Hvor meget tøj havde i til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.252 visninger
42 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

mullesmith2

Jeg er simpelthen i tvivl om ikke jeg burde have noget mere tøj til min snart ankommende tvillingedrenge. Jeg har i de helt små størrelser et sæt tøj til dem hver i str.40 et i 44 og så har jeg nok 4 sæt tøj til hver i str. 50. Har kun 5 bodyer til hver i str 50.

Jeg har en del tøj i 56 så der har jeg nok. Men jeg tænker at de nok skal bruge 50. den første måned måske er det så ikke for lidt tøj??

Det er selfølgelig også afgørende hvor store mine drenge er når de kommer ved selfølgelig ikke om de er helt vildt lange i det. Men tænker bare når der nu er to at de så er lidt mindre end en enkelt baby ville være... hmm er i tvivl om alt det tøj. Jeg er ihvertfald sikker på jeg ikke kommer til at bruge det tøj jeg har i str.40 allerede hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Malonde1985

Altså nu venter jeg ikke tvillinger.. smiler.. Men tænker at du da har nok til at starte med, og alt afhængig af hvordan det kommer til at forløbe med str osv, så kan I jo anskaffe lidt mere i de str i mangler når det er??

Jeg har med vilje IKKE købt eller anskaffet mig særlig meget tøj til den bette her denne gang, for med min store pige havde vi ALT for meget tøj og hun kom aldrig i over halvdelen af det, fordi de bare vokser så sindsygt hurtigt.

Anmeld

29. oktober 2010

mullesmith2

Malonde1985 skriver:

Altså nu venter jeg ikke tvillinger.. smiler.. Men tænker at du da har nok til at starte med, og alt afhængig af hvordan det kommer til at forløbe med str osv, så kan I jo anskaffe lidt mere i de str i mangler når det er??

Jeg har med vilje IKKE købt eller anskaffet mig særlig meget tøj til den bette her denne gang, for med min store pige havde vi ALT for meget tøj og hun kom aldrig i over halvdelen af det, fordi de bare vokser så sindsygt hurtigt.

Ja du har nok ret, jeg vil bare være sikker på jeg har nok til dem, men ellers kan de jo have noget tøj på der er lidt for stort indtil det andet bliver vasket hvis det er. Jeg ved jo heller ikke om vi får nogen gaver, men det er ikke ret tit folk køber i str.50, eller jeg ville nok selv købe i 56 eller 62. hvis det var en barselsgave... hmm vi må vente og se, ville bare så gerne shoppe babytøj hehe Også nu hvor der er tid

Anmeld

29. oktober 2010

serinasmor

vi havde rigtig meget i str 50 .. hvilket var heldigt for 56 var ALT for stort .... hun brugte str 50 i ca 3 uger tror jeg og str 56 i 1½ måned ... måske husker jeg forkert ... men jeg vil mene at det lyder af rigtig lidt det du har anskaffet dig ....

jeg tror hvis jeg var dig ville jeg købe en brugt tøjpakke på nettet (qxl)... så er det ikke helt så ærgeligt hvis du ikke får det brugt den første tid.... det er jo heller ikke til at vide om du får 2 små labaner der skider igennem bleen (eller ved siden af) og gylper helt vildt .. og så er 4 sæt altså brugt på en dags tid .. Det husker jeg TYDELIGT

serinasmor

Anmeld

29. oktober 2010

Silas&Mille

Vi har ikke selv købt andet end tre bodyer i str 62 som vi lige faldt over en dag vi var ude og handle.

Ellers er det de kommende bedste- og oldeforældre der har været på indkøb

Vi har ikke noget i str 56, da det sikkert ikke bliver så nødvendigt. Men vi har, vist nok, 6 bodyer, omkring 8 par busker og 4-5 trøjer i str 56. Måske vi kunne bruge lidt i str 50, men vi har valgt ikke at købe/ønske noget det ikke er ret længe den lille eventuelt skal bruge den størrelse.

