Hvor meget tøj havde i til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

mullesmith2

MariaE skriver:

Mjø, jeg havde nok 3 gange så meget som dig:-)

Men havde også et gylpebarn der brugte 4 sæt tøj HVER dag-så der kan 4 sæt af det ene eller andet slet ikke række:-)

Vægt på ungerne var 3440 g og 2933 g og begge brugte str 50 i mindst en måned:-)

Ja jeg kan godt se jeg skal bruge et par sæt mere, hvis jeg også får sådan et par gylpere... Vil jo også gerne ud og købe mere tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Muffinmus

mullesmith2 skriver:

Ja jeg kan godt se jeg skal bruge et par sæt mere, hvis jeg også får sådan et par gylpere... Vil jo også gerne ud og købe mere tøj

Årh håb på du IKKE gør. Bare en gylper er gsu rigeligt, tænk sig at have 2 på en gang:-)???

Alt ens eget tøj stinker, ens gulvtæppe, ens sofa, babyen og alt andet der lige bliver ramt på vejen i løbet af de der 50 gylpeture om dagen ADDDWR:-)

Anmeld

29. oktober 2010

BabyMus

Hva så, har du fået købt noget godt i H&M?! (:

Anmeld

29. oktober 2010

sarahb

mullesmith2 skriver:

Jeg er simpelthen i tvivl om ikke jeg burde have noget mere tøj til min snart ankommende tvillingedrenge. Jeg har i de helt små størrelser et sæt tøj til dem hver i str.40 et i 44 og så har jeg nok 4 sæt tøj til hver i str. 50. Har kun 5 bodyer til hver i str 50.

Jeg har en del tøj i 56 så der har jeg nok. Men jeg tænker at de nok skal bruge 50. den første måned måske er det så ikke for lidt tøj??

Det er selfølgelig også afgørende hvor store mine drenge er når de kommer ved selfølgelig ikke om de er helt vildt lange i det. Men tænker bare når der nu er to at de så er lidt mindre end en enkelt baby ville være... hmm er i tvivl om alt det tøj. Jeg er ihvertfald sikker på jeg ikke kommer til at bruge det tøj jeg har i str.40 allerede hehe

jeg havde meeeget mere... de tisser igennem, skider igennem, spilder mælk osv. Så jeg ville købe en omgang mere og tvillinger er jo lidt små i det, her brugte isaac 50 i 3 ugers tid og han var 3560

Anmeld

29. oktober 2010

isimaven

det er måske det helt vilde hvad du har anskaffet, men er det ikke også altid sådan at familie og venner der kommer på barselsbesøg kommer læsset med små sæt tøj til de små nye??
sådan er det i hvertfald i min familie (men jeg ved self. ikke hvordan det forholder sig i din familie). Det har været sådan med de 2 første her at vi har haft alt for meget og det nærmest har været en stressfaktor at få brugt alle de fine sæt de har fået i gaver

Men et sæt eller to mere til de små ville måske ikke være at overdrive

Anmeld

29. oktober 2010

Malthes mor

Der kommer jo også barselsgaverne...Og mange gange er det tøj til den eller de små. Ved første barn havde vi købt alt for meget tøj. Netop fordi jeg var meget i tvivl om hvor meget han ville/skulle bruge.

Ved nummer to var jeg blevet klogere. Jeg havde kun købt et sæt tøj til lillebror. Alt storebrors tøj havde vi givet væk, så det var ikke fordi vi havde skabet fuldt af babytøj.

Men dels kendte vi ikke kønnet på babyen og dels vidste vi fra sidste barsel, at der ville komme meget tøj i pakkerne.

Og hvis det skulle gå helt galt, så må du en hurtig tur i H og M eller andre butikker,  for lige at få købt noget ekstra.

Held og lykke

Anmeld

29. oktober 2010

lulleh

så tror jeg ikke du skal købe mere. de vokser jo hurtigt..

Anmeld

30. oktober 2010

mullesmith2

BabyMus skriver:

Hva så, har du fået købt noget godt i H&M?! (:

Jeg endte kun med at købe to par små cowboybukser i str.50 og to hvide bodyer... og så en pakke med tre par strømper i, så det var ik meget jeg kom hjem med alligevel, men de havde bare ike rigtig noget i str.50 der var noget ved syntes jeg ikke, men pyt vi klare os nok med det vi har nu ellers kan det jo nok lade sig gøre at få noget mere når de kommer

Anmeld

30. oktober 2010

mullesmith2

Malthes mor skriver:

Der kommer jo også barselsgaverne...Og mange gange er det tøj til den eller de små. Ved første barn havde vi købt alt for meget tøj. Netop fordi jeg var meget i tvivl om hvor meget han ville/skulle bruge.

Ved nummer to var jeg blevet klogere. Jeg havde kun købt et sæt tøj til lillebror. Alt storebrors tøj havde vi givet væk, så det var ikke fordi vi havde skabet fuldt af babytøj.

Men dels kendte vi ikke kønnet på babyen og dels vidste vi fra sidste barsel, at der ville komme meget tøj i pakkerne.

Og hvis det skulle gå helt galt, så må du en hurtig tur i H og M eller andre butikker,  for lige at få købt noget ekstra.

Held og lykke

Ja jeg regner også med jeg har nok nu, det er mest i str.56 jeg har til dem, så jeg håber folk køber 50 og 62+ i gaver hvis vi får en masse tøj. Det gør heller ikke mig noget at få en masse tøj til dem, elsker bare tøj hehe kan jo bruge det til den næste baby vi regner med at vi skal have om 5 års tid, så farver vi bare noget af tøjet hvis det bliver en pige 

Anmeld

30. oktober 2010

tinasmor

Havde godt nok ikke tvillinger, men mit svar er: ALT FOR MEGET.

Man får en masse i gave, og de vokser bare så sindsygt hurtigt. Næste gang vil jeg helt sikkert bare have nogle standard ting som body, natdrager osv. og ellers vil jeg bare købe hvis jeg mangler noget. Jeg havde bare så ekstremt meget tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.