Runa 5 måneder - tiden går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

WAUW - der sker godt nok noget...

Især det sidste billede, der er det jo en lille pige og ikke en baby

Tiden går bare så stærkt...

Ja det er helt vildt!!..der er kommet en helt ny bevidsthed hos hende..hun er så sjov  Og jeg glæder mig bare til alt det der endnu er i vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Pia.

MØS.... Hun er simpelthen så skøn... iiii altså....

Tak for kigget af den lille skønne smuksak...

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Pia. skriver:

MØS.... Hun er simpelthen så skøn... iiii altså....

Tak for kigget af den lille skønne smuksak...

TAK TAK

Anmeld

28. oktober 2010

Bb3031

dorthemus skriver:

Ja hold da op! Allerede to tænder!!!? Der er ingen på vej her og grød gider hun ikke..eller flaske for den sags skyld...kun babsemælk du´r

Hi Hi, hvor er du sjov  Alexander holder heldigvis fortsat meget af at blive ammet - Han gider nemlig heller ikke mme eller vælling. Er dog ved at vende ham til at drikke vand på flaske, så mavsen kan holdes igang. Vi valgte at starte ham på grød, fordi han vågnede vildt mange gange om natten. 

Et lille tip til hård mavse: 1 tsk. frisk presset appelsin juice fortyndet med lidt vand en gang dagligt - Det råd fik vi af en sundhedsplejerske her i England. Og dagen efter at vi havde prøvet de, var der gevinst  

Ja to tænder  Den første fik han 2 dage efter han var fyldt 4 mdr. 

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Peiner skriver:

Hi Hi, hvor er du sjov  Alexander holder heldigvis fortsat meget af at blive ammet - Han gider nemlig heller ikke mme eller vælling. Er dog ved at vende ham til at drikke vand på flaske, så mavsen kan holdes igang. Vi valgte at starte ham på grød, fordi han vågnede vildt mange gange om natten. 

Et lille tip til hård mavse: 1 tsk. frisk presset appelsin juice fortyndet med lidt vand en gang dagligt - Det råd fik vi af en sundhedsplejerske her i England. Og dagen efter at vi havde prøvet de, var der gevinst  

Ja to tænder  Den første fik han 2 dage efter han var fyldt 4 mdr. 

Ejjj fedt råd, tak  Hun døjer nemlig meget med mavekneb så det vil jeg prøve...vil vænne Runa til at drikke af kop, for hun SLET IKKE flasken.

Anmeld

28. oktober 2010

Bb3031

dorthemus skriver:

Ejjj fedt råd, tak  Hun døjer nemlig meget med mavekneb så det vil jeg prøve...vil vænne Runa til at drikke af kop, for hun SLET IKKE flasken.

Husk ikke at bruge alt for meget vand - Vandet er kun lige for at tage den værste smag af den frisk pressede appelsinjuice. Håber det også virker på Runa 

Anmeld

28. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

....Sååå stærkt!!!!

Igår blev min lille skat 5 måneder og sikke hun udvikler sig. Sp var på besøg idag og nu vejer Runa 7,7kg og måler 65 cm  Hun er bare en glad og sjov lille pige, med masser af fart på motorisk...hun har den sidste måned trillet flot fra ryg til mave og nu er vi begyndt at øve i at sidde selv...liiiidt vakkelvorent dog  

Vi er så småt ved, at prøve med lidt mos - holder dog en pause i øjeblikket p.gr. af mavekneb og fordi det vist mest er moren der er klar  Så nu er vi tilbage på fuld amning IGEN.

Hun sover igennem...desværre på den forkerte side af midnat, dvs fra 18 til 01 stykker, så om natten vågner hun 3-4 gange..suk  Om dagen tager hun typisk et par lure og sover nu DEJLIG LÆNGE i sin barnevogn nede i gården.

Min Runa er simpelthen det skønneste og dejligste barn

Jeg vedhæfter lige "et par" billeder...(igen igen...igen)

Knus Dorthe

Hold op hun er blevet stor. Bette pige er ik så bette længere. Men nøj hvor er hun bare skøøøn!!

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Hun er gudeskøøøøn...

Anmeld

29. oktober 2010

Henri84

SKØN SKØN SKØN, hvor er hun bare dejlig, virkelig gode billeder

Anmeld

29. oktober 2010

Mumto3

EJ, hvor er hun bare sød og skøn!!! Kan godt forstå at du er helt vild med hende!

-og hvor er tiden bare fløjet afsted, jeg synes lige at du har snakket om metalsmag i munden og kvalme og at du håbede på at du var gravid. (i al hemligehed kan jeg så fortælle at jeg troede jeg var gravid, da du også troede det, og vi testede nogenlunde samtidig! Jeg var dog ikke gravid (og det er helt fint! Vi skal ikke have flere børn)) , og jeg synes lige vi fik og ventede på at du skulle føde og hvordan det gik med det, og nu har du en stor på pige på 5 mdr. Tiden flyver virkelig afsted.

Kæmpe tillykke med hende!!!! Hun er bare så skøn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.