Mor i Gamacher. Den gamle nye modedille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

Pige2009

FruRafn skriver:

Hmm, der må jeg skuffe dig lidt. Leggings har da været moderne min. 6 år. Jeg var i Bulgarien for 6 år siden, og der gik vi kun i leggings og korte denimnederdele:-) jeg går ikke rigtigt med det mere, syntes ikke helt det er ligeså in som tidligere:-) men dejligt derhjemme som hyggebukser.

Og nej, ALDRIG med alm. Kort bluse til, puuha

Som jeg skrev til en anden... potato potato

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

TbCp

Malene84 skriver:

PRÆCIS SØDE!!!! hahaha... jeg føler mig såååå dum når jeg går og retter dem hele tiden... og jeg ved bare, at hvis jeg skal bukke mig og samle noget op eller sidde ned... ja så kan jeg sgu sammenlignes med diverse rappere derude... har den vildeste hængerøv. OVERHOVED IKKE SEXET... IIIIHHHHH

Et trick.... klip benene af et par nylonstrømper så der nærmest kun er shorts tilbage... og så ud over leggins'ne med dem... så holder de sig oppe

Anmeld

31. oktober 2010

Meliora

Nadia&Daniel skriver:

Har kun brugt leggings og hyggebukser mens jeg var gravid - og i min normale størrelse.. Så har sparet meget på tøjet.. så har jeg er frisk igen (og kommet hjem fra Gentofte) - så er det nyt tøj til moar her

Har du godt kunne slippe afsted med at komme på arbejde i hyggebukser? Hehe. Tror godt nok min chef ville glo lidt hvis jeg kom på arbejde sådan, selv det nu være såååå dejlig hvis man ku gå i hyggebukser hver dag:-)

Anmeld

31. oktober 2010

Nadia&Daniel

FruRafn skriver:

Har du godt kunne slippe afsted med at komme på arbejde i hyggebukser? Hehe. Tror godt nok min chef ville glo lidt hvis jeg kom på arbejde sådan, selv det nu være såååå dejlig hvis man ku gå i hyggebukser hver dag:-)

Ja det måtte jeg gerne - sad i kassen i en dagli' brugs - arbejde også kun 10 timer om ugen - og hun vidste jeg var gravid, så det måtte jeg gerne

Anmeld

31. oktober 2010

Meliora

Nadia&Daniel skriver:

Ja det måtte jeg gerne - sad i kassen i en dagli' brugs - arbejde også kun 10 timer om ugen - og hun vidste jeg var gravid, så det måtte jeg gerne

ok, det var da dejligt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.