skriver:

Ihhh hvor er de fine!! det har han sørme gjort godt!

Dejligt at få gaver en gang i mellem, og blomster, når man allermindst venter det. Det er der de varmer mest! Tak for din sms igår! Jeg er bare så træt så træt, mittetat hænger sammen i en tynd tråd

Håber du snart får noget søvn, når den lille dame bliver frisk og får sin nattero tilbage!!

Ved godt mittetatten er træt, men derfor skal hun vide, at der er nogen der tænker på hende og især også, at hun er HELT normal...fordi HUN ER JO BARE GRAVID!!! JUBIIIIIIIIII....ja jeg jubler altså endnu, hi hi !!! 

Ja...det var bare sådan nogle skønne gaver, som han helt selv havde købt. Han spurgte vist bare damen i lufthavnen, hvad der var trendy og at jeg godt kunne lide chanel. God service der, for det er de hippe af de hippeste farver. Sejt!!! 

Har fået sovet i nat for første gang i lang tid. Skønt! Håber I får en god weekend og at du får hvilet. Kan trøste dig med, at omkring 3 mrd bliver det bedre ;-) (dvs engang lige efter NF scanningen). Glæder mig til at høre om den, når det har været.

KNUSER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

lisbethita

GUSO skriver:

Hej Søde..
Hvor må det være dejligt at se ham igen, og hvor er det dog sødt af ham at købe flotte lilla blomster med hjem til dig, han er da bare en dejlig kæreste.. håber Smilla er ved at komme ovenpå igen.. ses vi mandag?? Knus Camilla

Ja ikke?? Vi ses mandag, ja....hvis jeg da ellers huske at komme. Jeg glemte det skisme i mandags, fordi jeg var så træt. Hun har sovet i nat for første gang, så der er bedring i sigte. Håber Sofie har det godt igen ;-)

GLÆDER mig til vi ses!

KNUS

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

lisbethita skriver:

HEJ I DEJLIGE TØSER,

Jeg vil bare lige blære mig lidt!! Jeg har været meget alene med vores datter på 7 1/2 måned, da min kæreste har rejst meget med sit arbejde. Da han så kom hjem i går, da havde han masser af gaver og blomster med!!

Jeg fik 2 chanel neglelakker og en chanel øjneskygge med 4 i (Les 4 ombres). OOOOOG så fik jeg dælme også en stor stor buket LILLA blomster. Lilla er jo min yndlingsfarve, så det var bare SÅ sødt af ham.

Det var fantastisk ! IM IN LOOOOOOVE ;-) 

Synes lige jeg ville dele det med jer. 

KRAM Lisbeth

iiiiihhhhh hvor er han sød og vidste at din ynglingsfarve er lilla...

lååååååååååååååååååååååååve....

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

twinboys skriver:

iiiiihhhhh hvor er han sød og vidste at din ynglingsfarve er lilla...

lååååååååååååååååååååååååve....

Det er der vist ingen der er i tvivl om herhjemme. Min datter er konstant klædt i lilla..og jeg tror vist nok jeg taler meget om den farve...???

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

lisbethita skriver:

Det er der vist ingen der er i tvivl om herhjemme. Min datter er konstant klædt i lilla..og jeg tror vist nok jeg taler meget om den farve...???

Lilla sengetøj fra Katvig/Småfolk....

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

twinboys skriver:

Lilla sengetøj fra Katvig/Småfolk....

He he...mangler det fra katvig i junior ja...ha ha!

Anmeld

29. oktober 2010

Karo

Hvor er det bare dejligt

Sikken dejlig mand du har

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

lisbethita skriver:

He he...mangler det fra katvig i junior ja...ha ha!

Kan købes hos mig BILLIGT

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

Karo skriver:

Hvor er det bare dejligt

Sikken dejlig mand du har

Ja ikke??? Det synes jeg også. Han har altid været god til at give blomster faktisk - siden vi d hinanden. jeg får faktisk relativt tit en buket. Han synes også selv, at det er dejligt med friske blomster, så  måske derfor?? Tror nu at svigermutter var ideherren denne gang ,-)

knuser 

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

twinboys skriver:

Kan købes hos mig BILLIGT

He he... jaa det husker jeg! Er også fristet...men også lidt fattig. Men bestemt også fristet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.