Runa 5 måneder - tiden går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Jamen det er jo GULD værd!!  Den tid kommer jo ALDRIG igen  Det er så vildt hvor meget de forandrer sig på den korte tid!!!

Ja faktisk...og det er også sjovt at se, hvordan hun så gerne vil en helt masse men først lige er ved at lære at bevæge sig dengang. Det var vildt sjovt at se. Fatter slet ikke, at hun var så lille .... Nu er hun er hun en rigtig røver på 7 1/2 mrd, som kravler, har 1 tand....siger MAM og BOOOAAAR (mor)...og som er ved at lære at vinke og klappe. Det går SÅ stærkt. Hun er bare så fantastisk, så jeg er mindst lige så enthusiastisk som dig, hi hi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Ja faktisk...og det er også sjovt at se, hvordan hun så gerne vil en helt masse men først lige er ved at lære at bevæge sig dengang. Det var vildt sjovt at se. Fatter slet ikke, at hun var så lille .... Nu er hun er hun en rigtig røver på 7 1/2 mrd, som kravler, har 1 tand....siger MAM og BOOOAAAR (mor)...og som er ved at lære at vinke og klappe. Det går SÅ stærkt. Hun er bare så fantastisk, så jeg er mindst lige så enthusiastisk som dig, hi hi...

Siger hun BOARRRR...Århhhh hvor dejligt  Ihhh hvor jeg glæder mig

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Siger hun BOARRRR...Århhhh hvor dejligt  Ihhh hvor jeg glæder mig

Jaaa.. ha ha..det gør hun og har gjort det i over en måned. I går nat, da jeg ville tilbyde hende vand i stedet for mælk (vi går over til at afskaffe natamningen nu), der råbte hun meget høj og vredt med bestemt tone: BOOOOOOOOAAAAAAAR!!! Det var bare slet ikke i orden, at jeg der serverede vand for hende, ha ha ha! Jeg måtte tage mig selv i at skraldgrine helt alene, fordi min kæreste var i Berlin på arbejde. Jeg kunne bare ikke lade være 

Anmeld

29. oktober 2010

Mumto3

dorthemus skriver:

Det er den ihvertfald  Lige nu øver vi på rygbæring, men det er lidt svært at gøre alene...så er det nemmere med MT´en...,en jeg giver ikke op

Det er super nemt at få hende på ryggen i Manducanen. du er velkommen til at ringe hvis jeg lige skal guide dig i den.

(du ska bare ikke lige ringe i dag, men i weekenden er det ok. Jeg er alene hjemme med alle 3 unger)

Anmeld

29. oktober 2010

eliasogmor

dorthemus skriver:

....Sååå stærkt!!!!

Igår blev min lille skat 5 måneder og sikke hun udvikler sig. Sp var på besøg idag og nu vejer Runa 7,7kg og måler 65 cm  Hun er bare en glad og sjov lille pige, med masser af fart på motorisk...hun har den sidste måned trillet flot fra ryg til mave og nu er vi begyndt at øve i at sidde selv...liiiidt vakkelvorent dog  

Vi er så småt ved, at prøve med lidt mos - holder dog en pause i øjeblikket p.gr. af mavekneb og fordi det vist mest er moren der er klar  Så nu er vi tilbage på fuld amning IGEN.

Hun sover igennem...desværre på den forkerte side af midnat, dvs fra 18 til 01 stykker, så om natten vågner hun 3-4 gange..suk  Om dagen tager hun typisk et par lure og sover nu DEJLIG LÆNGE i sin barnevogn nede i gården.

Min Runa er simpelthen det skønneste og dejligste barn

Jeg vedhæfter lige "et par" billeder...(igen igen...igen)

Knus Dorthe

hun er da bare en lækkermås.....har tænkt over noget... hva med hendes ekstra finger, hvornår gør man noget ved der og gør man noget ved det??? knus

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Jaaa.. ha ha..det gør hun og har gjort det i over en måned. I går nat, da jeg ville tilbyde hende vand i stedet for mælk (vi går over til at afskaffe natamningen nu), der råbte hun meget høj og vredt med bestemt tone: BOOOOOOOOAAAAAAAR!!! Det var bare slet ikke i orden, at jeg der serverede vand for hende, ha ha ha! Jeg måtte tage mig selv i at skraldgrine helt alene, fordi min kæreste var i Berlin på arbejde. Jeg kunne bare ikke lade være 

Århh hvor er det bare sødt, altså

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

eliasogmor skriver:

hun er da bare en lækkermås.....har tænkt over noget... hva med hendes ekstra finger, hvornår gør man noget ved der og gør man noget ved det??? knus

TAK Hun har jo faktisk to ekstra fingre og to ekstra tæer...alle fire steder er det ved siden af lillefingrene/lilletæerne. Hun skal opereres på torsdag i næste uge, det er jeg temmelig nervøs over fordi hun skal i narkose 

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Det er super nemt at få hende på ryggen i Manducanen. du er velkommen til at ringe hvis jeg lige skal guide dig i den.

(du ska bare ikke lige ringe i dag, men i weekenden er det ok. Jeg er alene hjemme med alle 3 unger)

Det gør jeg så, tak  Jeg kan godt i MT´en men ikke i manducaen og det irriterer mig

Anmeld

29. oktober 2010

eliasogmor

dorthemus skriver:

TAK Hun har jo faktisk to ekstra fingre og to ekstra tæer...alle fire steder er det ved siden af lillefingrene/lilletæerne. Hun skal opereres på torsdag i næste uge, det er jeg temmelig nervøs over fordi hun skal i narkose 

ihh altså... sys bare zafir skrev noget med at man binde dem og at de så ville falde af....så krydser vi fingrer torsdag... det skal nok gå godt.... hvordan vil de gøre det??? knus

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

eliasogmor skriver:

ihh altså... sys bare zafir skrev noget med at man binde dem og at de så ville falde af....så krydser vi fingrer torsdag... det skal nok gå godt.... hvordan vil de gøre det??? knus

Sådan gørman ikke længere...de bliver skåret af af en kirurg så blir det gjort pænest, men det betyder så at hun skal i narkose.

Tak  Jeg håber også det går godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.