Hvor meget tøj havde i til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

mullesmith2

Malonde1985 skriver:

hi hi  ja babytøj kan man altid købe!!! Det er bare SÅ unfair, at der skal være SÅ meget sødt! var inde i en babybutik igår, som jeg kun har været i 1 gang før for laaaaang tid siden, og de havde bare en super sød varm fleecedragt, som da ville passe perfekt til vores lille vinterbasse ... kan være jeg køber den en af dagene

Lyder som en god ide  Det er så hyggeligt at shoppe de små størrelser hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

mullesmith2

NatasjaL skriver:

Jaa, hvordan lader man være? Godt spørgsmål ;-)

Jeg har gjort sådan, at når mine skal have nyt tøj, er det HELE tøjskabet der bliver skiftet, i starten havde vi ALT for meget til begge børn, nu vil jeg tro de har ca 5-6 på bukser hver, 10 bodyer, 10 trøjer, og 10-15 par strømper :-) Og så har Sebastian selvfølgelig et par heldragter, det har storesøster ikke! :-D

Sebastian er kun 4 ½ måned, men bruger allerede str 74, 6-9 måneder!

Han er en stor dreng  det er da en dyr omgang at skifte det hele på en gang er det ikke?

Anmeld

29. oktober 2010

NatasjaL

mullesmith2 skriver:

Han er en stor dreng  det er da en dyr omgang at skifte det hele på en gang er det ikke?

Det passer ca med når der kommer bønepenge hver 3 måned, og bruger man over 8400.- på tøj, synes jeg at man er en gris.

Sebastian fik skiftet alt hans i sidste måned, det kostede max 1500.- :-)

Men nu elsker jeg også hogm, både at købe over nettet, men også i selve butikken.

Anmeld

29. oktober 2010

DK

Ellers køb et LAGER af natdragter. Når alt andet er beskidt og brugt så er det bare SÅ praktisk at have natdragter liggende i reserve!! Og hvis du køber dem brugt, så gør det ikke noget du aldrig får det brugt! Ellers kan man tit få ex. 3 for 100 kr på udsalg!

Anmeld

29. oktober 2010

mullesmith2

MoriSverige skriver:

Det er faktisk også lidt svært at lade være, men vi bliver løbende opdateret af de kommende bedste- og oldeforældre, om hvad de nu har købt

Så umiddelbart ville det være ret dumt at købe for meget selv
Men så har vi de ekstra penge til andre ting der skal anskaffes løbende

Jeg ved ikke om det er lidt ubehøvlet, men der er nogen af de ting de kommende bedsteforældre har købt her som jeg simpelthen syntes er grimt. Jeg har så også meldt ud at vi har rigeligt tøj, så jeg slipper for at skulle stå i det dilemme med at få noget som man ikke helt ved hvislken grimasse man skal tage på. Men selfølgelig har jeg også fået rigtige fine ting allerede af de kommende oldeforældre der har strikket og strikket, det er altid hyggeligt med hjemmestrik.

Anmeld

29. oktober 2010

mullesmith2

NatasjaL skriver:

Det passer ca med når der kommer bønepenge hver 3 måned, og bruger man over 8400.- på tøj, synes jeg at man er en gris.

Sebastian fik skiftet alt hans i sidste måned, det kostede max 1500.- :-)

Men nu elsker jeg også hogm, både at købe over nettet, men også i selve butikken.

Ja h&m er genialt, det er sådan nogen søde ting de har og så er det ikke så dyrt. Elsker den butik både til mig selv og til børnetøj

Anmeld

29. oktober 2010

NatasjaL

mullesmith2 skriver:

Ja h&m er genialt, det er sådan nogen søde ting de har og så er det ikke så dyrt. Elsker den butik både til mig selv og til børnetøj

Lige præcis :-)

Har mange sød trøjer jeg har købt til Sebastian til 50 kr, hallo! Så bliver det ikke billigere ;-)

Anmeld

29. oktober 2010

mullesmith2

DK skriver:

Ellers køb et LAGER af natdragter. Når alt andet er beskidt og brugt så er det bare SÅ praktisk at have natdragter liggende i reserve!! Og hvis du køber dem brugt, så gør det ikke noget du aldrig får det brugt! Ellers kan man tit få ex. 3 for 100 kr på udsalg!

Vil bare ikke have mere brugt, kan mærke på mig selv at det vi allerede har i brugt vil jeg ikke bryde mig om at give dem på... ved ik hvorfor men vil heller ikke selv gå med brugt tøj... det er jo et luksus problem vi er ude i det ved jeg, men det er bare mine første børn og de skal have nyt tøj. Hvis de så får en bror eller søster engang så kan jeg genbruge det jeg køber nu til den tid, og så ved jeg også hvem der har haft det på og hvordan.

Anmeld

29. oktober 2010

Silas&Mille

mullesmith2 skriver:

Jeg ved ikke om det er lidt ubehøvlet, men der er nogen af de ting de kommende bedsteforældre har købt her som jeg simpelthen syntes er grimt. Jeg har så også meldt ud at vi har rigeligt tøj, så jeg slipper for at skulle stå i det dilemme med at få noget som man ikke helt ved hvislken grimasse man skal tage på. Men selfølgelig har jeg også fået rigtige fine ting allerede af de kommende oldeforældre der har strikket og strikket, det er altid hyggeligt med hjemmestrik.

Vil ikke kalde det ubehøvlet at sige at noget er grimt. Vi har jo ikke samme smag alle samme.

Jeg er dog så heldig at både min mor og Svigermor har samme smag som mig
Og de hjælper begge to, de kommende oldeforældre med at købe ind *G*
Og så ved de begge at jeg er vild med Peter Plys og Disney
Så det har de købt en del af.

Anmeld

29. oktober 2010

Mor til L&S

mullesmith2 skriver:

Jeg er simpelthen i tvivl om ikke jeg burde have noget mere tøj til min snart ankommende tvillingedrenge. Jeg har i de helt små størrelser et sæt tøj til dem hver i str.40 et i 44 og så har jeg nok 4 sæt tøj til hver i str. 50. Har kun 5 bodyer til hver i str 50.

Jeg har en del tøj i 56 så der har jeg nok. Men jeg tænker at de nok skal bruge 50. den første måned måske er det så ikke for lidt tøj??

Det er selfølgelig også afgørende hvor store mine drenge er når de kommer ved selfølgelig ikke om de er helt vildt lange i det. Men tænker bare når der nu er to at de så er lidt mindre end en enkelt baby ville være... hmm er i tvivl om alt det tøj. Jeg er ihvertfald sikker på jeg ikke kommer til at bruge det tøj jeg har i str.40 allerede hehe

Vi brugte str 50 i lang tid til Liva og lidt 56, men det meste str 56 var alt for stor... Hun var 50 cm og 2900 gram.

Så ud med dig og shoppe lidt Man kan jo ikke lade vær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.