Hvor meget tøj havde i til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

mullesmith2

tinasmor skriver:

Havde godt nok ikke tvillinger, men mit svar er: ALT FOR MEGET.

Man får en masse i gave, og de vokser bare så sindsygt hurtigt. Næste gang vil jeg helt sikkert bare have nogle standard ting som body, natdrager osv. og ellers vil jeg bare købe hvis jeg mangler noget. Jeg havde bare så ekstremt meget tøj

Jeg tør bare ikke satse på at folk kommer med tøj i str.50... og når der er to babyer så vil jeg gerne have så meget på plads inden de ankommer  Og hvis jeg så får en masse i str.50 og jeg får for meget så er det vel ingen skam at bytte til et nummer større.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

tinasmor

Det er sikkert også anderledes med tvilinger som vist som regel er mindre end når der er en, men hos mig, holdt størrelse 50 kun 7 dage Men du har ret, der er ikke mange der giver størrelse 50. Og det som folk ofte giver er f.eks til piger små søde kjoler osv. Noget som er helt upraktisk i de små størrelser. Personligt ville jeg meget hellere have haft sparkedrager, natdrager osv, fordi jeg synes det var det letteste at give på og af når man skrifter tøj så meget. Men som gæst, synes man måske det er lidt for kedeligt at få, så man giver et eller andet fancy som man så kun for brugt en gang eller to

Anmeld

31. oktober 2010

mullesmith2

tinasmor skriver:

Det er sikkert også anderledes med tvilinger som vist som regel er mindre end når der er en, men hos mig, holdt størrelse 50 kun 7 dage Men du har ret, der er ikke mange der giver størrelse 50. Og det som folk ofte giver er f.eks til piger små søde kjoler osv. Noget som er helt upraktisk i de små størrelser. Personligt ville jeg meget hellere have haft sparkedrager, natdrager osv, fordi jeg synes det var det letteste at give på og af når man skrifter tøj så meget. Men som gæst, synes man måske det er lidt for kedeligt at få, så man giver et eller andet fancy som man så kun for brugt en gang eller to

Ja det er jo også det, man kan jo få meget fedt babytøj men så er man oppe i str.62 og det er det folk køber jo, og så tønker folk jo at så kan de også bruge det lidt længere tid når man ikke køber 50. Så det der str.50 tøj det regner jeg med man selv skal skaffe og så kommer der gaver i 56 og 62 og op efter.  Er virkelig også spændt på hvor længe drengene skal bruge 50. Det finder jeg jo først ud af når de er her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.