Mor i Gamacher. Den gamle nye modedille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Svei

Miamaja skriver:

JAAA... Gamacherne er kommet tilbage i stor stil. Er I glade for det eller hvad synes I om gamache stilen?

Ledte efter et skont model billede af stilen, men fandt dette istedet.. hihi

http://www.storstil.dk/shop/sorte-gamacher-883p.html

Må indrømme at det ikke er lige kønt til alle...men hellere leggins end joggingbukser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Halbschön

Malene84 skriver:

EEEEELSKER DEM!!!!  Jeg har også flere leggings som ligner cowboybukser... men jeg har stadig noget ned over ass'en  ser altså underligt ud, når de bliver brugt som alm. bukser. HMM.

Er jeg den enester der næsten altid har hængerøv i dem?

NEJ!!! Hmm.. Jeg har nemlig også flere af dem i cowboystof.. og jeg elsker dem med en flot LANG cardigan udover, kjole, tunika eller lignende.. Men ja, jeg får også hængerøv i dem.. ØV

Anmeld

29. oktober 2010

Malene84

RJN skriver:

NEJ!!! Hmm.. Jeg har nemlig også flere af dem i cowboystof.. og jeg elsker dem med en flot LANG cardigan udover, kjole, tunika eller lignende.. Men ja, jeg får også hængerøv i dem.. ØV

PRÆCIS SØDE!!!! hahaha... jeg føler mig såååå dum når jeg går og retter dem hele tiden... og jeg ved bare, at hvis jeg skal bukke mig og samle noget op eller sidde ned... ja så kan jeg sgu sammenlignes med diverse rappere derude... har den vildeste hængerøv. OVERHOVED IKKE SEXET... IIIIHHHHH

Anmeld

29. oktober 2010

mor-til-vanessa

Miamaja skriver:

JAAA... Gamacherne er kommet tilbage i stor stil. Er I glade for det eller hvad synes I om gamache stilen?

Ledte efter et skont model billede af stilen, men fandt dette istedet.. hihi

http://www.storstil.dk/shop/sorte-gamacher-883p.html

har det ikke være fremme længe???

altså tror da jeg har gået i leggins i snart 2 år. jeg elsker leggins, synes bare det er så behageligt at gå med

Anmeld

29. oktober 2010

Pia.

Jeg er vildt med Leggins - i alt slags stof... Både alm. sorte i bomuld eller cowboystof...

Men det der med en helt alm. bluse til - det kunne jeg ikke drømme om!Det er som om man bliver delt forkert på kroppen...

Her bliver det med lange støvler, en kjole eller en tunika...

Anmeld

29. oktober 2010

sarahb

jeg synes det er/var fantastisk.
Må indrømme den sorte alminde legging er jeg ved at brække mig over.
Nu synes jeg de er fedest i ægte læder, med lidt shine i, i grå eller som "ridebuks"

Anmeld

29. oktober 2010

Halbschön

Malene84 skriver:

PRÆCIS SØDE!!!! hahaha... jeg føler mig såååå dum når jeg går og retter dem hele tiden... og jeg ved bare, at hvis jeg skal bukke mig og samle noget op eller sidde ned... ja så kan jeg sgu sammenlignes med diverse rappere derude... har den vildeste hængerøv. OVERHOVED IKKE SEXET... IIIIHHHHH

Lige nøjagtig.. Nogle gange herhjemme hvis jeg render rundt og leger nede på gulvet med Nicolai, så råber kæresten "SPAAAAAAAREGRIIIIS".... Ja, og hvad så! Hehe... Og bælte kan man jo ikke ha i dem.. Sku vi mon overveje seler??

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Mia Maia skriver:

Ha-ha... Nej mumle-f*ssen er der ikke meget ved (du ved, man kan se læberne bevæge sig, men man kan ikke høre hvad de siger)...

Det er ofte meget unge piger der kører den stil - og pænt bliver det aldrig...

griner

Anmeld

29. oktober 2010

FrkT

Mia Maia skriver:

Ha-ha... Nej mumle-f*ssen er der ikke meget ved (du ved, man kan se læberne bevæge sig, men man kan ikke høre hvad de siger)...

Det er ofte meget unge piger der kører den stil - og pænt bliver det aldrig...

Lige præcis.... ved slet slet ikke hvad de lige tænker når de tager det på 

Kan tydeligt huske alle de KLAMME gamacher jeg gik med som barn, med alle mulige mærkelige farver og mønstre, og så kun med en trøje til af en art..... ARJ 

Anmeld

29. oktober 2010

eliasogmor

LauraLW skriver:

Nu er det jo bestemt ikke nyt... eller gammel nyt for den sags skyld :-)

Jeg elsker det!

men hvorfor er det er sjovt billede synes du?

jeg synes billedet er "sjovt", fordi den person, der har stylet hende, burde da få det gjort ordentligt.. det er da på ingen måde pænt, og fremhæver hendes kurver..men hvis det er meningen, er det selvfølgelig ok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.