jeg føler med dig
havde en veninde med hvem jeg var klubleder sammen med, vi har delt tudeture, grineture, jul, nytår, ALT...
jeg fandt min kæreste og flyttede sammen, fik milas som hun skulle stå fadder til og hun gav ikke lyd fra sig. Da Milas var ca 14 dg gammel kom en besk. inde på facebook på væggen hvor der stod tillykke og intet andet.
Jeg har stået der 100 prc. hun skulle bare ringe og græde og jeg kom uanset hvor jeg var og uanset hvor ked af det jeg selv ville have været.
savner hende hver dag hendes fortrolighed eller den jeg troede vi havde, men vil ikke såre mig selv og blive udnyttet det er kun 14 dg siden jeg meldte hende af. og slettede hende på facebook.
skulle hun kontakte mig igen ville jeg ikke gøre noget, hun er for mig som et kæreste forhold der er sluttet. Og dem ripper man heller ikke op i.
Mit råd ville være sende en simpel besk retur med evt tak fordi du giver lyd fra dig, er glad for at høre du har det godt, hvad der gik galt aner jeg ikke, men søde dig vores venskab skulle gerne have været stærkere end hva du har budt. ha det godt knus.
Anmeld