Se, hvad JEG har fåååååååået af min kæreste<3 <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.042 visninger
45 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

lisbethita

HEJ I DEJLIGE TØSER,

Jeg vil bare lige blære mig lidt!! Jeg har været meget alene med vores datter på 7 1/2 måned, da min kæreste har rejst meget med sit arbejde. Da han så kom hjem i går, da havde han masser af gaver og blomster med!!

Jeg fik 2 chanel neglelakker og en chanel øjneskygge med 4 i (Les 4 ombres). OOOOOG så fik jeg dælme også en stor stor buket LILLA blomster. Lilla er jo min yndlingsfarve, så det var bare SÅ sødt af ham.

Det var fantastisk ! IM IN LOOOOOOVE ;-) 

Synes lige jeg ville dele det med jer. 

KRAM Lisbeth

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Mor til L&S

lisbethita skriver:

HEJ I DEJLIGE TØSER,

Jeg vil bare lige blære mig lidt!! Jeg har været meget alene med vores datter på 7 1/2 måned, da min kæreste har rejst meget med sit arbejde. Da han så kom hjem i går, da havde han masser af gaver og blomster med!!

Jeg fik 2 chanel neglelakker og en chanel øjneskygge med 4 i (Les 4 ombres). OOOOOG så fik jeg dælme også en stor stor buket LILLA blomster. Lilla er jo min yndlingsfarve, så det var bare SÅ sødt af ham.

KRAM Lisbeth

Fine ting og buket

Dejligt at blive forkælet lidt

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

HEJ I DEJLIGE TØSER,

KRAM Lisbeth

Åhhh hvor dejligt Det betyder så meget når de mænd godt ved det kan være hårdt når man er alene med det hele og at de værdsætter det med lidt forkælelse er bare så lækkert!!

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

Mor til Liva skriver:

Fine ting og buket

Dejligt at blive forkælet lidt

Ja det er slet ikke så ringe endda. Vi skal jo dele både de gode og dårlige sider herinde ;-) Her er altså en af de gode... 

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Åhhh hvor dejligt Det betyder så meget når de mænd godt ved det kan være hårdt når man er alene med det hele og at de værdsætter det med lidt forkælelse er bare så lækkert!!

Ja det handler nemlig om forståelse og at blive værdsat. Det betyder ikke, at min kæreste og jeg ikke har "jeg-synes-ikke-du-forstår-mig" samtaler...og så videre. Men han er god til at lytte OG agere bagefter, når vi har haft snakket sammen. Blev bare så glad, da han overraskede mig igår, hvor jeg nærmest lignede en trold, fordi jeg ikke har sovet i mange nætter og virkeligt lignede lort. Han var ligeglad....han syntes det var fantastisk at komme hjem til mig efter en meget hård forretningsrejse med sin far (familiefirma). 

DEJLIGT ;-)

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Ja det handler nemlig om forståelse og at blive værdsat. Det betyder ikke, at min kæreste og jeg ikke har "jeg-synes-ikke-du-forstår-mig" samtaler...og så videre. Men han er god til at lytte OG agere bagefter, når vi har haft snakket sammen. Blev bare så glad, da han overraskede mig igår, hvor jeg nærmest lignede en trold, fordi jeg ikke har sovet i mange nætter og virkeligt lignede lort. Han var ligeglad....han syntes det var fantastisk at komme hjem til mig efter en meget hård forretningsrejse med sin far (familiefirma). 

DEJLIGT ;-)

Helt enig.. det er så fantastisk! Er nu sikker på du ligner en smuk, træt trold haha

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Helt enig.. det er så fantastisk! Er nu sikker på du ligner en smuk, træt trold haha

Ha ha.....hvor er du sød! Tja...desværre ikke! Har heller ikke måttet farve hår i en evighed....sååå synes jeg har set smukkere dage ;-) Men det kommer igen. Er snart færdig med at amme, så det bliver dejligt at få kroppen tilbage ;-) KRAM

Anmeld

29. oktober 2010

Lady Marion <3

Årh en dejlig mand   Sådan en dejlig mand har jeg også i dag ..

Ind i mellem skete det at min ex mand kom med blomster og så vidste man bare han havde fået en fart bøde

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Ha ha.....hvor er du sød! Tja...desværre ikke! Har heller ikke måttet farve hår i en evighed....sååå synes jeg har set smukkere dage ;-) Men det kommer igen. Er snart færdig med at amme, så det bliver dejligt at få kroppen tilbage ;-) KRAM

uha det er så skidt når man ikke må farve garnet.. den motorvej går fra 2 spor til flersporet ret hurtigt haha Men kan godt forstå du glæder dig.. kan huske jeg selv følte mig helt feminin igen

Anmeld

29. oktober 2010

Mi

Hvor dejligt

Min mand kommer kun med blomster til mig, når han om sommeren kører nogle af mine roser over med plæneklipperen. Så kommer han ind med dem som ikke er fuldstændig maltrakteret.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.