Godmorgen alle sammen
Sikke mange svar jeg har fået, der er så mange at det lige var uoverskueligt for mig at svare jer alle sammen enkeltvis.
Men kan se mange af jer, har samme meningen, om at jeg skal støtte hende, og det var jo også det jeg gerne ville gøre.
Der er nogen af jer der skrive at det ikke er påtvunget at hun skal have tørklæde på til bryllup – der kan jeg så sige at det var det jeg fik min mistanke om at hun var gået over til Islam, for jeg har heller aldrig hørt det, jeg har selv gået i klasse med mange nydansker, og de har selv valgt om de vil have tørklæde på. Derfor jeg at undrede mig lidt over det.
Det med spisning, må jeg jo tag som det kommer, men måske hun vælger at hun ikke spiser med, selvom der måske er anet end svinekød.
Hvorfor det hele bekymre mig lidt er fordi hun har haft en lidt hård barndom.
Hendes mor og far blev skilt, moren flyttede så sammen med hendes storesøsters far. Efter en del år bliver hendes stedfar syg, og skal have en ny nyre, men desværre går det galt efter noget tid med den nye nyre, den bliver udstødt af kroppen, men han kommer hjem og får hjertestop kort tid efter.
Det var selvfølgelig et stort chok for os alle, og ham der havde givet sin nyre til ham, blev indlagt på psykiatrisk afdeling (det var hans bedste ven)
Nogen år efter får deres mor konstateret kræft i bugspytkirtlen, hun kommer i behandling, men for sent, 3 måneder efter det er blevet konstateret dør hun også. Nu står pigerne helt af alene tilbage.
De har haft det rigtig hårdt begge 2, men har klaret det rigtig godt, efter.
Der er selvfølgelig sket meget mere end jeg har skrevet…
Men måske føler hun sorg over tabet af sin mor og stedfar, at det måske er derfor hun har taget den beslutning, måske det har en sammenhæng..?
Jeg ved det ikke, men det er sådan jeg lige tænker..
Jeg takker alle for deres rigtig gode svar, og underskylder jeg ikke svare jer enkeltvis…