Jeg har fået en sms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

LilyMarleen

SeptemberBaby skriver:

Jeg tænker også bare, at uanset hendes grunde til sin opførsel, så bliver det altså svært at opnå den nødvendige tillid for et godt forhold igen .

Ja det har du fuldstændig ret i.. Det kan vist ikke lade sig gøre igen nogensinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

bette

har hun ikke svaret dig tilbage endnu?

Anmeld

27. oktober 2010

LilyMarleen

bette skriver:

har hun ikke svaret dig tilbage endnu?

Nej hun har ikke svaret endnu, men dengang arbejde hun også om natten, og havde gjort det i mange år, så jeg tror hun sover nu. Men jeg ved det ikke.

Jeg skrev til hende :

Alexander og jeg stod og kiggede ud af vinduet i nat og kiggede efter stjerner, efter at jeg havde givet ham mad, og mine tåre trillede ned af mine kinder, jeg gav ham et kys og gik iseng igen. Jeg har haft det som om at du var død, og at den sms ligeså godt kunne være kommet fra himmelen, jeg har faktisk gennemlevet en stor sorg over at du har været væk, og det har gjort så forbandet ondt inden i mig, hver gang jeg har tænkt på dig. (Som er tit) Det kunne egentligt være rart at vide hvad det var der brændte sammen?? For jeg forstår bare ikke helt ?? Jeg har manglet dig i mine livs væreste og største øjeblikke, og nu sidder jeg krafthelvede og tuder i køkkenet igen. Jeg er glad for din sms. Kys og Knus Lilymarleen

Anmeld

27. oktober 2010

bette

LilyMarleen skriver:

Nej hun har ikke svaret endnu, men dengang arbejde hun også om natten, og havde gjort det i mange år, så jeg tror hun sover nu. Men jeg ved det ikke.

Jeg skrev til hende :

Alexander og jeg stod og kiggede ud af vinduet i nat og kiggede efter stjerner, efter at jeg havde givet ham mad, og mine tåre trillede ned af mine kinder, jeg gav ham et kys og gik iseng igen. Jeg har haft det som om at du var død, og at den sms ligeså godt kunne være kommet fra himmelen, jeg har faktisk gennemlevet en stor sorg over at du har været væk, og det har gjort så forbandet ondt inden i mig, hver gang jeg har tænkt på dig. (Som er tit) Det kunne egentligt være rart at vide hvad det var der brændte sammen?? For jeg forstår bare ikke helt ?? Jeg har manglet dig i mine livs væreste og største øjeblikke, og nu sidder jeg krafthelvede og tuder i køkkenet igen. Jeg er glad for din sms. Kys og Knus Lilymarleen

ihh hvor har du bare et stort hjerte...!!!

Anmeld

27. oktober 2010

LilyMarleen

bette skriver:

ihh hvor har du bare et stort hjerte...!!!

Tak, men sådan er det vel bare når der er nogen der betyder alverden for en. Det er vel det samme som hvis en dum kæreste har trådt på en igen og igen, at man tilgiver, fordi at man har svært ved at undvære dem i sit liv. ? Jeg ved det ikke. Men det er i hvertfald sådan jeg har det. Dumme dumme følelser. For min fornuft siger det stik modsatte.

Anmeld

27. oktober 2010

bette

LilyMarleen skriver:

Tak, men sådan er det vel bare når der er nogen der betyder alverden for en. Det er vel det samme som hvis en dum kæreste har trådt på en igen og igen, at man tilgiver, fordi at man har svært ved at undvære dem i sit liv. ? Jeg ved det ikke. Men det er i hvertfald sådan jeg har det. Dumme dumme følelser. For min fornuft siger det stik modsatte.

jeg forstår dig så udemærket, har det selv på samme måde.. jeg har svært ved ikke at tilgive dem jeg holder af..

Anmeld

27. oktober 2010

Mumto3

LilyMarleen skriver:

Jeg er dybt dybt påvirket. Jeg er i stor sorg, og på samme måde er jeg vildt glad. Forvirret og ked af det, også.

Her kommer lige lidt for historie :

Jeg havde en veninde, jeg delte ALT med, vi snakkede i telefon sammen 24/7, vi grinte, græd og gennemlevede alt sammen, på trods af hun boede på sjælland og jeg i jylland. En dag for ca. 2 år siden, hørte jeg ikke mere fra hende. Det var som om at hun var død, jeg har gennemlevet en stor sorg over hende, og følt et kæmpe tab. Hun har ikke besvaret en eneste sms siden. Jeg har opdateret hende ca. hver 3 månede, om hvad der skete her i mit liv (På et eller andet plan viste jeg at hun var nysgerrig omkring det) Da der var gået ½ år, døde min bror, jeg skrev det til hende. (Det er så 1½ år siden nu) Jeg skrev at jeg manglede og savnede hende. - Ingen reaktion. Ligeså med min graviditet, og min fødsel af Alexander. Det er så 2½ månede siden nu at jeg skrev den sidste sms. Og i aftes kl.22. Skrev hun følgende :

Hej LilyMarleen Tillykke med den lille dreng(han er en smuk lille dreng) der er godt nok sket meget i dit liv, det glæder mig Jeg gider ikke at ignorere dig mere for jeg ligger tit og tænker over hvad vi 2 var for hinanden og svaret er at vi er skabt for hinanden. Du behøver ikke at svare mig, men kig op på den nærmeste stjerne og se den blinker, den er sendt til sig min skat, jeg elsker dig. Knus ...

Jeg har det bare SÅ mærkeligt med det, og den underligste smag i munden. Hvad sker der lige for det??? Hvordan burde jeg have det med det? Jeg er simpelhen så splittet.

Kan hun være forelsket i dig?  men følt at det var en håbløs kærlighed, og derfor valgte at ignoere dig?

(undskyld hvis andre har spurgt om det samme! Jeg har ikke læst hele tråden!!!)

Anmeld

27. oktober 2010

LilyMarleen

bette skriver:

jeg forstår dig så udemærket, har det selv på samme måde.. jeg har svært ved ikke at tilgive dem jeg holder af..

Det er noget værre noget.. Hehe, aj jeg ved ikke lige hvad jeg skal skrive. Glæder mig bare til at se om hun svare, og hvad..

Anmeld

27. oktober 2010

LilyMarleen

Mumto3 skriver:

Kan hun være forelsket i dig?  men følt at det var en håbløs kærlighed, og derfor valgte at ignoere dig?

(undskyld hvis andre har spurgt om det samme! Jeg har ikke læst hele tråden!!!)

Aj, jeg tror ikke at hun har været forelsket i mig. Hun har en mand, og har haft det de sidste 10år. Men man ved da aldrig  Hehe

Anmeld

27. oktober 2010

Mumto3

LilyMarleen skriver:

Aj, jeg tror ikke at hun har været forelsket i mig. Hun har en mand, og har haft det de sidste 10år. Men man ved da aldrig  Hehe

Det var bare hendes bemærkning om at I var skabt for hinanden, der fik mig på den tanke. Men hvis hun har haft mand i 10 år, så....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.