Mor i Gamacher. Den gamle nye modedille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

NatasjaL

Lige siden jeg blev gravid med Sebastian, har jeg ikke rigtigt gået i anden. Men jeg er åbenbart en af dem i siger AD til, da jeg næsten kun går med almindelige bluser til :-)

Men alle mine " almindelige " bluser, går ned og røven, ellers gør den top jeg har på inden under :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Mor til L&S

De har nu været fremme i mange år nu, men ja jeg kan godt lide det, men med en skjorte, bluse, cardigan osv som går ned over numsen

Anmeld

30. oktober 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

nope, det var foråret 2007 de kom frem

Ååårrrhhh, potato - potato i mine øjne

Anmeld

30. oktober 2010

tinasmor

jeg synes det er lidt sjovt. Før da det var det man kaldte gemacher så var det totalt yt og camping habit osv. Nu var det så hedder leggings så er det helt ok og med på moden Ved godt man kan få nogle fede leggins, så det er selvfølgelig ikke helt det samme.

Mit svar må være, lige som alt andet tøj: Hvis det klæder pigen så er det rigtig flot. Men fordi leggins sidder så tæt på kroppen, så synes jeg nogle gange, at de piger der har dem på, ikke gør sig selv en tjeneste. Har man (som mig) kæmpe lår og mere store læg, ja så synes jeg altså ikke det er så lækkert. Så synes jeg et par flotte, sorte bukser sidder meget pænere.

Så jeg er sådan lidt bop,bop med leggins. Til visse ting kan de være pæne, men ellers er det ikke lige det jeg synes er det flotteste i verden.

Anmeld

30. oktober 2010

Bavianis

Jeg har 2 par - og elsker dem... Det er ligesom at gå rundt i nattøj en hel dag! Især nu hvor jeg er prego-fed, er de bare NIIICE!

Anmeld

30. oktober 2010

Shibby

Hvad er camel-toe

Elsker leggins hvertfald..

Anmeld

30. oktober 2010

Nadia&Daniel

Har kun brugt leggings og hyggebukser mens jeg var gravid - og i min normale størrelse.. Så har sparet meget på tøjet.. så har jeg er frisk igen (og kommet hjem fra Gentofte) - så er det nyt tøj til moar her

Anmeld

30. oktober 2010

Fiona78

Shibby skriver:

Hvad er camel-toe

Elsker leggins hvertfald..

Som en anden så fint udtrykker det så er det en flækfisse

Det er når syningen i bukserne sidder helt oppe i filleten og nærmest deler den i 2

Anmeld

30. oktober 2010

slettet_7530

LauraLW skriver:

Nu er det jo bestemt ikke nyt... eller gammel nyt for den sags skyld :-)

Jeg elsker det!

men hvorfor er det er sjovt billede synes du?

jeg stiller samme spørgsmål 

Anmeld

30. oktober 2010

grinny

Uha, leggings er bare noget af det bedste, man kan jo bruge dem til alt. Jeg vil dog også helst gerne have en lang trøje eller tunika på så det dækker røven, men må da indrømme at jeg en afslappet søndag godt kan finde på at sidde herhjemme med leggins og så bare en t-shirt HVIS jeg altså ikke skal ud af døren. 

Og det med hængerøv - kender alt til det. Det er som om de udvider sig for meget ved røven når man har haft dem på et par timer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.