Mor i Gamacher. Den gamle nye modedille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

slettet_7530

jeg synes billedet er "sjovt", fordi den person, der har stylet hende, burde da få det gjort ordentligt.. det er da på ingen måde pænt, og fremhæver hendes kurver..men hvis det er meningen, er det selvfølgelig ok..

Nu kan jeg godt se du at du selv er ret stolt af at passe en børnebuks, men den observante bruger vil  opdage at siden er en side med tøj til store piger, nok ikke et sted man skal gå ind og kigge hvis er ved at kaste op over synet af en stor dame i gamacher, eller man synes det er dagens griner  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

eliasogmor

albertesmor skriver:

Nu kan jeg godt se du at du selv er ret stolt af at passe en børnebuks, men den observante bruger vil  opdage at siden er en side med tøj til store piger, nok ikke et sted man skal gå ind og kigge hvis er ved at kaste op over synet af en stor dame i gamacher, eller man synes det er dagens griner  

jeg har ikke noget imod store piger, men jeg pointere at den person der har klædt hende på, ikke har gjort et godt stykke arbejde.....ikke en dyt omkring hende.... 

Anmeld

30. oktober 2010

slettet_7530

eliasogmor skriver:

jeg har ikke noget imod store piger, men jeg pointere at den person der har klædt hende på, ikke har gjort et godt stykke arbejde.....ikke en dyt omkring hende.... 

Det er muligt, det er ganske enkelt bare for lavt i min verden at man smider et billed ind af en person fra nettet og så sidder og  kritisere er selvhævdende, eller ubehagelig kald det havd du vil, bare min mening

Anmeld

30. oktober 2010

eliasogmor

Det er muligt, det er ganske enkelt bare for lavt i min verden at man smider et billed ind af en person fra nettet og så sidder og  kritisere er selvhævdende, eller ubehagelig kald det havd du vil, bare min mening

jeg kan ikke se hvor jeg er ubehagelig , jeg skriver

den person, der har stylet hende, burde da få det gjort ordentligt.. det er da på ingen måde pænt, og fremhæver hendes kurver..men hvis det er meningen, er det selvfølgelig ok..

men jeg ved hvad jeg mener med det, og sviner ikke modellen på billedet til. så hvad du vil tro er op til dig selv.

og jeg beklager hvis jeg har stødt dig....det har ikke været min mening.

Anmeld

30. oktober 2010

annec

Jeg elsker leggins/gamacher og går i det næsten hver dag

Anmeld

30. oktober 2010

Loa

Jeg er ked af at sige det, men jeg syntes altså ikke kvinden på billedet er særlig attraktiv i gamacher....... Jeg siger bestemt ikke at det kun er en str.38 der skal have sådan noget på, meeen efter min smag burde hun have haft et par pæne/bedre klædelige bukser på, eller en skjorte/tunika der var lidt længere på..........

Og ellers er jeg enig med en anden der skriver at det bestemt ikke er klædeligt, UANSET strørrelse, at bruge leggings som alm. bukser, helt klart en mode dille blandt de meget unge piger..... Men okay, gør en det, gør alle det......

Anmeld

30. oktober 2010

Meliora

Baagøe skriver:

Jeg elsker leggings, men har først lige adopteret stilen, da jeg som regel først er med på moden, når den er ved at uddø igen

Leggins eller gamacher har jo været fremme i DK siden sidste forår

Hmm, der må jeg skuffe dig lidt. Leggings har da været moderne min. 6 år. Jeg var i Bulgarien for 6 år siden, og der gik vi kun i leggings og korte denimnederdele:-) jeg går ikke rigtigt med det mere, syntes ikke helt det er ligeså in som tidligere:-) men dejligt derhjemme som hyggebukser.

Og nej, ALDRIG med alm. Kort bluse til, puuha

Anmeld

30. oktober 2010

Maise

jeg har mange par fikse leggings med knapper på siden for neden, mønster eller andet. de er super fine med en kjole over og et par flade sko/sandaler eller støvler til. jeg elsker dem.

Anmeld

30. oktober 2010

Thereseh

For mig, vækker leggings stadig for mange 90'er minder. Sorte leggings, store sweatre og palladium / buffalo sko..... 

Jeg kommer aldrig til at iføre mig gamacher igen  Synes heller ikke det gøre noget godt for kvindekroppen, medmindre man har lange slanke stænger - og jeg har korte kalveknæede stænger 

Camel-toe, er en no-go. Yak !  

Anmeld

30. oktober 2010

Dinna88

Miamaja skriver:

JAAA... Gamacherne er kommet tilbage i stor stil. Er I glade for det eller hvad synes I om gamache stilen?

Ledte efter et skont model billede af stilen, men fandt dette istedet.. hihi

http://www.storstil.dk/shop/sorte-gamacher-883p.html

Jeg har ikke læst tråden
Men jeg går nærmest kun i dem! Og jeg er så heller ikke lige en mor. Men det er bestemt mere normalt at se mig i sådan et par end i alm. bukser. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.