Hovedpine !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

NessaXenia

Kirle skriver:

Det bliver godt nok tæt hva? Hvis du er i uge12 også har du to uger til at få NF... Hmm anderledes

jeps  og jeg er mmålløs.

spørger hende også nogenlunde pænt  hvordan det kan være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

<3

Nina Sophia skriver:

jeps  og jeg er mmålløs.

spørger hende også nogenlunde pænt  hvordan det kan være..

Ja gør det! For det er da mærkeligt at der skal gå så lang tid!

??? Mystisk 

Anmeld

26. oktober 2010

NessaXenia

Kirle skriver:

Ja gør det! For det er da mærkeligt at der skal gå så lang tid!

??? Mystisk 

jaaah

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Nina Sophia skriver:

jaaah

Skriv endelig en opdatering på hvad hun siger for det kunne jeg også godt tænke mig at vide

Anmeld

26. oktober 2010

NessaXenia

Kirle skriver:

Skriv endelig en opdatering på hvad hun siger for det kunne jeg også godt tænke mig at vide

skal jeg nok (:

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Nina Sophia skriver:

skal jeg nok (:

Tak for det

Anmeld

27. oktober 2010

JustMe

Nina Sophia skriver:

har "kun"  været hos lægen én gang, og det var for at få taget en blodprøve som kunne bevise graviditet trods g-test..

Jeg er imorgen 11+0 (teroratisk i uge12) og skal så ha lav VJ på torsdag, 11+1 jeg er faktisk en smule skuffet.. det er første gang jeg er gravid og var til en tidlig scanning.. har ik fået indkaldelse til NF endnu, kommer nok efter vj er lavet..

Er du sikker på, du ikke selv skal bestille NF? Det skal man mange steder nu...

Bortset fra det, var det da godt nok en høj puls! Er der nogen speciel årsag til, at den er så høj?

Anmeld

27. oktober 2010

NessaXenia

JustMe skriver:

Er du sikker på, du ikke selv skal bestille NF? Det skal man mange steder nu...

Bortset fra det, var det da godt nok en høj puls! Er der nogen speciel årsag til, at den er så høj?

skal til lægen imorgene og få lavet vj så høre hende lige ad...

vagtlægen lyttede til mig hjerte men det slog reelmæssigt, så ingen alarm, skal ha lavet et hjertemåling.. men han sagde at det var normalt i graviditet..

Anmeld

27. oktober 2010

JustMe

Nina Sophia skriver:

skal til lægen imorgene og få lavet vj så høre hende lige ad...

vagtlægen lyttede til mig hjerte men det slog reelmæssigt, så ingen alarm, skal ha lavet et hjertemåling.. men han sagde at det var normalt i graviditet..

Har lige taget min egen puls, og den var 88 pulsslag på det minut, jeg målte. Normalt ligger den omkring 60. Jeg har siddet ned et stykke tid, så hvis du normalt har en lidt højere hvilepuls og så har stået eller gåt lige inden pulstagningen, kan den sikkert uden problemer snige sig op på de 112. Så det giver meget god mening

Håber der hurtigt kommer styr på VJ og NF, så du ikke behøver gå og tænke over det

Anmeld

28. oktober 2010

NessaXenia

JustMe skriver:

Har lige taget min egen puls, og den var 88 pulsslag på det minut, jeg målte. Normalt ligger den omkring 60. Jeg har siddet ned et stykke tid, så hvis du normalt har en lidt højere hvilepuls og så har stået eller gåt lige inden pulstagningen, kan den sikkert uden problemer snige sig op på de 112. Så det giver meget god mening

Håber der hurtigt kommer styr på VJ og NF, så du ikke behøver gå og tænke over det

feks da jeg var hos vagtlægen, derhavde jeg lige ligget på sofaen i 2½ time..  har også enorm hjertebanken når jeg prøver at sove og kan mærke pulsen i hele kroppen...

Og tak, jeg skal til lægen idag, så må jeg hellere lige høre med nakkefoldsscanning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.