Mor i Gamacher. Den gamle nye modedille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Vingummien

LauraLW skriver:

men hvorfor er det er sjovt billede synes du?

Min tanke også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

3xM

Mia Maia skriver:

Ha-ha... Nej mumle-f*ssen er der ikke meget ved (du ved, man kan se læberne bevæge sig, men man kan ikke høre hvad de siger)...

Det er ofte meget unge piger der kører den stil - og pænt bliver det aldrig...

skriger af grin

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

Jeg er selv, stor fan af gamacher, før jeg blev gravid, købte jeg dem også altid ekstra store, da jeg ikke har været så god til noget der sad stramt, både pga min vægt, men vil gerne have det ekstra løst, da jeg har et kæmpe ar bagpå, efter en hofte/bækken operation, og synes gamacher er rigtig behagelige.

jeg synes det er rigtig pænt, til korte kjoler, eller pencer kjoler, eller istedet for strømpebukser under en lang kjole til fest, jeg kan dog ikke lide hvis man bruger dem istedet for normale bukser, dvs, hvor man har en kort bluse på til, synes ikke dte er så pænt, ellers synes jeg det er pænt

Anmeld

28. oktober 2010

TbCp

Maja84 skriver:

haha camel toe, er det når de køber feks bukser en str for lille, så der kommer den der delle, som de ellers nemt kunne have undgået

Hmm delle ved jeg ikke om man kan kalde det, det er når de kravlet helt op i skridtet!
Men Google har sikkert nogle gode billeder liggende af det

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

TbCp skriver:

Hmm delle ved jeg ikke om man kan kalde det, det er når de kravlet helt op i skridtet!
Men Google har sikkert nogle gode billeder liggende af det

Åh gud haha troede det var noget helt andet, jeg tænkte på den der lille elskovsdelle der ofte kommer når unge piger smyger sig ned i et par bukser, som promte SKAL være 2 nr for små Vidste ikke det hed camel toe, men ja det ser bare så strengtud, og også en anelse klamt har aldrig vidst hvad det kaldt, ud over min søster, som nogle gange er meget ligefrem, hehe have to love her fot it, men hun kalder det for en flækfisse

Men vi kan vist hurtigt blive enige om at, kønt ser det absolut ikke ud

Anmeld

28. oktober 2010

TbCp

Maja84 skriver:

Åh gud haha troede det var noget helt andet, jeg tænkte på den der lille elskovsdelle der ofte kommer når unge piger smyger sig ned i et par bukser, som promte SKAL være 2 nr for små Vidste ikke det hed camel toe, men ja det ser bare så strengtud, og også en anelse klamt har aldrig vidst hvad det kaldt, ud over min søster, som nogle gange er meget ligefrem, hehe have to love her fot it, men hun kalder det for en flækfisse

Men vi kan vist hurtigt blive enige om at, kønt ser det absolut ikke ud

Flækfisse hahahahaha

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

TbCp skriver:

Flækfisse hahahahaha

Ja jeg væltede godt nok også rundt af grin første gang hun sagde det, havde slet ik set det komme, nu har jeg nok vænnet mig lidt til udtrykket, selvom jeg ikke selv bruger det, på nær når det kun er mig og min søster

Anmeld

29. oktober 2010

DK

Uhh nej, jeg må indrømme at jeg ikke har taget leggins/gamache stilen til mig. Altså... jeg har normalt ret slanke og pæne ben og så vil jeg hellere vise dem, end tage et par leggins på. Jeg synes også at ens ben bliver skåret over sådan et mærkeligt sted når man har dem på!

Jeg synes lidt at leggins er for dem der gerne vil have lårkort på i byen/til fest, men så alligevel ikke tør gå all-in!? Til hverdag har jeg naturligvis aldrig så korte kjoler på, så vil jeg hellere have shorts, bukser eller lidt længere kjoler på.

Under mine korte kjoler har jeg dog altid et par boxer-shorts, så jeg er sikker på ingen ser min numse, hvis kjolen skulle flyve op eller andet!

Anmeld

29. oktober 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Jeg elsker leggings, men har først lige adopteret stilen, da jeg som regel først er med på moden, når den er ved at uddø igen

Leggins eller gamacher har jo været fremme i DK siden sidste forår

nope, det var foråret 2007 de kom frem

Anmeld

29. oktober 2010

Malene84

EEEEELSKER DEM!!!!  Jeg har også flere leggings som ligner cowboybukser... men jeg har stadig noget ned over ass'en  ser altså underligt ud, når de bliver brugt som alm. bukser. HMM.

Er jeg den enester der næsten altid har hængerøv i dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.