Runa 5 måneder - tiden går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

dorthemus

Peiner skriver:

Husk ikke at bruge alt for meget vand - Vandet er kun lige for at tage den værste smag af den frisk pressede appelsinjuice. Håber det også virker på Runa 

Det håber jeg også, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hold op hun er blevet stor. Bette pige er ik så bette længere. Men nøj hvor er hun bare skøøøn!!

Tak  Ja hun er virkelig blevet en stor pige...glæder mig meget til du skal se hende igen

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

twinboys skriver:

Hun er gudeskøøøøn...

Tak  Så lige i Morgen tv om et par drenge der blev hjerneskadet af ikke at have fået den hjælp de skulle have under fødsel..de blev også født for tidligt. Jeg tror det er meget hårdt at føde tvillinger for tidligt...man ved ikke hvad der evt. venter senere hen. Tænker meget på dit indlæg igår og håber I får den rette hjælp snart!! 

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

Henri84 skriver:

SKØN SKØN SKØN, hvor er hun bare dejlig, virkelig gode billeder

Tusind tak  Tager sørme også mange af hende

Anmeld

29. oktober 2010

ChatH

dorthemus skriver:

....Sååå stærkt!!!!

Igår blev min lille skat 5 måneder og sikke hun udvikler sig. Sp var på besøg idag og nu vejer Runa 7,7kg og måler 65 cm  Hun er bare en glad og sjov lille pige, med masser af fart på motorisk...hun har den sidste måned trillet flot fra ryg til mave og nu er vi begyndt at øve i at sidde selv...liiiidt vakkelvorent dog  

Vi er så småt ved, at prøve med lidt mos - holder dog en pause i øjeblikket p.gr. af mavekneb og fordi det vist mest er moren der er klar  Så nu er vi tilbage på fuld amning IGEN.

Hun sover igennem...desværre på den forkerte side af midnat, dvs fra 18 til 01 stykker, så om natten vågner hun 3-4 gange..suk  Om dagen tager hun typisk et par lure og sover nu DEJLIG LÆNGE i sin barnevogn nede i gården.

Min Runa er simpelthen det skønneste og dejligste barn

Jeg vedhæfter lige "et par" billeder...(igen igen...igen)

Knus Dorthe

Nøj hvor er hun bare skøn!!!

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

EJ, hvor er hun bare sød og skøn!!! Kan godt forstå at du er helt vild med hende!

-og hvor er tiden bare fløjet afsted, jeg synes lige at du har snakket om metalsmag i munden og kvalme og at du håbede på at du var gravid. (i al hemligehed kan jeg så fortælle at jeg troede jeg var gravid, da du også troede det, og vi testede nogenlunde samtidig! Jeg var dog ikke gravid (og det er helt fint! Vi skal ikke have flere børn)) , og jeg synes lige vi fik og ventede på at du skulle føde og hvordan det gik med det, og nu har du en stor på pige på 5 mdr. Tiden flyver virkelig afsted.

Kæmpe tillykke med hende!!!! Hun er bare så skøn!

Tusind tak Nanna  Ej hvor sjovt, tænk hvis du også havde haft en bebs nu på 5 måneder?  Du kan tro jeg bruger Manducaen meget..din hjælp kom lige i rette øjeblik

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

Chatarina skriver:

Nøj hvor er hun bare skøn!!!

Mange tak for de søde ord

Anmeld

29. oktober 2010

mor-til-vanessa

armen hun ser da også så dejligt ud :-)

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

mor-til-vanessa skriver:

armen hun ser da også så dejligt ud :-)

Tusind tak

Anmeld

29. oktober 2010

NatasjaL

Hun er da slet ikke til at stå for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.