Der udover har vi efterhånden en del i de lidt større størrelser.

Anmeld

29. oktober 2010

mullesmith2

serinasmor skriver:

vi havde rigtig meget i str 50 .. hvilket var heldigt for 56 var ALT for stort .... hun brugte str 50 i ca 3 uger tror jeg og str 56 i 1½ måned ... måske husker jeg forkert ... men jeg vil mene at det lyder af rigtig lidt det du har anskaffet dig ....

jeg tror hvis jeg var dig ville jeg købe en brugt tøjpakke på nettet (qxl)... så er det ikke helt så ærgeligt hvis du ikke får det brugt den første tid.... det er jo heller ikke til at vide om du får 2 små labaner der skider igennem bleen (eller ved siden af) og gylper helt vildt .. og så er 4 sæt altså brugt på en dags tid .. Det husker jeg TYDELIGT

serinasmor

Vil da hellere en tur i h & m, gider ikke købe mere brugt.  Men jeg tænker også at det er lidt for lidt det jeg har, men bare lige et par sæt mere ville være rart at have. og et par bodyer mere til hver.

Anmeld

29. oktober 2010

mullesmith2

MoriSverige skriver:

Vi har ikke selv købt andet end tre bodyer i str 62 som vi lige faldt over en dag vi var ude og handle.

Ellers er det de kommende bedste- og oldeforældre der har været på indkøb

Vi har ikke noget i str 56, da det sikkert ikke bliver så nødvendigt. Men vi har, vist nok, 6 bodyer, omkring 8 par busker og 4-5 trøjer i str 56. Måske vi kunne bruge lidt i str 50, men vi har valgt ikke at købe/ønske noget det ikke er ret længe den lille eventuelt skal bruge den størrelse.

Der udover har vi efterhånden en del i de lidt større størrelser.

Okay, jeg kan jo næsten ikke lade være med at købe tøj til min drenge.. hvordan kan i lade være??  Det er simpelthen det bedste at købe noget til de små og bare gå og glæde sig til at man kan give dem det på.

Anmeld

29. oktober 2010

Malonde1985

mullesmith2 skriver:

Vil da hellere en tur i h & m, gider ikke købe mere brugt.  Men jeg tænker også at det er lidt for lidt det jeg har, men bare lige et par sæt mere ville være rart at have. og et par bodyer mere til hver.

hi hi  ja babytøj kan man altid købe!!! Det er bare SÅ unfair, at der skal være SÅ meget sødt! var inde i en babybutik igår, som jeg kun har været i 1 gang før for laaaaang tid siden, og de havde bare en super sød varm fleecedragt, som da ville passe perfekt til vores lille vinterbasse ... kan være jeg køber den en af dagene

Anmeld

29. oktober 2010

NatasjaL

Okay, jeg kan jo næsten ikke lade være med at købe tøj til min drenge.. hvordan kan i lade være??  Det er simpelthen det bedste at købe noget til de små og bare gå og glæde sig til at man kan give dem det på.

Jaa, hvordan lader man være? Godt spørgsmål ;-)

Jeg har gjort sådan, at når mine skal have nyt tøj, er det HELE tøjskabet der bliver skiftet, i starten havde vi ALT for meget til begge børn, nu vil jeg tro de har ca 5-6 på bukser hver, 10 bodyer, 10 trøjer, og 10-15 par strømper :-) Og så har Sebastian selvfølgelig et par heldragter, det har storesøster ikke! :-D

Sebastian er kun 4 ½ måned, men bruger allerede str 74, 6-9 måneder!

Anmeld

29. oktober 2010

Silas&Mille

mullesmith2 skriver:

Det er faktisk også lidt svært at lade være, men vi bliver løbende opdateret af de kommende bedste- og oldeforældre, om hvad de nu har købt

Så umiddelbart ville det være ret dumt at købe for meget selv
Men så har vi de ekstra penge til andre ting der skal anskaffes løbende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.