Hvor meget tøj havde i til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

mullesmith2

NatasjaL skriver:

Lige præcis :-)

Har mange sød trøjer jeg har købt til Sebastian til 50 kr, hallo! Så bliver det ikke billigere ;-)

Nej det er bare så fedt. Har set 2 små smokingsparkedragter på onlineshoppen... dem vil jeg bare gerne eje til mine drenge til juleaften og nytår hehe kunne være helt genialt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

mullesmith2

Mor til Liva skriver:

Vi brugte str 50 i lang tid til Liva og lidt 56, men det meste str 56 var alt for stor... Hun var 50 cm og 2900 gram.

Så ud med dig og shoppe lidt Man kan jo ikke lade vær

Jubiii vil altså i h&m en tur idag så hehe

Anmeld

29. oktober 2010

NatasjaL

mullesmith2 skriver:

Nej det er bare så fedt. Har set 2 små smokingsparkedragter på onlineshoppen... dem vil jeg bare gerne eje til mine drenge til juleaften og nytår hehe kunne være helt genialt

Hehe ;-)

Anmeld

29. oktober 2010

Mor til L&S

mullesmith2 skriver:

Jubiii vil altså i h&m en tur idag så hehe

Det forstår jeg godt Vi var i H&M i går og shoppe lidt. Liva bruger nu 68/74, men kunne ikke lige lade vær med at gå hen i new born afdelingen... NUJ, der var meget sødt og småt

God shopping

Anmeld

29. oktober 2010

mullesmith2

Mor til Liva skriver:

Det forstår jeg godt Vi var i H&M i går og shoppe lidt. Liva bruger nu 68/74, men kunne ikke lige lade vær med at gå hen i new born afdelingen... NUJ, der var meget sødt og småt

God shopping

Åh nu glæder jeg mig endnu mere til at komme afsted  skal bare vente helt til klokken 15 der kommer min kæreste hjem, han må hellere komme med og holde mig i ørene så jeg ikke køber hele butikken.

Anmeld

29. oktober 2010

Faith

Mine drenge vejede 2000 og 2100 g ved fødslen og hoppede direkte i str. 44 og brugte 44 i ca 2 uger. Herefter brugte de 50 i ca 1 måned. Er dine ikke skudt til at veje noget mere end mine vejede?

Anmeld

29. oktober 2010

Muffinmus

Mjø, jeg havde nok 3 gange så meget som dig:-)

Men havde også et gylpebarn der brugte 4 sæt tøj HVER dag-så der kan 4 sæt af det ene eller andet slet ikke række:-)

Vægt på ungerne var 3440 g og 2933 g og begge brugte str 50 i mindst en måned:-)

Anmeld

29. oktober 2010

lulleh

hvor meget er dine drenge skønnet til ?
- Johannes vejede 1840gram og brugte en str 44 i 3 uger så hoppede vi over til 48 i 3 ugers tid også.

Anmeld

29. oktober 2010

mullesmith2

smillaluna skriver:

Mine drenge vejede 2000 og 2100 g ved fødslen og hoppede direkte i str. 44 og brugte 44 i ca 2 uger. Herefter brugte de 50 i ca 1 måned. Er dine ikke skudt til at veje noget mere end mine vejede?

Jo mine vil nok ligge på lige omkring de 3kg når de ankommer sådan som de tager på så jeg får jo ikke brug for de to sæt jeg har i det helt små, det var mest fordi jeg på et tidspunkt var bange for at føde før tid at jeg fik købt de sæt i 40 og 44. Men de skal nok bare direkte i str.50 mine drenge.

Anmeld

29. oktober 2010

mullesmith2

lulleh skriver:

hvor meget er dine drenge skønnet til ?
- Johannes vejede 1840gram og brugte en str 44 i 3 uger så hoppede vi over til 48 i 3 ugers tid også.

Jamen vi bliver jo scannet hver 14. dag og skal igen her på tirsdag d.2. sidst vejede de ca.2300g og 2400g. Så de er okay store og de skal tages ved planlagt kejsersnit d.18 nov. så de sniger sig ihvertfald op på 3kg vil jeg tro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.