LilyMarleen skriver:
Nop.. Snakkede med min kæreste om det igår, han jokede og sagde at jeg nok ville høre noget fra hende om 4 måneder.. Hmnn.. Jeg syntes faktisk at det er vildt underligt! Hvad pokker skulle den sms til for så ?? Jeg fatter det ikke. Men jeg er blevet enig med mig selv om at jeg ikke gir mere lyd nu, med mindre hun skriver eller rækker armen ud. Ikke flere opdates, selvom jeg nok får trang til det om et par måneder, soooom jeg plejer. Men så må jeg sgu gi mig til at børste tænder i stedet for ;-)
Jeg synes, hvis hun skriver igen, og skriver sådan noget pladder igen med stjernene, der blinker til dig. Så gør kort proces og skriv: "for sent, snuske." Dit liv er for kort til sådan noget pjat. Jeg har lige været igennem det samme med en veninde, der pludselig ignoerede mig fuldstændig, åbenbart fordi jeg stadig snakkede med hendes eks, han er ven med min mand. Jeg tænkte fint, jeg gider ikke det der teenage pjat med at man skal bestemme, hvem man må snakke med. Pludselig en dag kommer der så en sms fra hende, om at hun gerne vil arbejde på at reparere vores venskab, men hun havde så meget uoverskueligt i hendes liv ligenu, at hun ikke havde overskud til det. Der er ikke noget uoverskueligt i hendes liv, hun får serveret alt på et sølvfad. Den dag jeg får sms har jeg lige fundet ud af, at min mor har kræft, så jeg er helt nede, og hun bliver ved med at skrive, hvor sur og skuffet hun har været over mig, og jeg ikke har været en god veninden og videre og videre og videre. Det blev for meget, og jeg har nu cuttet al forbindelse til hende. Og du skal gøre det samme, hvis folk ikke engang kan se ud over deres egen næse og fatte telefonen og ringe eller skrive, så er de ikke værd af samle på. Jeg begriber ikke, hvordan hun har kunnet ignorere dig, da du skriver, at du har mistet din bror, eller at hun ikke har pli nok til at skrive tillykke til dig, da du bliver mor. Ja undskyld mig, men så er der altså noget galt, og sådan nogle er bestemt ikke værd at samle på!
Anmeld