Hovedpine !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Isabella_mor

drik MASSER af koldt vand.. 

hvis det ikke hjælper så tag et par panodiler.. det skader absolut ikke fosteret på nogen som helst måde... og det er jo smertelindrene... tag ENDELIG IKKE IPREN... men panodil det er godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

JustMe

Nina Sophia skriver:

feks da jeg var hos vagtlægen, derhavde jeg lige ligget på sofaen i 2½ time..  har også enorm hjertebanken når jeg prøver at sove og kan mærke pulsen i hele kroppen...

Og tak, jeg skal til lægen idag, så må jeg hellere lige høre med nakkefoldsscanning..

Jeg har også haft problemer med hjertebanken og stakåndethed, når jeg skulle sove....så det er vist bare vores lod  

Anmeld

28. oktober 2010

NessaXenia

Kirle skriver:

Skriv endelig en opdatering på hvad hun siger for det kunne jeg også godt tænke mig at vide

opdatering som lovet;

har lige været ved lægen, tonen var en helt anden denne gang, heldigvis, hun dømte mig ikke - som sidst..

Men min puls ligger stadig omkring 112/min. , havde mange bakterier i min urin, lidt lavt blodtryk og svingende hjerterytme.

Jeg skal op til en undersøgelse på sygehuset da jeg nok har alt for højt stofskifte og jeg skal ha lavet en måling på mit hjerte samt en masse blodprøver.

Mht. nf og den sene vandrejounal så er det åbentbart deres måde at sikre at man ikke abortere inden for de 12 uger.

Hun sagde at vj blev sendt til sygehuset idag og jeg i midten af næste uge for en tid til nf.

Knus..

Anmeld

28. oktober 2010

<3

Nina Sophia skriver:

opdatering som lovet;

har lige været ved lægen, tonen var en helt anden denne gang, heldigvis, hun dømte mig ikke - som sidst..

Men min puls ligger stadig omkring 112/min. , havde mange bakterier i min urin, lidt lavt blodtryk og svingende hjerterytme.

Jeg skal op til en undersøgelse på sygehuset da jeg nok har alt for højt stofskifte og jeg skal ha lavet en måling på mit hjerte samt en masse blodprøver.

Mht. nf og den sene vandrejounal så er det åbentbart deres måde at sikre at man ikke abortere inden for de 12 uger.

Hun sagde at vj blev sendt til sygehuset idag og jeg i midten af næste uge for en tid til nf.

Knus..

Overall positivt (også selvom jeg ikke helt kan forstå hvordan en sen vj kan hindre en abort ) Synes dog stadig er det er lidt mærkeligt at du skulle vente så længe, særligt når du har de symptomer som du har. Specielt svingende hjerterytme synes jeg ikke er fedt! Og rigtig ufedt at du har gået længe med det.

Håber de finder ud af hvad der er i vejen og at du ikke får gener af de symptomer!

knus

Anmeld

28. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Kirle skriver:

hvis du er længere end 12 uger henne ville jeg kontakte lægen, hvis du er mindre ville jeg bruge næsedråber, hvile og drikke ekstra vand i en 3-4dage også hvis det ikke gåe væk så ringe til lægen

okay hvad så hvis man nu er ligesom mig og lider af meget slem hovedpine og er 14+4, hvad kan det have af betydning mod graviditeten, siden det er lægen der skal kontaktes?

Anmeld

28. oktober 2010

NessaXenia

Kirle skriver:

Overall positivt (også selvom jeg ikke helt kan forstå hvordan en sen vj kan hindre en abort ) Synes dog stadig er det er lidt mærkeligt at du skulle vente så længe, særligt når du har de symptomer som du har. Specielt svingende hjerterytme synes jeg ikke er fedt! Og rigtig ufedt at du har gået længe med det.

Håber de finder ud af hvad der er i vejen og at du ikke får gener af de symptomer!

knus

nej jeg fatter det heller ikke..

btw nu er vj lavet og nf er lige om hjørnet..

hephey!

og tak, håber jeg også

Anmeld

28. oktober 2010

<3

Dandiann skriver:

okay hvad så hvis man nu er ligesom mig og lider af meget slem hovedpine og er 14+4, hvad kan det have af betydning mod graviditeten, siden det er lægen der skal kontaktes?

Så kan det være graviditetsbetinget hovedpine som kan ende i ssf, graviditetssukkersyge eller andet. Det er jo så op til din læge at begynde at evt. udrede dig

Anmeld

28. oktober 2010

<3

Nina Sophia skriver:

nej jeg fatter det heller ikke..

btw nu er vj lavet og nf er lige om hjørnet..

hephey!

og tak, håber jeg også

Nej meget meget mærkeligt.

Og ja vj er i hus og glæd dig til NF det er så fantastisk at se den lille prut derinde som hygger. Første gang lå den som faren sover og anden gang (v uge20) som moren. Det holder stik den dag i dag Det er meget overvældende!

Glæder mig til at høre om jeres oplevelse på nf

Anmeld

28. oktober 2010

NessaXenia

Kirle skriver:

Nej meget meget mærkeligt.

Og ja vj er i hus og glæd dig til NF det er så fantastisk at se den lille prut derinde som hygger. Første gang lå den som faren sover og anden gang (v uge20) som moren. Det holder stik den dag i dag Det er meget overvældende!

Glæder mig til at høre om jeres oplevelse på nf

åhh hvor sødt

neeeeiij jeg kan sletslet ikke vente til den scanning altså

hvor er det altså dejligt!

Anmeld

28. oktober 2010

<3

Nina Sophia skriver:

åhh hvor sødt

neeeeiij jeg kan sletslet ikke vente til den scanning altså

hvor er det altså dejligt!

Ja det er helt skørt så stort indblik man får i deres personlighed allerede derinde i maven

Og glæder mig også til at jeg kommer til at opleve det igen en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.